Mies epäili mua pettämisestä :(((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Jotai viikko sitten murkkuikäinen tuli sanoon mulle että pöntössä lilluu kortsu, mainitsin miehelle siitä. Kuvittelin että se ois joko tehny käsitöitä, odoteskellut mua valmiina (ja mä nukahtanut lasten viereen niitä nukuttaessa) tai että entinen kortsu ois tehnyt putkistosta comebakin. Mies on pyörittäny asiaa mielessään, kyselly välillä siitä, ja tunti sit tuli töistä epäillen että mä oisin pettäny sitä. Mulla ei oo ollu elämässä ku yks mies, mä oon mammutinkokoinen, alapää venahtanu synnytyksissä tosi pahasti, enkä oo muutenkaan kauneudella pilattu. Kotona teen kotitöiden ohessa muita töitä ja lapset on päivähoidossa. Joten loogistahan toi sit on. Lapsia on myös esimurkusta melkein täysikäiseen. Mä voin ajatuksesta nii pahoin että oksensin rajusti lukkojen takana, silmät on ku särjellä. Mies kyllä pyys lopuksi anteeksi, mut epäluulon siemen on kylväytynyt, ja tuskimpa se sieltä poistuu. Mä en siedä pettämistä, enkä pettäisi miestäni mistään hinnasta. Kohta perikymmentä vuotta oltu yhdessä, eikä mies tuon paremmin mua tunne. Kiva hakea lapset päiväkodista naama turvoksissa ja silmät ku särjellä, siinäpä päiväkodin tädeille juteltavaa

:hug: Voihan paska, tosi huono juttu! Varmasti loukkaa tuommoinen! Onko se miehes normaalisti mustis? Syyttikö se kovinkin sanoin?

Lopeta ainaskin tuo ulkonäkös soimaaminen, ainakin miehelles oot niin ainutlaatusen kaunis ja ihana, että reppana pelkää että joku sut ottaa ja vie mukanaan =) Tiedän, laiha lohtu just nyt :ashamed:

Ei sieltä tullut mitään kiroilua tms, mutta se syyttävä katse, ja varsinkin ku tietää kuinka huono on epäillystä saada pois. Tosi kaunis mä oon, reilusti yli satakiloinen, pottunokkainen, leukakarvoja pois nyppivä, selluliittia, roikkumahainen ja tissinen vanha akka. Ei mies oo normaalisti mustis

:o
Mistä se kortonki oli tullut?
Mä löysin kerran kylppärin patterin takaa vieraan naisen pikkuhousut, ja nostin tietty kamalan metelin. Mies vannoi syyttömyyttään. Tarkempi tutkiskelu osoitti että ne oli ensinnäkin lasten alkkarit, ja toisekseen siellä patterin takana oli myös miesten kalsarit, sukka, sideharso, joku rätti tms...Eli entisen/entisten asukkaiden jäämistöä :D . Patterin taakse ei näe, on ylhäällä seinässä ja reunoista kiinni, mä putsasin sitä taustaa sellaisella kepillä kun alkkarit lennähti alas :laugh: .

Höh, pöhkö mies! Kyllä niitä kortsuja tulee joskus takasi sieltä putkista ja onko teillä lapsissa sen ikäsiä et ois jo ollu käyttöö?
Mut älä liikaa pahoita mieltäs tuosta hommasta. Varmaankin miestäs nolottaa myöhemmin kun itse älyää syyttäneensä turhaan.

Mä laitoin sen pöntöstä löytyneen kortsun vauvan vaipan sisälle, ettei jää uudestaan lilluun mihinkään. Ja mies oli löytänyt sen roskiksesta, sano että muksu oli hajoittanut roskiksen ja sieltä löyty. Ja sen mielessä mä sit oisin useammankin kerran pettänyt. Ja miehen tuntien 100%luottamuksen saaminen kestää ja kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei sieltä tullut mitään kiroilua tms, mutta se syyttävä katse, ja varsinkin ku tietää kuinka huono on epäillystä saada pois. Tosi kaunis mä oon, reilusti yli satakiloinen, pottunokkainen, leukakarvoja pois nyppivä, selluliittia, roikkumahainen ja tissinen vanha akka. Ei mies oo normaalisti mustis

Kaikesta päätellen olet kuitenkin miehellesi maailman ihanin nainen ja hän rakastaa sua eikä halua sua jakaa kenenkään kanssa! Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on välillä ihan tervettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
:o
Mistä se kortonki oli tullut?
Mä löysin kerran kylppärin patterin takaa vieraan naisen pikkuhousut, ja nostin tietty kamalan metelin. Mies vannoi syyttömyyttään. Tarkempi tutkiskelu osoitti että ne oli ensinnäkin lasten alkkarit, ja toisekseen siellä patterin takana oli myös miesten kalsarit, sukka, sideharso, joku rätti tms...Eli entisen/entisten asukkaiden jäämistöä :D . Patterin taakse ei näe, on ylhäällä seinässä ja reunoista kiinni, mä putsasin sitä taustaa sellaisella kepillä kun alkkarit lennähti alas :laugh: .

