Mies halusi puhdistaa kunniansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

MIEHEN kertoman mukaan nainen oli vienyt hänen kunnian, ja se oli pahinta, mitä miehen kulttuurissa voi tehdä.
– Ensinnäkin hän on vienyt minun kunnian. Ja minun elämänsalaisuudet on tullut julki. Tämä on pahinta, mitä minun kulttuurissa voi tapahtua. Vaikka minä olen tässä maassa, niin te ette voi viedä minun uskontoani, ette minun kulttuuria. Tiedän, että minun tulee tämän maan lakeja noudattaa, mutta ette voi viedä minulta näitä, mies sanoi poliisikuulusteluissa.

MIES ei katunut tekoaan poliisikuulusteluissa.
Eipä tietenkään katunut.

Mamu ei tykkää heppatyttöhallituksesta. :o

"UUTISSUOMALAINEN 11:20

Kunniamurhaa Kuopiossa yrittänyt mies haukkui Suomen antavan liikaa oikeuksia naisille – ylpeili teostaan poliisille
Afganistanilaisen 39-vuotiaan miehen syytetään yrittäneen murhata entisen vaimonsa Kuopiossa, koska mies ei hyväksynyt naisen ottamaa avioeroa väkivaltaisesta miehestä."

Ensinnäkin hän on vienyt minun kunnian. Ja minun elämänsalaisuudet on tullut julki. Tämä on pahinta, mitä minun kulttuurissa voi tapahtua. Vaikka minä olen tässä maassa, niin te ette voi viedä minun uskontoani, ette minun kulttuuria.

Minun kulttuurissa ei kaduta, jos jotain on tehnyt. Ei ollut oikein, että minua kohdellaan tällä tavoin huonosti, mies sanoi.
Täyttä asiaa. Palstan innokkaat rasistit voisivat hetkeksi pysähtyä miettimään kuka tässä oikeastaan onkaan se uhri.

• Haha
Reactions: Lispetti
Ei tietenkään kadu, koska hän on toiminut kulttuurinsa mukaisesti. Ei nämä tule koskaan muuttumaan.

Mielenkiintoista, että tuo ma mu viittasi kulttuurin lisäksi myös uskontoon, eli löytyykö uskonnostaan typeriä kunniajuttuja?

MIEHEN kertoman mukaan nainen oli vienyt hänen kunnian, ja se oli pahinta, mitä miehen kulttuurissa voi tehdä.
– Ensinnäkin hän on vienyt minun kunnian. Ja minun elämänsalaisuudet on tullut julki. Tämä on pahinta, mitä minun kulttuurissa voi tapahtua. Vaikka minä olen tässä maassa, niin te ette voi viedä minun uskontoani, ette minun kulttuuria. Tiedän, että minun tulee tämän maan lakeja noudattaa, mutta ette voi viedä minulta näitä, mies sanoi poliisikuulusteluissa.

MIES ei katunut tekoaan poliisikuulusteluissa.
Eipä tietenkään katunut.

Sellaista se on, kun on oikeus omaan kulttuurin ja uskontoon.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä