Mies haluaa erota ja ero onkin väistämättä edessä erinäisten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
syiden vuoksi.
Ero ei johdu siitä että jommalla kummalla oli uus,vaan asiat on vaan siinä pisteessä että ero on ainut vaihtoehto.
Mulle se on ollut todella raskas pala ja miehelle myös.
Silti mieheni haluaa edelleen harrastaa seksiä jne...minun kanssa.
Minua ihmetyttää että miten se haluaa kuitenkin seksiä minun kanssa vaikka haluaa että muutetaan erilleen.
Minusta niin jotenkin ristiriitaista.
Lapsille on kerrottu erosta ja mies on nyt nukkunut kuitenkin sohvalla jo kolme viikkoa kun asia tuli ilmi.
Silti haluaa "salassa" harrastaa seksiä mun kanssa.
Minusta se tuntuu niin pahalle ja väärälle.
Sori sekava sepustus.

No ei kyllä kuulosta ihan järkevälle miehenkään puolelta. Jos erotaan, niin erotaan. Ei edes halua nukkua vieressä vaa seksi kelpais?!!?

Nyt kyllä hanat kiinni.... :o

Ei oo mistää kotosin kenenkää kannalta et arvotaa ees takas

Kyllä mustakin tuntuisi pahalle jos mies haluaisi erota ja kuitenkin harrastaa seksiä..
Tämä on vain oma mielipiteeni mutta laittaisin stopin seksille ja kaikelle muullekin "normaalille avioelämälle" jos mies haluaisi eroa.
Olisikohan tulossa tyydyttämään halunsa luoksesi eri osoitteestakin?

Mulla on vaan niin vitun paha mieli ja tunnen itseni loukatuksi.
Nyt päätin kun viime yönä mietin asioita että näytän miehelle että olen kuin ilmaa ja en ole huomaavinaankaan sitä.
Näytän että mua ei loukata enää ja seksiä ei harrasteta enää kertaakaan.

Yks miestuttuni myös on eroamassa lastensä äidistä ja hänellä on jo uus naisystävä ja silti hän harrastaa seksiä lastensa äidin kanssa. Haukkuu lasten äitiä, mutta tuhero silti kelpaa, eli ei minkäänlaista selkärankaa. Mutta joillekin miehistä se tuheronsaanti on tärkeintä, eli ei väliä missä se on kiinni. Näin minä olen sen käsittänyt...

no on sullakin ongelmat.en antais jos ero ois oikeesti olemassa ja ukkoa en kolmea
viikkoa sohvalla nukuttais.heti pellolle jos ero tulossa.taidatte vaan leikkiä kissaa ja hiirtä

Meille parisuhdeterapeutti sanoi, että on täysin normaalia harrastaa seksiä pitkään eron jälkeenkin, että hän on sen töissään huomannut kun pitänyt erokursseja sun muita. Vähän vastaava tilanne meilläkin. Miehellä toinen nainen ja silti haluaa mua enemmän kuin koskaan. Minä ainakin otan ilon irti kun ei oikein ole mahkuja päästä irtosuhteitakaan metsästämään (eikä huvitakaan-se aika ohi elämässä). Olen ottanut sen linjan, että itse en aloitteita tee ja katson aina fiiliksen mukaan huvittaako itseä.

Yhteistyössä