Hehheh! Minäkin olisin voinut muutaman kerran vetää vääriä johtopäätöksiä kun meidän sohvan välistä on löytyny mm. naisen kaulakoru. Mut älysin onneks pitää suuni supussa kun tiedossa on et mun miehen paras ystävä asui meidän asunnossa viime kesän ajan kun me käytiin maalta käsin töissä ja asunto oli käyttämättömänä. Ja sillä herralla kun niitä naisia riittää :laugh:

Ja niin, oisko joku lapsista voinut heivata kortsun pönttöön? Jos on vaikka koulusta saanut sellaisen seksivalistuksen yhteydessä ja murkku olisi sen uteliaana tutkinut ja heittänyt pönttöön sitten?

Mies oli katsellut että ei oo hänen käyttämäänsä merkkiä ja hän laittaa käytety kortsut toiseen vessaan. Mulla ei ole harmainta haisua mistä se on tullut, edelliset asukaat oli eläkeläisiä. En tiedä onko murkuilla ollut koulussa seksivalistusta ja saaneet sieltä näytekortsun.

Mä laitoin sen pöntöstä löytyneen kortsun vauvan vaipan sisälle, ettei jää uudestaan lilluun mihinkään. Ja mies oli löytänyt sen roskiksesta, sano että muksu oli hajoittanut roskiksen ja sieltä löyty. Ja sen mielessä mä sit oisin useammankin kerran pettänyt. Ja miehen tuntien 100%luottamuksen saaminen kestää ja kestää.

What???
Sori, mutta ei kai voi olla noin vaikeeta päästä eroon yhdestä muovinpalasta?

Ihmettelen miksi en lataissut lapseni tulevaa isää aikoinaan päin näköä kun kysyi onko se nyt varmasti mun!?!?!?!? Siis voi v****!!! :kieh: Hiukan sieppasi, mutta pistin villaisella :snotty: Nyt se on kyllä tahdikas ex-puoliso.

Siksiköhän anoppi eilen kertoi että hänen toinen poikansa ja yks pojanpoika ja joku muukin (eri kouluissa, eri aikakausina) ovat saneet näytekortsuja valistuksen yhteydessä. Oiskohan mies puhunu sille, ja anoppi luullut että mä epäilen mieheni pettäneen? :0 Mä vain sille että ei mun kouluaikana meille mitään jaettu.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

What???
Sori, mutta ei kai voi olla noin vaikeeta päästä eroon yhdestä muovinpalasta?

KUMMITUSKORTSU :D tragikoomista :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ihmettelen miksi en lataissut lapseni tulevaa isää aikoinaan päin näköä kun kysyi onko se nyt varmasti mun!?!?!?!? Siis voi v****!!! :kieh: Hiukan sieppasi, mutta pistin villaisella :snotty: Nyt se on kyllä tahdikas ex-puoliso.

Olisit sanonut että "hmmmm, en mä kyllä oo ihan varma...ootas, katon kalenterista....joo, on se sun, katsos kun ei se voi olla Reiskan, Maken, Pertsan, Ossin, Antin, Jukkiksen eikä Mustafankaan, kun mulla oli ovis 3.4. ja sillä viikolla mä olin vaan sun kanssa sängyssä" :kieh: .
Kele.

Siksiköhän anoppi eilen kertoi että hänen toinen poikansa ja yks pojanpoika ja joku muukin (eri kouluissa, eri aikakausina) ovat saneet näytekortsuja valistuksen yhteydessä. Oiskohan mies puhunu sille, ja anoppi luullut että mä epäilen mieheni pettäneen? :0 Mä vain sille että ei mun kouluaikana meille mitään jaettu.

Anoppi? Ei hyvää päivää! Koko sukuko teillä on nyt pällistelemässä yhtä kortsua. Huoh.

Olisit sanonut että "hmmmm, en mä kyllä oo ihan varma...ootas, katon kalenterista....joo, on se sun, katsos kun ei se voi olla Reiskan, Maken, Pertsan, Ossin, Antin, Jukkiksen eikä Mustafankaan, kun mulla oli ovis 3.4. ja sillä viikolla mä olin vaan sun kanssa sängyssä" :kieh: .
Kele.

Olis muuten varmaan ottanut täysin tosissaan :snotty: :kieh: :headwall: :headwall: On mm. mustasukkainen ex-puoliso

JOS mulla olisi sivusuhde, niin mä heittäisin kumiukot kyllä ihan muualle kuin vessanpönttöön tai kotiroskikseen :whistle: . Tottakai jokainen vähänkin fiksu tajuaisi hävittää todisteet! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Ette kait te oikeesti survo käytettyjä kortsuja pönttöön?

Mut joo, ikävä tilanne. Eiköhän se miehes siitä rauhoitu ajan kanssa...

Mä en laittais mut mieshän ne pois kuljettaa, ja laittaa pönttöön. vedenpuhdistamolla kivaa :( tai varsinkin jos on oma kaivo ja lietelanta levitetään pellolle (aikoinaan mun kotona 30v sitten tehtiin näin, en tiedä miten nykyään saako ihmispaskaa levittää pelloille) mut ois varmaan kiva kortsuja nähdä pellolla ja laskea kuinka monta kertaa onkaan naitu vuoden aikana

Kele.

Olis muuten varmaan ottanut täysin tosissaan :snotty: :kieh: :headwall: :headwall: On mm. mustasukkainen ex-puoliso

Auts...no, sitten lienee parasta että kyseessä on nykyinen ex-mies =)

Yhteistyössä