Mies EI SUOSTU vaihtaan vaippoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten teidän miehet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten teidän miehet?

Vieras
Eilen illalla meni kuulkaa niin hermot! Olin lähdössä kävelylle koiran kanssa ja yleensä se joka lähtee koiran kanssa ulos tai kuka siis jää lapsen kans kotiin, syöttää puurot jne. No, minun piti pika pikaa syöttää puuro tytölle ja lähteä ulos, koska mies halusi mieluumin katsoa telkkaria. Kun sanoin ettei kaikkia voi eikä ehdi enää telkusta katsella ku on muutaki tekemistä niin mies alko raivoaan mulle että se käy töissä ja haluaa levätä.
Okei, olin saanut puettua vaatteet ja tyttö alkoi kakalle, huusin ovelta että tyttö alkoi kakalle, ja minä huusin ovelta lähtiessä että tytöllä on likainen vaippa! Olin 45min ulkona ja kotiin tultua, arvatkaa mitä! Tyttö rassukalla edelleen kakka vaipassa ja mies toljottaa telkkaria! Huusin että mitä se antaa toisen olla tunnin likaisessa vaipassa, että jos minä olen muualla niin sinä vaihdat vaipan, en kai minä kesken lenkin tai vaikka ostosreissun tule vaihtaan tytölle vaippaa, kun mies on kotona sitä varten! Mies sanoi ettei aio koskeakaan kakkavaippoihin! (vaihtaa kyllä pissavaipat) Ja yksi syy oli että hän halusi suututtaa minut sillä ettei vaihtanut vaippaa, no onnistui siinä mutta mitä se nyt lapsen kustannuksella vittuilee mulle! Ei kait tässä voi mihinkään enää lähteä kun mies ei suostu mihinkään. Helv, meinasin kuristaa koko ukon!

Niin no sitten aikani raivotessa mies sanoi että okei kyllä minä vaihdan jos sinä olet muualla mutta taatusti en silloin kun olet kotona. No, aika usein kun olen tullut jostain niin tytöllä on ollut kakka vaipassa, ja on näyttänyt siltä että se on ollut sielä jo pidemmän aikaa!

Kelpo miehen oot isäksi lapselle valinnut. Jos mun mies tekis noin (kostaisi mulle lapsen kautta) niin seurais kyllä todella vakava keskustelu ja jos jatkais niin sais jatkaa ihan keskenään jossain, lähtis meinaan ukko romuineen ulos kämpästä.

Exässäni oli paljon muita vikoja, mutta vaipat hän kyllä suostui lapselle vaihtamaan.
Nykyisen miehen kanssa ei vielä lapsia ole...eikä esikoiseni ole vuosiin käyttänyt vaippaa, joten nähtäväksi jää. Heh. Saa kyllä luvan opetella vaihtamaan, jos lapsia meille joskus siunaantuu.

Ääliö ukko.Aina kun näitä lukee,saa olla niin tyytyväinen miehestää,se alkaa vaikuttaa jopa täydelliseltä.
Vai että oikee suututtaa sut halusi,miksi??Siksikö kun motkotit telkan kattomisesta?Jos perheen on hankkinu,ni sen mukaa eletää!Mä heittäisin tollasen sinne poikamiesboxii telkkaa tuijottaa.

Mä soittaisin sen äidille ja kysyisin, kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa olla! Ottaisin eron ja huutaisin sen koko suvulle ja tutuille miten sikamainen se on omaa tyttöään kohtaan!

Siis mies on kateellinen kun minulla on pari tuntia aikaa olla yksin tai esim nyt kun olen koneella ja tyttö nukkuu päikkäreitä, niin hän valittaa mulle siitä että hän käy töissä ja hänelle ei koskaan ole aikaa katsoa edes telkkaria rauhassa. Viikonloput on siihen, minusta. On lapsi ja koira ja niistä täytyy huolehtia ja ne menevät nyt edelle, mutta tuo yks idiootti ei sitä suostu tajuaan. Hän valittaa että kun tulee töistä niin koiran kans lenkille ja plää plää että ei kerkeäin muka istahtaa. Joo, me ollaan koko ilta aina sohvalla, sitä aikaa kyllä jää ku hoitaa hommat ensin. Eli siitä suuttui kun pyysin että voisiko hän syöttää tytölle puuron kun kello oli jo paljon ja olin tosiaan lähdössä ulos koiran kanssa. Niin siitä hän alkoi raivoaan, että kerkeät ite syöttää tytön ja menet sitten vasta. Niinpä tein työtä käskettyä. Sitten mies ei tahallaankaan vaihtanut vaippaa että saisi minut vihaiseksi! Kuinka tyhmä ihminen voi olla!

