Mies istumassa ja etääntyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia?

Vieras
Mies joutui avoon muutamaksi kuukaudeksi miettimään vanhoja rikoksiaan. Olen käynyt häntä joka viikonloppu katsomassa ja huomannut kuinka hän on muuttunut kylmemmäksi joka kerta. En saa mennä lähelle ja hän ei halua tulla minun lähelleni vaan kääntyy pois. Hän ei puhu mitään ja katselee vain eteensä. Nyt hän ei enää soitakaan vaikka aluksi soitti joka päivä.
Onko jollakin kokemuksia tällaisesta? Mikä nyt on homman nimi? Olen jo ajatellut että pitäisikö sitten vain suosiolla luovuttaa kun näyttää nyt niin haluavan ja kaataa pa.kan mun niskaan.

Hän taitaa olla masentunut, eikä ihmekkään olisi? Toisaalta voihan olla niinkin, ettei hän halua näyttää tai liittää mitään tunteita siellä paikassa ollessaan vaan on etäännyttänyt väliaikaisesti tunteet itsestään, jotta kestää paremmin paikan vaatimukset sisimmässään?

Miksi ihmeessä roikut jossain vankilahörhössä? Niistä ei seuraa muuta kuin ikävyyksiä. Ja tuollaiset paskat eivät edes osaa arvostaa ketään, vaan todennäköisesti hölmö tekee lisää rikoksia ja tuhlaa yhteiskunnan varoja istumalla hyödyttömän vankilassa.

Ärsyttää moiset hyödyttömät olennot.

Teoria: hän miettii, mitä sinä puuhailet sen ajan kun hän on "kiinni". Ja viilentää suhdetta jo valmiiksi, jotta ei sattuisi, kun kerrot löytäneesi uuden.

Mulle tuli heti mieleen, että mies on mustasukkainen ja epäilee sinun käyttävän tilannetta hyväksesi mennä vieraisiin. Ja sekin on mahdollista, että joku olisi juorunnut sinusta jotain. On sitten totta tai ei, mutta saattaa hautoa mielessään tätä. Kannattaa kysyä suoraan, onko kyse tällaisesta. Riippuu tietenkin miehen luonteesta, mutta jos ette käy tätä heti läpi, voi olla odotettavissa rankka kohtaus joskus tulevaisuudessa. Yritä selvittää mieheltä, mistä on kyse.

Siis en kehtaisi kertoa kenellekään että olisi vankilakundi miehenä! Olisi tosi noloa!

Miten siis joku voikin pitää miehenään luuseri vankilamiestä? Ja vielä kaipailla lämpöä sellaiselta, huhhuh.

Ensin kommentti nimim. Hävettäisi: Kyllä lusimaan joutuvatkin ovat mielestäni ihmisiä, realiteetti on se että meitä on moneen lähtöön ja kaikilla ei aina suksi luista niin hyvin kuin muilla. Jos joutuu muutamaksi kuukaudeksi miettimään hölmöilyjään ei se mielestäni leimaa ihmistä loppuiäksi hylkiöksi. En pidä miestä "vankilakundina" tämän takia, olemme seurustelleet kuitenkin jo kauan ennen kuin hän tuonne joutui ja rakastan häntä vikoineen päivineen. Hän on tavallinen mies jolla on myöskin tunteet, ei mikään "luuseri vankilamies". Vähän vain on ollut kypsymätön jossain teoissaan ja sitä joutuu nyt sovittamaan. Mutta tämä on siis minun mielipiteeni, jokaisella olkoon omansa eli jätettäköön tämä aihe tähän.

Mutta asiasta alkuperäiseen aiheeseeni. Mies taitaa tosiaan olla masentunut ja miettii myös mitä minä teen sillä aikaa kun hän on siellä. Joku on voinut tosiaan sanoa jotain ajattelematonta ja mies on saanut siitä lisää vettä myllyyn. Hänelle istumaan joutuminen on varmaan myös ensikertalaisena ollut kova paikka ja se aiheuttaa tappiomielialaa.. Haluaisin keskustella tästä miehen kanssa mutta näyttää siltä että ellen jätä soittopyyntöä hän ei minulle soita. Ja toisaalta jos ei halua ottaa minuun yhteyttä, pitäisikö vaan jättää hänet rauhaan miettimään asioita itsekseen? Tuntuisi jotenkin hölmöltä itse koittaa ottaa yhteyttä jos ei kerran halua olla tavoitettavissa. Mutta keskustelua tämä tilanne kaipaisi jo itsenikin takia, koska muuten mietin ja murehdin näitä asioita vain yksinäni tietämättä syytä tähän kaikkeen.

Antaahan tämä aikaa miettiä asioita monelta kantilta. Aika sitten varmaan näyttää miten tässä käy...

on mullakin ollut linnakundeja eikä ne oo muuttunu siel mikskään, siis ovat aina haluunneet tapaamisia ym. En tiiä mistä vois johtuu tuo sun miehen homma, kysy suoraan.

Kuulostaa siltä että miestä tavallaaan nolottaa tilanteensa, sinä joudut käymään siellä häntä katsomassa. Lisäksi, suurempi syy voisi olla se iänikuinen mustasukkaisuus...aikaa miettiä, katsos.
Oletko varma että hänellä on rahaa päivittäisiin puheluihin, puhelut maksavat lähemmäs euron/minuutti. rahankin pyytäminen voi murentaa hänen itsetuntoaan...

Tsemppiä kuitenkin, pari kuukautta on ohi nopeammin kuin huomaatkaan!

Ainiin, ja minäkin suosittelisin sitä kirjeen kirjoittamista,piristää varmasti päivää siellä. Eikä tarvi edes olla mikään "suuri ajatelma" vaan kerrot vaikka vain päivän kuulumisia:) jospa se "kadotettu yhteys" siitä sitten löytyisi...

Jotkut naiset haluavat kirjoittaa vankilaan jollekin murhamiehelle ja sitten aikanaan alkavat tapailla ja lopulta naimisiin.Mies istuu pitkää kakkua hirmuteostaan ja silti nainen haluaa tällasen kaa naimisiin.Ei oikein istu meikäläisen kaaliin.Tiedä vaikka uusii tekonsa.Näinkin on käynyt.

Paljon pahaa voi ns. hyvä ihminenkin saada aikaiseksi. Tappaa voi toista myös henkisesti ja silti säilyttää hyvän ihmisen sädekehän. Sellainen valheellisuus on mielestäni myös pelottavaa. Moni joka on linnassa, on kuitenkin rehellisesti se mikä on eikä esitä hyvää tai parempaa.

Yhteistyössä