mies huorittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lytätty nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lytätty nainen

Vieras
Olen tapaillut pari vuotta 10 v.itseäni nuorempaa miestä. Olen itse 51 v.ja hän 41 v. Minulla aikuiset lapset, hänellä ei lapsia. Alkuun hän oli erilainen kuin nykyään, paljon mukavampi ja huomioi minua paremmin. Nykyään suuttuu todella herkästi, lähinnä jos kaikki ei mene hänen pillinsä mukaan. Esim. hän voi viestiä ja huoritella ja haukkua minua kun ei nähdä! Eräs viesti meni näin, tee palvelus maailmalle ja tapa ittes! ja ettei minua kukaan rakasta ja että olen pelkkä patja ja huora! Ja enkö jo tajua että olen pelkkä huora ja nussinu kaikkia suomen miehiä! Näille väitteille ei todellakaan ole mitään perää. Jälkeenpäin kyllä vannoo rakkauttaan ja pyytää anteeksi. Mitä mieltä olette tästä miehestä??

Olen sitä mieltä, että ensimmäisen huorittelun jälkeen mies olisi ollut ex-miesystävä.

Miksi ihmeessä olet moisen otuksen kanssa? Pelkäätkö niin paljon yksinäisyyttä, että huono ja ala-arvoinen suhde on parempi kuin ei suhdetta ollenkaan?

MAailmassa on riittämiin miehiä, jotka kohtelevat nasitaan kauniisti ja ystävällisesti, rakastavat ja ovat tasa-arvoisia. Joiden suusta ei kuule kiroilua eikä huorittelua vaan sivistynyttä puhetta. Ja jos ne yhtäkkäi olisivat päässeet loppumaan, olisi yksin taatusti parempi kuin kuvaamasi keskenkasvuisen looserin kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja lytätty nainen;11499378:
Olen tapaillut pari vuotta 10 v.itseäni nuorempaa miestä. Olen itse 51 v.ja hän 41 v. Minulla aikuiset lapset, hänellä ei lapsia. Alkuun hän oli erilainen kuin nykyään, paljon mukavampi ja huomioi minua paremmin. Nykyään suuttuu todella herkästi, lähinnä jos kaikki ei mene hänen pillinsä mukaan. Esim. hän voi viestiä ja huoritella ja haukkua minua kun ei nähdä! Eräs viesti meni näin, tee palvelus maailmalle ja tapa ittes! ja ettei minua kukaan rakasta ja että olen pelkkä patja ja huora! Ja enkö jo tajua että olen pelkkä huora ja nussinu kaikkia suomen miehiä! Näille väitteille ei todellakaan ole mitään perää. Jälkeenpäin kyllä vannoo rakkauttaan ja pyytää anteeksi. Mitä mieltä olette tästä miehestä??

Kuullostaa oudolta...jollei tosiaankaan ole mitään syytä tuolle, niin lähde käpyttelemään...ei ole terve äijä.

Minä huorittelin ex-vaimoani, kun paljastui, että hän oli jakanut rasiaansa kolmelle hemmolle, joista kaksi olivat jopa muka kavereitani, Se kolmas oli joku porilainen lääninveijari (AMK).

Koska exä ei ollut keneltäkään maksua ottanut, vaan mielihyvin toosaa tarjonnut, oli parjaukseni aiheeton...

Asia on niin että mieshän on täysin sivistymätön. Se taas että joku sietää tuollaista miestä, onkin jo seuraavan ihmetyksen aihe.
Ainakin minut sais heittää pihalle jo ensimmäisestä huorittelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja oma vika jos sietää;11499481:
Eiköhän se ole ihan selvää.

Kysy mieluummin mitä mieltä ollaan naisesta, joka viitsii katsella tuollaista miestä.

Säännöllisestä kullituksesta riippuvainen naisike?

ei todellakaan ole mies, vaan mustasukkanen paskaläjä.
Aika mitättömänä itseäsi pidät jos jatkat seurustelua tollasen kanssa.

Lopeta koko homma hyvän sään aikana.
Seuraavaksi alkaa tulla nyrkkiä ja fyysiset pahoinpitelyt vaan pahenee vuosien saatossa.

Eiköhän asia tullut sinulle nyt selväksi? Jos yhtään arvostat ja kunnioitat itseäsi, tiedät mitä tehdä. Ihmettelen että sinun tarvitsee edes vaivautua tuollaista tänne kirjoittamaan. Ethän ole läheisriippuvainen? Mistä näitä kynnysmatto-naisia riittää vielä nykyaikanakin... (huokaus)

Onpa jänskää, miten ihmisiä saa - tai ei saa nimittää.

