Mies epäili mua pettämisestä :(((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mä en vieläkään käsitä, miten se voi nähdä vedessä lilluvasta kumista, että se on eri merkkiä.

Ja oliko se käytetty kumi? Eiks käytetty ole venyneempi kuin uutena auki rullattu?

Sulla on hölmö mies!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
oiskos mahdollista et oliskin miehen jäljiltä se kortonki pöntössä? eikös se niin mee et se epäilee toista joka itse harrastaa?

Mul tuli tää sama mieleen. Oma isäkin alkoi syyttää äitiä silloin, kun se oli itse ensin sitä kokeillut...

No, ei ainakaan kotona olis tuota tehnyt. Mä oon melkeen aina kotona, naapureiden ikkuna kivenheiton päässä meidän talosta, pari mäntyä vaan välissä. Jos se haluais pettää, ni se vois pettää ihan missä vaan muuallakin.

Mä en vieläkään käsitä, miten se voi nähdä vedessä lilluvasta kumista, että se on eri merkkiä.

Ja oliko se käytetty kumi? Eiks käytetty ole venyneempi kuin uutena auki rullattu?

Sulla on hölmö mies!

En mä tiedä oliko käytetty vai ei, pitkin pituuttaan se pöntössä kellu. Ei tosiaan tullu mieleenkään tutkia kortsua tarkemmin.

Nyt se on myrtsinä, sano että hänhän pyysi anteeksi. Mutta se satutti ni paljon ettei kyllä tee mieli seksiä vähään aikaan. Tai jos sekstailee, ni kokoajan toi pyörii mielessä. Mä en osaa hetkessä nollata mieltäni :( eli sovintoseksi ei oikeen onnistu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt se on myrtsinä, sano että hänhän pyysi anteeksi. Mutta se satutti ni paljon ettei kyllä tee mieli seksiä vähään aikaan. Tai jos sekstailee, ni kokoajan toi pyörii mielessä. Mä en osaa hetkessä nollata mieltäni :( eli sovintoseksi ei oikeen onnistu

No nyt se sitten ainakin luulee, että sullä on joku toinen, kun hän ei kelpaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No nyt se sitten ainakin luulee, että sullä on joku toinen, kun hän ei kelpaa..

Johan se luulee jo. Tuskin se sisimmässään mielipidettään on muuttanut, taatusti aina ku jjotain riitaa tms tulee ni sen mieleen tulee tämä tapahtuma

Siis laitoit sen kortsun vaipan sisään ja roskiin ja sieltä mies sen löysi! Minä ainakin käärin vaipat aina kiinni ja laitan niillä teipeillä kireeksi, ei ne aukee. Oli siellä sisällä kortsu tai kakka

kukaan lapsista ei tunnusta kokeilleensa kortsua. Yks lapsista oli käyny kopaamassa roska-astian, vaipan olin laittanut teipeillänsä kiinni. Joten se oli vähä rouvimmin käsitellyt vaippoja, osaa kyllä vaippatarratkin aukoa.

meillä exän aiheeton pettämisestä syyttely teki mulle sen että nekin vähäiset tunteet mitä sitä ihmistä kohtaan oli lopuivat tyystin enkä loppupeleissä sietänyt edes olla samassa huoneessa sen kanssa.
Selvishän sitten sekin että herra itse se vieraissa kävi.
Kyllä parisuhteessa luottamus on oltava,jos se puuttuu niin mun kohdaalla ainakin suhde loppuu siihen välittömästi.
Exän kanssa koitti vaan sietää kun oli yhteiset lapsetkin.

en kyllä jaksa lukea kaikkea mut miksi heti pitää vetää hirveä herne nenää ap tuollaisesta?? mä en vaan käsitä! kyllä muakin epäilyttäisi jos kortsu löytyisi kotoa eikä mulla olisi asian kanssa mitään tekemistä! ilmeisesti miehes pelkää menettävänsä sut. minä kyllä sun tilanteessa kävisin halaa miestä ja sanomassa että ihana kun kaikkien vuosien jälkeen välittää niin paljon. minäkin haluan miehen joka vielä monen vuodenkin jälkeen reagoisi tunteella asioihin. mutta asioihiun voi tietysti suhtautua monella eritavalla ja siten joko pahentaa tai parantaa tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
en kyllä jaksa lukea kaikkea mut miksi heti pitää vetää hirveä herne nenää ap tuollaisesta?? mä en vaan käsitä! kyllä muakin epäilyttäisi jos kortsu löytyisi kotoa eikä mulla olisi asian kanssa mitään tekemistä! ilmeisesti miehes pelkää menettävänsä sut. minä kyllä sun tilanteessa kävisin halaa miestä ja sanomassa että ihana kun kaikkien vuosien jälkeen välittää niin paljon. minäkin haluan miehen joka vielä monen vuodenkin jälkeen reagoisi tunteella asioihin. mutta asioihiun voi tietysti suhtautua monella eritavalla ja siten joko pahentaa tai parantaa tilannetta.

Mä luotin mieheen enkä epäillyt sitä vieraissa käymisestä, vaikka kortsu löytykin. Lapset kotona, joten jos mä oisin pettänyt ni lapset ois ollu naapurihuoneessa. Se että mies ei luota eikä tunne minua, vaikka ollaan oltu ikuisuus yhdessä jo. Se, että mies tietää että mulla ei ole ennen häntäkään ollut yhtään miestä. Se että vuosia sitten mies haukku mut ja alapääni tosi rankasti, joten nyt mä tällä ulkonäöllä ja väljällä vitulla menisin jakeleen toisillekkin. Jovain, en oo päässyt siitäkään yli, ku mies ei tajunnut mitä loukkaavaa on siinä että sanoo kavereilleen akallansa olevan väljän. Ku sitähän nauretaan että voi vaikka saavilla vettä heittää.

Yhteistyössä