Mies haluaa yksin laivalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamala(ko) tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kamala(ko) tyttöystävä

Vieras
En osaa ajatella pitäisikö olla suuttunut, loukkaantunut vai pitäisikö katsoa peiliin. Olen tällä hetkellä itse ulkomailla työharjoittelussa ja mies jäi kotiin. Ollaan oltu erossa nyt 3 kk, ja palaan Suomeen kuukauden päästä.

Nyt sitten mies sanoi että haluaa lähteä viikonloppuna Ruotsin laivalle. Kysyin kenen kanssa, sanoi että jos ei löydä kavereita niin vaikka yksin. Mulle tuli jotenkin sekavat fiilikset. Mies on valittanut että elämänsä on tylsää kun mä olen kaukana poissa ja sitä kypsyttää ravata kodin ja työpaikan väliä. Sanoi että haluaisi käydä jossain ja vähän tuulettua.

Olenko nipottaja ja kauhea mustis, jos en tykkää jos mies menee yksin laivalle. Kokemukset mulla laivareissuista on yleensäkin sitä että miehet tulee vonkaamaan ja aika monet varatutkin löytää seuraa. Ihan mikä muu reissu vaan tuntuisi paljon paremmalta ajatukselta mutta ei risteilyt.

Jos olisin itse Suomessa en varmaan olisi yhtä mustis. Mutta nyt tunteet tulee pintaan. Mitä mietitte, kestäisikö teillä pokka vastaavassa tilanteessa, antaisitteko miehen vapaasti mennä menojaan? Olenko ns. "kamala akka"?

No tietysti joku nyt selittää että pitää luottaa ja plaa plaa. Mutta HALOO, ruotsin laivalle yksin. Jotain säpinää se menee sinne etsimään sanoopa mitä sanoo, ja jokainen laivalla käynyt tietää sen, vaikka onkin ikävää syyttää jo ennakkoon miestä.

Onhan tuo epäily ymmärrettävää kohdaltasi. Mutta ei sillä miehelläsi välttämättä mitään taka-ajatuksia tuossa reissussa ole. Kyllä minäkin olen laivalla kerran käynyt yksin. Ja ihan yksin olin koko reissun, mitä nyt jonkun kanssa taisin pari sanaa vaihtaa baarissa kun yhdellä siellä kävin. Jotkut ihmiset vaan kaipaa arkeen sitä vaihtelua ja jos ei ketään saa kaveriksi reissuun, menee sitten yksin. Itse tosin olin tuolloin sinkku, joten ei siinä kellään ollut mitään sanomista. Olisi tänä kesänä huvittanut mennä myös laivalle, mutta ei miestä sitten kiinnostanut. Ja en sitten kehdannut yksin mennä, kun ajattelin just että mies saattaisi jotenkin epäillä salaa kuitenkin jotain. Vaikka mitään aihetta ei tosiaan olisi. Tää onkin tän parisuhteen ainoa huono puoli, kun mies ei välitä matkustella ja itse taas haluaisin. Ja kun ei oikein ketään kaveriakaan mukaan saa (ei ole joko aikaa tai rahaa) ja ei sitten enää yksin viitsi lähteä. Vaikka ei tuo mies mustasukkainen ole ja tuskin kieltäisi menemästä, niin silti ei jotenkin viitsi lähteä.

No tietysti joku nyt selittää että pitää luottaa ja plaa plaa. Mutta HALOO, ruotsin laivalle yksin. Jotain säpinää se menee sinne etsimään sanoopa mitä sanoo, ja jokainen laivalla käynyt tietää sen, vaikka onkin ikävää syyttää jo ennakkoon miestä.

Joo, vakkarivastaus tällä palstalla on, että tottakai miehet saa tulla ja mennä miten huvittaa, koska kyllähän hyvässä parisuhteessa toki luottamus on kunnossa :headwall: Naiset on NIIN sinisilmäisiä. Juuei, ei näin.

Mieheni ei ole koskaan ollut aiemmin laivalla, joten ei ehkä tiedä millaista siellä on?

Mutta jos tosiaan on pettämiset mielessä, niin eikö hänen ole toisaalta tosi helppoa mennä vaan baariin tai jonnekin, iskeä sieltä joku kun kuitenkin tyttöystävä on ulkomailla? Miksi vaivautua laivalle asti, saahan sitä pesää kaiketi lähempääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala(ko) tyttöystävä;27474878:
Mieheni ei ole koskaan ollut aiemmin laivalla, joten ei ehkä tiedä millaista siellä on?

Mutta jos tosiaan on pettämiset mielessä, niin eikö hänen ole toisaalta tosi helppoa mennä vaan baariin tai jonnekin, iskeä sieltä joku kun kuitenkin tyttöystävä on ulkomailla? Miksi vaivautua laivalle asti, saahan sitä pesää kaiketi lähempääkin.

Olet asian ytimessä.

Miten se mies on luottanu suhun niin että sä oot "päässy" ulkomaille? Suhun voi luottaa useamman kuukauden ajan, mutta mieheen ei jos se menee laivalle?

Tässä on ihan hyvä pointti.
Mun ajatusmaailmassa toi risteily on kyllä kans se kaikista pahin, enkä hyväksyis mitää Tallinnan reissua miehelle yksin.... enkä myöskään lähtis itse yksin. Oma mies on kulkenut ulkomailla kavereidensa kans, että en mä mikää pirttihirmu ole :D laiva nyt vaan tuntuu jotenkin pahemmalta...

[QUOTE="vieras";27474973]Tässä on ihan hyvä pointti.
Mun ajatusmaailmassa toi risteily on kyllä kans se kaikista pahin, enkä hyväksyis mitää Tallinnan reissua miehelle yksin.... enkä myöskään lähtis itse yksin. Oma mies on kulkenut ulkomailla kavereidensa kans, että en mä mikää pirttihirmu ole :D laiva nyt vaan tuntuu jotenkin pahemmalta...[/QUOTE]

Miten se laiva on muka pahempi..Mies(tai naine)kyllä pettää oli se maalla,merellä taikka ilmassa,jos semmoseen on taipumusta.

Miten se laiva on muka pahempi..Mies(tai naine)kyllä pettää oli se maalla,merellä taikka ilmassa,jos semmoseen on taipumusta.

En itseasiassa tiedä miks se tuntuu tuolta, en kiistä ollenkaa ettetkö olis oikeassa. Se voi johtua siitä, et itse en paljoa ole risteillyt, vaan laivamatkat on olleet pääasiassa vain tapa kulkea (kuten lentokone tai juna) ja sitten kuullut liian monta tarinaa siitä, miten hurrrjia bileitä siellä voi olla :) Kai sitä ajattelee, että siellä laivalla tilaisuus voi helpommin tehdä varkaan.
Päänsisäinen juttu. Järkihän nyt tietysti sanoo, et puoliso voi halutessaan käydä missä vain ja koska vain vieraissa.

Luultavasti miehellä on mielessä ns. gaytouhut (miesten välinen suutelu, suuseksi ja anaaligay). Moni löytää gayseuraa juuri laivalta kansainvälisen ilmapiirin johdosta jota ei välttämättä paikalisessa pubissa ole. Kannattaa ottaa miehen kanssa puheeksi miehen suuntautuneisuus, valheeseen ei voi parisuhde perustua.

[QUOTE="vieras";27474854]ei kai kukaan lähde laivalle yksin?! :o[/QUOTE]

Mie oon käyny ruotsilaivalla yksin :O Enkä edes joutunut mihinkään hyttiin vieraan miehen kanssa, olen kai outo...

Laiva on kuin aalloilla kulkeva hotelli. Kaikilla on siellä hytti. Sinneon HYVIN helppoa taluttaa uusi tuttavuus. Sen sjaan jos menet baariin niin missä sitä naidaan jos kotona oottaa nainen ja toisaalla mies.

Sanoisin että huolimatta joidenkin kommenteista, laiva on ja pysyy ykköspettämispaikkana. Se on vaan niin helppoa siellä.

[QUOTE="huh huh";27475112]Jättäisin tollasen naisen heti. Jos huvittaa mennä laivalle, niin sitten mä menen laivalle. En jaksais kuunnella jotain vainoharhaista syyttelyä ym. paskaa.[/QUOTE]

Taisit tuntea syyllisyyden pistoksen rinnassasi.