M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mä en vieläkään käsitä, miten se voi nähdä vedessä lilluvasta kumista, että se on eri merkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:oiskos mahdollista et oliskin miehen jäljiltä se kortonki pöntössä? eikös se niin mee et se epäilee toista joka itse harrastaa?
Mul tuli tää sama mieleen. Oma isäkin alkoi syyttää äitiä silloin, kun se oli itse ensin sitä kokeillut...
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mä en vieläkään käsitä, miten se voi nähdä vedessä lilluvasta kumista, että se on eri merkkiä.
Ja oliko se käytetty kumi? Eiks käytetty ole venyneempi kuin uutena auki rullattu?
Sulla on hölmö mies!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt se on myrtsinä, sano että hänhän pyysi anteeksi. Mutta se satutti ni paljon ettei kyllä tee mieli seksiä vähään aikaan. Tai jos sekstailee, ni kokoajan toi pyörii mielessä. Mä en osaa hetkessä nollata mieltänieli sovintoseksi ei oikeen onnistu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt se on myrtsinä, sano että hänhän pyysi anteeksi. Mutta se satutti ni paljon ettei kyllä tee mieli seksiä vähään aikaan. Tai jos sekstailee, ni kokoajan toi pyörii mielessä. Mä en osaa hetkessä nollata mieltänieli sovintoseksi ei oikeen onnistu
No nyt se sitten ainakin luulee, että sullä on joku toinen, kun hän ei kelpaa..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:en kyllä jaksa lukea kaikkea mut miksi heti pitää vetää hirveä herne nenää ap tuollaisesta?? mä en vaan käsitä! kyllä muakin epäilyttäisi jos kortsu löytyisi kotoa eikä mulla olisi asian kanssa mitään tekemistä! ilmeisesti miehes pelkää menettävänsä sut. minä kyllä sun tilanteessa kävisin halaa miestä ja sanomassa että ihana kun kaikkien vuosien jälkeen välittää niin paljon. minäkin haluan miehen joka vielä monen vuodenkin jälkeen reagoisi tunteella asioihin. mutta asioihiun voi tietysti suhtautua monella eritavalla ja siten joko pahentaa tai parantaa tilannetta.