Ketään jakorasiaa ei saa nimittää huoraksi, ketään pyllypoikaa ei saa nimittää homoksi, ketään mustahipiäistä ei saa sanoa neekeriksi...

Mutta kaikkia miehiä saa (ja pitääkin) nimittää narsisteiksi tai/ja juopoiksi - kunnes toisin todistetaan...

Yhden asian olen oppinut monien hankalien ihmissuhteiden kautta:
Epäkunnioittavaa käytöstä ei pidä hyväksyä eikä sietää tulipa se sitten keneltä tahansa, puolisolta, vanhemmilta, muilta sukulaisilta, työkaverilta. Ei heti kannata ruveta eroamaan, niinkuin täällä usein neuvotaan, vaan ilmaise selkeästi kumppanillesi, että hänen käytöksensä on epäkunnioittavaja että et aio sitä hyväksyä. Tietenkin saat vastustusta, että olet muka kuvitellut kaiken ja ynnä muuta bla bla blaaa, mutta pidä pintasi. Kun sinua huoritellaan häivy tilanteesta vaikka hotelliin ja kerro kumppanille, että tuommoinen peli ei vetele.
Ehkä tarvitsette ulkopuolista apua, mutta valitettavasti huorittelija harvoin lähtee terapiaan.
Mieti myös sitä, millaisen mallin mies on saanut ehkä kasvatuksen kautta, jos sinulla on siihen mahdollisuus. Toivotan sisäistä voimaa ja rohkeutta puuttua kaltoinkohteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja lytätty nainen;11499378:

Nainen, nyt sinne peilin eteen. Joko olet yhtä nolo kuin tuo "miehesi" tai sitten vain todella nautit uhriutumisestasi.

Ja jos olet sama kirjoittaja kuin tässä, niin sitä suuremmalla syyllä mies nopeasti vaihtoon. http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/parisuhteessa/1919152/miehen-matkan-kustannus/

Kuulostaa siltä, että olet miehelle pelkkä seksiobjekti (mies käyttää siitä nimitystä h****).
Totuuden tajuaminen ei ole mitään mukavaa kuultavaa ja voi olla katkera pala nieltäväksi.
Sinun pitää itse päättää, haluatko olla hyväksikäytetty ja latistettu vai omillasi toimeentuleva itsenäinen nainen.

sinulla on ilmeisesti ollut erilainen kotikasvatus kuin minulla.
Jo pelkästään kotikasvatuksen vuoksi

1. en ikinä sano naista huoraksi.
Jos kumppani/puoliso käy vieraissa, ei minun sitä ole pakko sivusta seurata.
Aina voi kävellä pois suhteesta ja jättää toisen hyppimään kukasta kukkaan rauhassa.

2. en ikinä homottele ihmisiä enkä arvota heitä sukupuolisen suuntautumisen mukaan.
Sukupuolinen suuntautuneisuus on jokaisen oma asia. Ei kuulu minulle kuka ja kenen kanssa kuksii. Riittää kun tiedän omat panemiseni.

3. miksi ihmisiä pitää erotella ihon värin mukaan?
Jokaisella ihmisellä on tänä päivänä etu- ja yleensä myös sukunimi. Käytetään niitä.
Mitä nopeammin sinä ja muut kaltaisesi ymmärrätte sen, että maailmaan mahtuu miljardeja ihonväriltään hieman toisistaan poikkeavia ihmisiä, sen helpompi jokaisen meistä on elää tässä yhteiskunnassa ja tällä maapallolla.

1. en ikinä sano naista huoraksi.
Jos kumppani/puoliso käy vieraissa, ei minun sitä ole pakko sivusta seurata.
Aina voi kävellä pois suhteesta ja jättää toisen hyppimään kukasta kukkaan rauhassa.

2. en ikinä homottele ihmisiä enkä arvota heitä sukupuolisen suuntautumisen mukaan.
Sukupuolinen suuntautuneisuus on jokaisen oma asia. Ei kuulu minulle kuka ja kenen kanssa kuksii. Riittää kun tiedän omat panemiseni.

3. miksi ihmisiä pitää erotella ihon värin mukaan?
Jokaisella ihmisellä on tänä päivänä etu- ja yleensä myös sukunimi. Käytetään niitä.
Mitä nopeammin sinä ja muut kaltaisesi ymmärrätte sen, että maailmaan mahtuu miljardeja ihonväriltään hieman toisistaan poikkeavia ihmisiä, sen helpompi jokaisen meistä on elää tässä yhteiskunnassa ja tällä maapallolla.

Kiitos tästä. On hienoa, että edes joskus saa lukea täältä kunnollista ja järkevääkin tekstiä.

Viimeksi muokattu: