Mies haukkuu minua kavereilleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Eli kuulin kun mies humalassa matki minua oikein ivallisesti kavereilleen ja ilmeisesti sitä on edeltänyt jtn. peen puhumista minusta..sanoin hänelle että kuulin sellaista niin ei vastannut mitään..
Ihmeellinen olo kun ei tiedä mitä ajatella asiasta, että onko hänelle ihan yleistäkin naureskella minulle..
Lisäksi olivat etsineet netistä miehen ex-hoitoa(parin kuukauden juttu ennen minua)..sitä ei kuulemma muista, ja sitten kun muisti niin huvikseen, eikun kaverit etsikin sitä,sitten ei taaskaan ole etsinyt, sitten olikin syy että kaverit halusi nähdä minkänäköinen..sitten syy olikin yhtä-äkkiä että minä näkisin ko.haun ja pahoittaisin mieleni..uskomatonta..niin paha olo vaan kokoajan ..sanoo että rakastaa ja sitten tekee tälläistä.

Mun ukko ei ole koskaan haukkunut mua kavereilleen eikä toisten aikana, exä teki sitäkin ehkä se oli suurin syy aikanaan meidän eroon (melkein 12 vuotta naimisissa) etten enää jaksanut sitä henkisesti kun koko ajan mollasi mua kaikkien mun ja omien sukulaistensa aikana eikä ollut väliä ketä oli kylässä niin aina mollattiin

Mun on vaikea käsittää että miksi tekee niin? Mitä se siitä saa? Kaverit ovat perheettömiä/ ei ole seurustelukumppaneitakaan. Meillä on lapsiakin. Muuten sitten on niin että rakastaa ja ollaan niin tärkeitä yms. ja sitten seläntakana etsii ex-hoitoa ja puhuu minusta pahaa?Itse en ikinä voisi sellaista tehdä miehelle..meillä on sentään yhteinen koti ja perhe..en oikein enää tiedä rakastanko miestä..sanomaan sitä hänelle en ainakaan pysty, kun sanoo rakastavansa en vastaa takaisin mitään, ei pysty.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mun ukko ei ole koskaan haukkunut mua kavereilleen eikä toisten aikana, exä teki sitäkin ehkä se oli suurin syy aikanaan meidän eroon (melkein 12 vuotta naimisissa) etten enää jaksanut sitä henkisesti kun koko ajan mollasi mua kaikkien mun ja omien sukulaistensa aikana eikä ollut väliä ketä oli kylässä niin aina mollattiin

olen huomannut jo aijemmin että sukulaisilleen on mollannut minua yms.ja todella ikävälle on tuntunut.

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Mun on vaikea käsittää että miksi tekee niin? Mitä se siitä saa? Kaverit ovat perheettömiä/ ei ole seurustelukumppaneitakaan. Meillä on lapsiakin. Muuten sitten on niin että rakastaa ja ollaan niin tärkeitä yms. ja sitten seläntakana etsii ex-hoitoa ja puhuu minusta pahaa?Itse en ikinä voisi sellaista tehdä miehelle..meillä on sentään yhteinen koti ja perhe..en oikein enää tiedä rakastanko miestä..sanomaan sitä hänelle en ainakaan pysty, kun sanoo rakastavansa en vastaa takaisin mitään, ei pysty.

Kun seuraavan kerran niin sanoo, voit kysyä, käyttäytyykö hän myös niin, kuin rakastaisi? Omaa rakastaan ei ihan ensimmäiseksi tule mieleen haukkua ympäri kyliä. :( Paha mieli sun puolesta.

Yhteistyössä