Mies haluaa yksin laivalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamala(ko) tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omaa miestäni en "päästäisi", sanokoot kuka vaan mitä tykkää. Ei mieskään "päästäisi" mua. Ei nyt tietenkään mihinkään toisiamme lukita mut ei yksin laivalle lähteminen kävis kyllä kummallakaan edes mielessä. Mun mielestä on aika outoa lähteä yksinään..

Mutta toisaalta tossa teidän tilanteessa, ois se mies varmaan jo pettänyt kun kerran erossa ootte muutenkin. Ei kai sen tarvi laivalle erikseen sitä varten lähteä.

|O Hohhoijaa... En sano muuta kuin että jos on pettääkseen niin pettää, ajalla ja paikalla ei ole väliä. Mun mies saa minun puolesta vapaasti mennä vaikka maailman ääriin, niin teen minäkin. Peli on menetetty siinä vaiheessa kun joutuu lupia kyselemään tai alkaa sääntöjä/liikkumisoikeuksia/rajoituksia sanelemaan.
Minä edelleen uskon että on ihmisiä jotka eivät petä ja on ihmisiä jotka leikkivät äitiä/isää aikuiselle ihmiselle.

Olisi kyllä karseaa elää suhteessa jossa pitäisi sanoa että "en pääse" tai "et pääse".
Tai sellaisessa suhteessa jossa mikä tahansa paikka voi olla potentiaalinen pettämiskohu. Ajatteletteko te vaikka illanvietossakin heti kun mies häviää näkyvistä että nussimassahan se on?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mie oon käyny ruotsilaivalla yksin :O Enkä edes joutunut mihinkään hyttiin vieraan miehen kanssa, olen kai outo...

Minäkin olen käynyt yksin - monta kertaa. Olen käynyt ystävien ja miehenkin kanssa. Kertaakaan en ole vieraiden miesten matkaan lähtenyt enkä ottanut yhtään mukaan omaan hyttiinkään... Ja jos mun mies haluaisi mennä laivalle yksin tai kavereiden kanssa niin ei haittaisi yhtään.

Jos mun mies ei päästäisi mua yksin tai ystävän kanssa laivalle, niin kyllä olis sellanen sota pystyssä, että oksat pois. Mulle laiva on hauskanpitopaikka, tuppukylässä kun asustellaan, niin on hienoa lähteä johonkin muuallekin joskus. Mikäs sen helpompaa, kuin mennä laivalle, ei siinä ole mitään takaa-ajatuksia. Mä oon ollu monesti laivalla ja kerran jopa yhden vieraan miehen hytissä, mitään ei kuitenkaan tapahtunut, ne kerrat kun jotain on tapahtunut, niin ollu ihan omassa hytissä tutun miehen kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Luulen/tiedän;27475142:
Luultavasti miehellä on mielessä ns. gaytouhut (miesten välinen suutelu, suuseksi ja anaaligay). Moni löytää gayseuraa juuri laivalta kansainvälisen ilmapiirin johdosta jota ei välttämättä paikalisessa pubissa ole. Kannattaa ottaa miehen kanssa puheeksi miehen suuntautuneisuus, valheeseen ei voi parisuhde perustua.

Tätä mä kans vahvasti epäilen!!! Ei ne homot maissa viihdy, laivalla on todennäköisempää kohdata perämies!

Omaa miestäni en "päästäisi", sanokoot kuka vaan mitä tykkää. Ei mieskään "päästäisi" mua. Ei nyt tietenkään mihinkään toisiamme lukita mut ei yksin laivalle lähteminen kävis kyllä kummallakaan edes mielessä. Mun mielestä on aika outoa lähteä yksinään..

Mutta toisaalta tossa teidän tilanteessa, ois se mies varmaan jo pettänyt kun kerran erossa ootte muutenkin. Ei kai sen tarvi laivalle erikseen sitä varten lähteä.

Mikä jumalauta siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että jotain voi tehdä yksinkin. Siis jotain muuta kuin mennä salille.

Mä jättäisin oitis akan jos alkaisi mun omaa vapautta rajoittamaan höpötyksellä "et muuten pääse etkä lähde, tai takasin et ainakaan tule". Eiköhän se akan tarvi mennä hoitoon vainoharhaisuuden ja omistamishaluisuuden suhteen tuollaisessa tilanteessa?

Mies33

voi elämänkevät!!

mä sanoisin et pidä hauskaa ja tuo karkkia!

Miltä susta tuntuis jos mies ei oliskaan päästäny sua työharjoitteluun..

Hei kamoon!! 3kk ulkomailla vs. laivamatka..

Nyt selkärankaa itelles NAINEN!

[QUOTE="Vieras";27475684]Mikä jumalauta siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että jotain voi tehdä yksinkin. Siis jotain muuta kuin mennä salille.

