Mies eilen tunnusti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Meidän seksielämä on tehnyt tosi jyrkän laskun siitä kun tulin raskaaksi ja vauvan syntymän jälkeen on sama "kuiva kausi" jatkunut. Eilen otin asian puheeksi ja ihmettelin miehelleni miksi ei häntä kiinnosta, kun ei harrasta itsensä tyydyttämistäkään. Hän vain totesi että kyllä hän runkkaa..tunnusti myös tehneensä sitä silloin kun minä olen kotona. Ei siinä mitään pahaa sinänsä ole, mutta loukkaannuin koska häntä ilmeisesti kiinnostaa enemmän hoidella itse itsensä, kuin että haluaisi seksiä minun kanssani. Itse olisin kovinkin aktiivinen ja haluaisin vaikka joka päivä :( tuntuu pahalta ajatella, että hän haaveilee toisista naisista, vaikka minäkin olisin käytettävissä...

Oletko tehnyt aloitetta? Jos mies ei uskalla, kun ei halua patistaa sinua? Kaikki oppaat ja kaikki ovat täynnä sitä, että "anna naisellesi aikaa toipua ja levätä raskauden ja synnytyksen jälkeen ja vauva-aikana"

Se, että hän runkkaa ei tarkoita, että hän haaveilee toisista naisista.

Mies on vaan itsekäs, keskittyy mieluummin täysin itseensä, eikä halua jakaa osaa omasta hyvästä olosta keskittymällä sun tyydyttämiseen. Kokeile ehdottaa, että otat vaan suihin ja hänen ei tarvi tehdä yhtään mitään sun hyväksi -> varmasti suostuu eli todistaa mun väitteen.

Kuinka vanha vauva teillä on? oliko mies synnytyksessä? Jos ongelma ei katoa vauvan kasvaessa suosittelen oikeasti seksuaaliterapeuttia. Eikä se ole mikään nolo mörkö tai älöttävä asia, sieltä saa ihan oikeasti apua. Jopa seurakunnalla täällä on omat seksuaaliterapeutit.

minä olen se joka aina tekee aloitteen ja mieluusti annan hänelle suuseksiäkin, ilman että hän edes pyytää sitä. Vauvammekin syntyi sektiolla, joten ei hänellä pitäisi olla synnytyksestäkään jääneitä "traumoja". Ottaa kyllä itsetunnon päälle tämä kun en häntä näytä siinä mielessä kiinnostavan :(

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
koitappas olla niin että et haluaisikkaan. Käyttäydyt niinkun ei kävisi seksi mielessäkään. Ja odotat. Kyllä se mies siitä havahtuu. Miehet haluaa haastetta :)

Näin juuri. Ja anna omaa lääkettään; "jää kiinni" itsetyydytyksestä. oikein nautinnollisesta sellaisesta kerrasta. jopa jää mies miettimään kuinka se vaimo noin vaikertaa ja mä en ollutkaan mukana... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Kuinka vanha vauva teillä on? oliko mies synnytyksessä? Jos ongelma ei katoa vauvan kasvaessa suosittelen oikeasti seksuaaliterapeuttia. Eikä se ole mikään nolo mörkö tai älöttävä asia, sieltä saa ihan oikeasti apua. Jopa seurakunnalla täällä on omat seksuaaliterapeutit.

vauvamme on puolivuotias ja tosiaan sektiolla syntyi, mies ei ollut leikkaussalissa edes mukana kun minut nukutettiin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä olen se joka aina tekee aloitteen ja mieluusti annan hänelle suuseksiäkin, ilman että hän edes pyytää sitä. Vauvammekin syntyi sektiolla, joten ei hänellä pitäisi olla synnytyksestäkään jääneitä "traumoja". Ottaa kyllä itsetunnon päälle tämä kun en häntä näytä siinä mielessä kiinnostavan :(

Mitäs jos joskus peseytyisit kunnolla ja meikkaisit itsesi ja pukeutuisit seksikkääksi. Tuskin ketään miestä kiinnostaa nainen, joka on aina räjähtäneen näköinen ja kulkee kulahtaneissa verkkareissa tukka sekaisin.

taisin tehdä virheen siinä kun aloin utelemaan että mistä hän fantasioi silloin kun hoitelee itsensä ja hän totesi ettei se kuulu minulle tippaakaan. minusta on kuitenkin sääli, ettei hän halua jakaa omia haaveitaan kanssa, jotka voisin mahdollisesti myös toteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:

