S
sirkku
Vieras
Neuvokaa minua rakkaat ihmiset, mitä voin tehdä kun mies pettää minua. Jättää tietysti voin sen, mutta miten kostan? Mieheni asuu pois tältä paikkakunnalta missä itse asun. Hänellä on avioero takanaan, vaikka siitäkään en ole varma, ja osake, joka pitäis myydä. Mistään en ole varma, koska hän valehtelee minulle ihan täysillä koko ajan. Joka viikko hän lähtee sinne paikkakunnalle hoitelemaan muka "asioitaan". Koskaan en pääse mukaan. Nytkin hän oli vain yhden ainoan yön minun luonani ja lähti äsken taas sinne, kun täällä kuulemma on niin tylsää ja ahdistavaa.
Minun rahani kyllä kelpaavat hyvin hänelle. Eilenkin laitoin hälle bensarahat tänne ja oltiin baarissa ja hyvin kelpas. Nyt kun hän lähti sinne toiselle paikkakunnalle, niin olipas taas bensaan rahaa ja varmaan siellä sitten on kiva mennä jonnekin tansseihin yms.
Tiedän, että olen tyhmä, mutta älkää sanoko sitä. Neuvokaa mitä minä teen?
Minun rahani kyllä kelpaavat hyvin hänelle. Eilenkin laitoin hälle bensarahat tänne ja oltiin baarissa ja hyvin kelpas. Nyt kun hän lähti sinne toiselle paikkakunnalle, niin olipas taas bensaan rahaa ja varmaan siellä sitten on kiva mennä jonnekin tansseihin yms.
Tiedän, että olen tyhmä, mutta älkää sanoko sitä. Neuvokaa mitä minä teen?