Mies haluaa nuolla ja maksaa siitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja kyse ei ole omasta miehestä eikä nuoltava paikka ole pimppi, pylly tai rinnat. En halua kertoa tarkemmin ettei tää nyt paljastu. Mutta haluaa nuolla mun kehon osaa ja maksaa siitä kuulemma tonnin. Lisäehto oli että voi runkata piilossa, mutta summa olisi tuplat jos sallin. Ihan sairasta!! Rahapula on hirveä! Kesä edessä ja rahaa ei ole mihinkään. Lasten kanssa pitäisi päästä pohjoiseen ja ehkä joku lintsi tai muu olisi kiva. Mä olen yli kolmikymppinen ja en mikään seksipommi. Mutta miten tohon suhtautua?! Antaa nuolla ja ottaa fyrkat? Niin sanoi työkaveri, että mitä sitten. Sitä paitsi se nuoltava paikka on mun mielestä ihan kuvottava. En edes miettis mistään satasesta mutta tonni. Eikä se ole teoriassa edes pettämistä. Ja jos se ei runkkaa samaan aikaan, saan silti tonnin. Sitä runkkaamista en kyllä kestäis. Sitten se olis selvästi seksuaalista.

Mistä v*tusta näitä sairaita miehiä tulee ja miksi se pitää aina niillä olla se ylimääräinen raha?! En tiiä mitä tehdä. Mitä sä tekisit?

Jaa... jos se olisi korvat niin olisi liian lähentelevää. Kainalot? Hmm... ehkä tonnista. Varpaat.. ehkä tonnista nekin. Mutta kasvot, korvat tai sisäreidet niin ei kävis.

Mulla työkaveri sano firmaa vaihtaessaan että maksaa 500e jos saa nuolla mua jaloista. Ihan sama ajattelin, mut rahat pitää tulla etukäteen. Sen se oikeasti maksoi ja en ole ko miehestä mitään sen jälkeen kuullut. Helpot 500e. Mutta olin kyllä sinkku.

Riippuu niin kehon osasta.
Jos ei kerta mikään noista kolmesta ole niin ei voi olla paha?
Jos vaikka sormia/varpaita/korvia nuolee nii anna mennä.
Se runkkaamisjuttu voi olla vähän ällö mut muuten ok.

Jos joku tonnin tarjoaisi minulle siitä, että saa nuolla vaikka kainalot ja homma olisi kertaluontoinen juttu, niin siitä vaan. Tonnista saisi nuolla vaikka muutakin. Ja jumankaut, jos antaisi kaksi tonnia siitä jos saisi samalla runkata, niin ihan varmaan lupa tulisi. Antaisin pannakin. Mutta sen jälkeen unohdettaisiin koko juttu.

Kyllä minä antaisin nuolla, vaikka nenän sisällön, tonnista ja kestäisin sen runkkaamisenkin toisesta tonnista. Ihan kokemuksen takia... Vois joskus jälkeenpäin muistella... nauraa? Mutta minä olenkin keski-ikäinen naisimmeinen, pitkässä parisuhteessa ( näivettynyt) ;)

Sopivien ehdottelijoiden puutteessa asian voi järjestää itsekin.

wp_000555.jpg

tongue_wand.jpg

Sopivien ehdottelijoiden puutteessa asian voi järjestää itsekin.

wp_000555.jpg

tongue_wand.jpg
Siis mikä tuo ylempi on? Aika vekkuli :ROFLMAO:

Kyllä luulen, ettei minun mies laittaisi yhtään vastaan, jos joku nuolisi jotain ei niin erogeenistä aluetta rahasta. Mutta tulisiko siitä huora olo? En tiedä, kun ei ole kokemusta.

Ja kyse ei ole omasta miehestä eikä nuoltava paikka ole pimppi, pylly tai rinnat. En halua kertoa tarkemmin ettei tää nyt paljastu. Mutta haluaa nuolla mun kehon osaa ja maksaa siitä kuulemma tonnin. Lisäehto oli että voi runkata piilossa, mutta summa olisi tuplat jos sallin. Ihan sairasta!! Rahapula on hirveä! Kesä edessä ja rahaa ei ole mihinkään. Lasten kanssa pitäisi päästä pohjoiseen ja ehkä joku lintsi tai muu olisi kiva. Mä olen yli kolmikymppinen ja en mikään seksipommi. Mutta miten tohon suhtautua?! Antaa nuolla ja ottaa fyrkat? Niin sanoi työkaveri, että mitä sitten. Sitä paitsi se nuoltava paikka on mun mielestä ihan kuvottava. En edes miettis mistään satasesta mutta tonni. Eikä se ole teoriassa edes pettämistä. Ja jos se ei runkkaa samaan aikaan, saan silti tonnin. Sitä runkkaamista en kyllä kestäis. Sitten se olis selvästi seksuaalista.

Mistä v*tusta näitä sairaita miehiä tulee ja miksi se pitää aina niillä olla se ylimääräinen raha?! En tiiä mitä tehdä. Mitä sä tekisit?
Usko pois että lupaa maksaa vielä hieman lisää tapaamisessa ja sitten nuoleekin jo..
Ja kuka olikaan se sairas jo maksusta..

SInällään hassua, että perushu?ra myynee koko setin muutamalla sataselle. Miksei voisi sinne mennä nuolemaan niitä varpaita? No ehkä ne oli just avaajan varpaat, jotka kiihotti... Tiedä näistä.

Aika monella miehellä tuntuu olevan varvasfetissi. Mikäs siinä...
Ne tietää että kun rahasta lähtee varpaitaan nuolettamaan niin hieman lisää rahaa ja saa koko setin. Näin se aina alkaa.

SInällään hassua, että perushu?ra myynee koko setin muutamalla sataselle. Miksei voisi sinne mennä nuolemaan niitä varpaita? No ehkä ne oli just avaajan varpaat, jotka kiihotti... Tiedä näistä.

Aika monella miehellä tuntuu olevan varvasfetissi. Mikäs siinä...

Ehkä on liian noloa käydä huorissa?

En itsekään ymmärrä, miksi nuolla muita alueita, kuin mitkä tuottaa toiselle nautintoa. No fetissi on fetissi.