Mies haluaa muuttaa, minä en

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Neuvoja tarvitsisin!

Eli tilanne on se että asumme vuokralla, minun pitäisi valmistua vuoden päästä, miehellä on vakituinen työpaikka. No nyt mies soitti sitten yhtenä iltana töistään, että on varannut meille asuntonäytön tälle lauantaiksi. En olllut yhtään riemuissaan, koska kyseinen talo on n. 20 km päästä koulustani ja keskustasta. Eikä meillä edes ole autoa. No, hirveä tappeluhan siitä sitten vain tuli. Suostuin kuitenkin lähtemään asuntonäyttöön koska se oli jo sovittu, mutta asunto oli erittäin kamalan näköinen ulkoota ja tuli kunnon slummivaikutelma..Miehen mielestä talo oli hieno kuin mikä ja innostui vain entisestään.

Minähän en niin kauas muuta, en takuulla! Eikä talo ole edes halpa kuntoonsa ja hintaansa nähden. Erittäin vaikea tilanne :/ Kummatkin on pänkkejä eivätkä anna periksi..

no mieshän ostaa teille sitten kaksi autoa. ja laskee onko teillä niihin varaa.

Simple as that.

Me asutaan pikkukaupungin keskustassa, kumpikin käymme toisessa (eri) kaupungissa töissä. Mulla on työmatkaa 35 km yhteen suuntaan ja miehellä 27 km per suunta. Omalla autolla tuon huristaa kesällä puoleen tuntiin, talvella menee tietty kauemmin. Aiemmin asuimme minun työpaikkani kaupungissa, jolloin mieheni meni autolla töihin (50km suuntaansa) ja minä menin bussilla - bussimatka kesti 45-50min. Eli mun työmatka lyheni ajallisesti kun muutin 30 km kauemmas...

Yhteistyössä