V
vierailija
Vieras
Ja kyse ei ole omasta miehestä eikä nuoltava paikka ole pimppi, pylly tai rinnat. En halua kertoa tarkemmin ettei tää nyt paljastu. Mutta haluaa nuolla mun kehon osaa ja maksaa siitä kuulemma tonnin. Lisäehto oli että voi runkata piilossa, mutta summa olisi tuplat jos sallin. Ihan sairasta!! Rahapula on hirveä! Kesä edessä ja rahaa ei ole mihinkään. Lasten kanssa pitäisi päästä pohjoiseen ja ehkä joku lintsi tai muu olisi kiva. Mä olen yli kolmikymppinen ja en mikään seksipommi. Mutta miten tohon suhtautua?! Antaa nuolla ja ottaa fyrkat? Niin sanoi työkaveri, että mitä sitten. Sitä paitsi se nuoltava paikka on mun mielestä ihan kuvottava. En edes miettis mistään satasesta mutta tonni. Eikä se ole teoriassa edes pettämistä. Ja jos se ei runkkaa samaan aikaan, saan silti tonnin. Sitä runkkaamista en kyllä kestäis. Sitten se olis selvästi seksuaalista.
Mistä v*tusta näitä sairaita miehiä tulee ja miksi se pitää aina niillä olla se ylimääräinen raha?! En tiiä mitä tehdä. Mitä sä tekisit?
Mistä v*tusta näitä sairaita miehiä tulee ja miksi se pitää aina niillä olla se ylimääräinen raha?! En tiiä mitä tehdä. Mitä sä tekisit?