:laugh: Just..Meillä mahtuu kahden käden sormilla laskee miehen vaipanvaihtokerrat, ei siis suostu niitä vaihtaa ellei vihonviimeinen pakko ole, ollaanko me nyt lisääntymiskiellossa? :p

Tyhmästi käsitit,ei leukistinen sitä tarkoittanut että kaikki miehet olisi lisääntymiskelvottomia ketkä ei vaippoja vaihda.VAAN,ne miehet ketkä ei pidä jälkikasvustaan huolta kun pitää KOSTAA vaimolleen.Surkeeta!
Ja kyllä sinun miehesi varmaan vaipan vaihtaa kun olet poissa.

Heh, tulee mieleen ensimmäinen vaipanvaihtoni esikoiselle synnärillä. Sen piti olla ihan harjoittelun vuoksi tehty juttu ilman todellista tarvetta, mutta tyttö ensin helmeili pissat puhtaalle vaipalle hoitotasolla ja sitten plöräytti sinapit kädelleni. Tositoimiin heti alussa. En myöhemminkään arkaillut vaihtaa kakkavaippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja närkästynyt ap;22939948:
Siis mies on kateellinen kun minulla on pari tuntia aikaa olla yksin tai esim nyt kun olen koneella ja tyttö nukkuu päikkäreitä, niin hän valittaa mulle siitä että hän käy töissä ja hänelle ei koskaan ole aikaa katsoa edes telkkaria rauhassa. Viikonloput on siihen, minusta. On lapsi ja koira ja niistä täytyy huolehtia ja ne menevät nyt edelle, mutta tuo yks idiootti ei sitä suostu tajuaan. Hän valittaa että kun tulee töistä niin koiran kans lenkille ja plää plää että ei kerkeäin muka istahtaa. Joo, me ollaan koko ilta aina sohvalla, sitä aikaa kyllä jää ku hoitaa hommat ensin. Eli siitä suuttui kun pyysin että voisiko hän syöttää tytölle puuron kun kello oli jo paljon ja olin tosiaan lähdössä ulos koiran kanssa. Niin siitä hän alkoi raivoaan, että kerkeät ite syöttää tytön ja menet sitten vasta. Niinpä tein työtä käskettyä. Sitten mies ei tahallaankaan vaihtanut vaippaa että saisi minut vihaiseksi! Kuinka tyhmä ihminen voi olla!

Onko sinun mies pakotettu hankkimaan lapsen? Ei se ole vaikeaa laitta lapselle puuroa suuhun ja vaihtaa se vaippa. Miksi se oliskaan ensisijaisesti juuri sun tehtävä?

Heh, tulee mieleen ensimmäinen vaipanvaihtoni esikoiselle synnärillä. Sen piti olla ihan harjoittelun vuoksi tehty juttu ilman todellista tarvetta, mutta tyttö ensin helmeili pissat puhtaalle vaipalle hoitotasolla ja sitten plöräytti sinapit kädelleni. Tositoimiin heti alussa. En myöhemminkään arkaillut vaihtaa kakkavaippoja.

Hyvä hyvä! Kun olin synnyttämässä, mies vaihtoi aina tuoreen vauvan vaipat, koska minua väsytti. Olin niin uupunut synnytyksestä. Onneksi ei ole ikinä tarvinnut vääntää tuollaisiista asioista.

Mun mielestää vauvan vaipan vaihto ei ole valinnanvarainen juttu. Ei äidille, eikä isällekään. Vaippa vaihsetaan, kun sen aika on halusi tai ei. Jos on lapsen päättäny tehdä, on samalla päättäny myös, et vaihtaa (kakka)vaipatkin. Näin mun mielestä.

Yhteistyössä