Mitäs jos joskus peseytyisit kunnolla ja meikkaisit itsesi ja pukeutuisit seksikkääksi. Tuskin ketään miestä kiinnostaa nainen, joka on aina räjähtäneen näköinen ja kulkee kulahtaneissa verkkareissa tukka sekaisin.

sehän siinä olenkin kun minä kiinnitän ihan yhtälailla huomiota omaan ulkonäkööni kuin aina ennenkin.. seksihepeneet eivät miestäni ole koskaan kiinnostaneet joten sillä ei periaatteessa ole mitään väliä mitä minulla on päällä

Sanoiko ap että on tälläinen?? Voi pee mikä kommentti sulta, kyllä mun mies haluaa mua vaikka olisin pieruverkkarit päällä.. Tollanen henkinen köyhyys on kyllä aika turn off..

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:

Sanoiko ap että on tälläinen?? Voi pee mikä kommentti sulta, kyllä mun mies haluaa mua vaikka olisin pieruverkkarit päällä.. Tollanen henkinen köyhyys on kyllä aika turn off..

niimpä! on se kumma kun oletetaan heti että kotiäiti ei huolehtisi itsestään ja omasta hygieniasta ollenkaan.

taisin tehdä virheen siinä kun aloin utelemaan että mistä hän fantasioi silloin kun hoitelee itsensä ja hän totesi ettei se kuulu minulle tippaakaan. minusta on kuitenkin sääli, ettei hän halua jakaa omia haaveitaan kanssa, jotka voisin mahdollisesti myös toteuttaa.

Mikset kysy mieheltäsi ihan suoraan, (syyttelemättä,tivaamatta,painostamatta) miksi ei halua seksiä kanssasi?

Mielestäni fantasiat ovat nimenomaan fantasioita eikä niitä kannata lähteä välttämättä toteuttamaan koska mielikuvitus ja tosielämä harvoin ovat samanlaiset voi pettymys olla suuri kun fantasia ei olekkaan niin ihana kuin mielikuvissa.

Kertoa toki voi mistä haaveilee, mutta se on mielestäni todella henkilökohtaista eikä ketään saisi kertomaan. Tai kerro ensin itse mistä sinä haaveilet kun hoitelet itsesi, ehkä se rohkaisee miestäsi kertomaan omansa.

Ja mitä vielä tuohon toteutukseen tulee, itse jos kertoisin miehelleni mitä ajattelen tyydyttäessä itseäni jäisi todellakin toteuttamatta.... Parhaat fantasiani kun liittyvät yleensä ryhmäseksiin tai toisen naisen kanssa touhuamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mikset kysy mieheltäsi ihan suoraan, (syyttelemättä,tivaamatta,painostamatta) miksi ei halua seksiä kanssasi?

Mielestäni fantasiat ovat nimenomaan fantasioita eikä niitä kannata lähteä välttämättä toteuttamaan koska mielikuvitus ja tosielämä harvoin ovat samanlaiset voi pettymys olla suuri kun fantasia ei olekkaan niin ihana kuin mielikuvissa.

Kertoa toki voi mistä haaveilee, mutta se on mielestäni todella henkilökohtaista eikä ketään saisi kertomaan. Tai kerro ensin itse mistä sinä haaveilet kun hoitelet itsesi, ehkä se rohkaisee miestäsi kertomaan omansa.

Ja mitä vielä tuohon toteutukseen tulee, itse jos kertoisin miehelleni mitä ajattelen tyydyttäessä itseäni jäisi todellakin toteuttamatta.... Parhaat fantasiani kun liittyvät yleensä ryhmäseksiin tai toisen naisen kanssa touhuamiseen.

juu olen useaan otteeseen koittanut keskustella asiasta, olematta syyttelevä ja painostava. Ennen tätä olin tullut siihen lopputulokseen ettei hän yksinkertaisesti ole niin seksuaalisesti aktiivinen. Nyt kun hän teki tunnustuksen, niin koen tulleeni tavallaan petetyksi. Voihan se olla että teen tästä isomman ongelman mitä se oikeastaan onkaan, mutta mielestäni seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta ja että meidän tulisi pystyä puhumaan omista haluistamme.

Yhteistyössä