Mä jättäisin oitis akan jos alkaisi mun omaa vapautta rajoittamaan höpötyksellä "et muuten pääse etkä lähde, tai takasin et ainakaan tule". Eiköhän se akan tarvi mennä hoitoon vainoharhaisuuden ja omistamishaluisuuden suhteen tuollaisessa tilanteessa?

Mies33[/QUOTE]

Sanoisin että aika monissa parisuhteissa on tiettyjä "rajoitteita" kummallekin sukupuolelle. Eli ei se niin ihmeellistä ole että ihan kaikkea ei voikaan enää tehdä kun on sitoutunut toiseen ihmiseen. Mikä siinä taas on niin outoa että toisen tunteita ei pitäisi ottaa huomioon tehdessä omia menojärjestelyjä? Ja yleensä mies33 sunlaista juttua löytyy kovasti juuri niiltä miehiltä jotka tiedetään kulissien takana hyppivän sängystä sänkyyn.. ei millään pahalla mutta kokemusta on.

Toisaalta, jos homma olisikin niin päin että ap kirjoittaisi miehensä olevan useamman kuukauden reissulla ulkomailla ja ap itse olisi kotona tympääntynyt haluten jotain vaihtelua. Keksisi sitten että voisi lähteä kaverin kanssa tai jos ei saa ketään seuraksi niin yksinkin laivalle. Mies sitten kieltäisi tuon vedoten epäilykseen että ap pettäisi häntä reissullaan.

Olisiko tuo niin ymmärrettävää vai pidettäisikö miestä hirveänä tyrannina joka haluaa pitää vaimonsa kiltisti hellan ja nyrkin välissä juosten itse samalla vieraissa omalla reissullaan...

No tietysti joku nyt selittää että pitää luottaa ja plaa plaa. Mutta HALOO, ruotsin laivalle yksin. Jotain säpinää se menee sinne etsimään sanoopa mitä sanoo, ja jokainen laivalla käynyt tietää sen, vaikka onkin ikävää syyttää jo ennakkoon miestä.

Näinpä. Jos mies on menossa laivalle vain parille drinkille, niin samanhan se voisi tehdä yhtä hyvin missä tahansa baarissa. Ei sinne yksin lähdetä, ellei ole myös jotain muuta mielessä.

Ap, pidä mielipiteesi. Kyllä on hyvin erikoista lähteä YKSIN minnekään jos on mahdollisuus mennä oman kullan kanssa tai kaverien. HYVIN OUTOA. Ei tässä puhuta mistään elokuviin yksin menemisestä vaan risteilylle. Tää palsta aukoo taas tuttua vapaamielisyyttään.. tai oikeastaan ne samat nikit. Tilaisuus se varkaan teki on usein totta halutaan sitä myöntää tai ei. Miksi kokeilla mitä kaikkea kivaa maailmasta löytyy? Harvemmalla meistä kuitenkin on 100% uskollisuus olemassa aivan kaikissa maailman tilanteissa.. aina niitä lieventäviä olosuhteita tuntuu löytyvän.

Kun mä olin ulkomailla aikoinaan koko kesän, niin ei kyllä käynyt mielessäkään kieltää silloista avomiestä menemästä vaikkapa laivalle.

Ihan kun se ei olisi voinut vapaasti naida ketä tahtoo vaikka keskellä keittiön pöytää, kun mä kerran olin kaukana poissa. Miksi siis juuri laivalle meno olisi ollut joku ehdoton ei?

Ap, pidä mielipiteesi. Kyllä on hyvin erikoista lähteä YKSIN minnekään jos on mahdollisuus mennä oman kullan kanssa tai kaverien. HYVIN OUTOA. Ei tässä puhuta mistään elokuviin yksin menemisestä vaan risteilylle. Tää palsta aukoo taas tuttua vapaamielisyyttään.. tai oikeastaan ne samat nikit. Tilaisuus se varkaan teki on usein totta halutaan sitä myöntää tai ei. Miksi kokeilla mitä kaikkea kivaa maailmasta löytyy? Harvemmalla meistä kuitenkin on 100% uskollisuus olemassa aivan kaikissa maailman tilanteissa.. aina niitä lieventäviä olosuhteita tuntuu löytyvän.

Eli ap on itse varmasti pettänyt miestään tuolla ulkomaan reissullaan? Useampi kuukausi vieraassa maassa yksin... Tilaisuuksia tulee varmasti eteen enemmän ja kiinnijäämisen riski pienempi kuin risteilyllä. Ja tilaisuushan tekee varkaan, vaikkei ap sitä tässä haluaisikaan tunnustaa.

tuo sun mielipide erikoinen on. :laugh: