Mies ja huorapuheet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puheita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puheita

Vieras
Mies on itse kertonut kuinka hän on joskus nuorempana käynyt huorissa nyt hän jo yli 30. Mies ei edes tuntunut häpeävän asiaa vaan tuntuu kehuvan sillä. On hienoa, että kertoi asiasta rehellisesti, mutta aina jutut palaa vaan samaan asiaan. Mies puhuu huorista usein yhden kaverinsa kanssa. Mun puolesta ne vois puhua noista asioista keskenään, mutta silloin kun itse olen paikalla ja muita naisia niin pidän sitä loukkaavana käytöksenä. Alussa asia ei mua häirinnyt vaikka jouduin noita juttuja kuuntelemaan, mutta on alkanut häiritsemään kun hän joka kerta sen kaverinsa kanssa puhuu näistä asioista vaikka itse olen seurassa. Olen sanonut, että voitaisiinko välillä puhua muustakin, mutta tuntuu, että he eivät edes kuuntele ja heidän mielestään heillä on hauskat keskustelut. Nykysin sitten vaihdan paikkaa kun en jaksa heitä kuunnella. Tuntuu, että mies kerran loukkaantui kun mainitsin jotain asiaan liittyvää, en muistaakseni pahasti sanonut. Mies vaan totesi, että ihmisiä ne huoratkin on ja huorat on kivoja ihmisiä. Juu, onhan ne ihmisiä ja varmasti kivoja ihmisiä heistä löytyykin, mutta rajansa kaikella.

Jotenkin aivan jarkyttavaaa lukea naita juttuja, mielestani tuollainen on aivan uskomattoman havytonta, ja junttimaista kaytosta. Itse en suvaitsisi hetkeakaan tuollaista kaytosta, tosin en voisi kuvitella seurustelevanikaan miehen kanssa, joka voisi noin kayttaytya.

Ensinnakin, vanhoja panoja ei vain tule mainostaa, ja panohan se prostituoitukin on.

Mutta sitten toisaalta, parempi sekin kai kuin se, etta mies salaisi tallaisia asioita, kuten suurin osa varmasti tekee. Ainakin tiedat missa han on ollut. Mutta ei sita silti tarvitse mainostaa! Voisitko ystavallisesti sanoa hanelle, etta et halua kuulla enaa asiasta? Kylla hanen pitaa mukisematta arvostaa tunteitasi, ei sinulla tarvitse edes olla mitaan syyta siihen etta tallaisten juttujen kuunteleminen tympii.

Pahoin vain pelkaan etta miehella on valta suhteessanne kun edes olet joutunut sietamaan sellaista.

Jotenkin aivan jarkyttavaaa lukea naita juttuja, mielestani tuollainen on aivan uskomattoman havytonta, ja junttimaista kaytosta. Itse en suvaitsisi hetkeakaan tuollaista kaytosta, tosin en voisi kuvitella seurustelevanikaan miehen kanssa, joka voisi noin kayttaytya.

Ensinnakin, vanhoja panoja ei vain tule mainostaa, ja panohan se prostituoitukin on.

Mutta sitten toisaalta, parempi sekin kai kuin se, etta mies salaisi tallaisia asioita, kuten suurin osa varmasti tekee. Ainakin tiedat missa han on ollut. Mutta ei sita silti tarvitse mainostaa! Voisitko ystavallisesti sanoa hanelle, etta et halua kuulla enaa asiasta? Kylla hanen pitaa mukisematta arvostaa tunteitasi, ei sinulla tarvitse edes olla mitaan syyta siihen etta tallaisten juttujen kuunteleminen tympii.

Pahoin vain pelkaan etta miehella on valta suhteessanne kun edes olet joutunut sietamaan sellaista.

En suvaitse hänen käytöstään, mutta en ole viitsinyt asiasta alkaa valittamaankaan. Katson vain parhaakseni poistua paikalta jos jutut menee taas siihen. Miehillä on omat juttunsa ja mun mielestä ne saa keskenään puhua tuollaisista asioista, mutta itse en viitsi niitä kuunnella. Mun mielestä ois ollu normaalimpaa salata tuollainen asia kuin kertoa siitä. Jos haluaa hyvän vaikutuksen tehdä johonkin niin luulenpa, että tuollasilla asioilla ei kehuta. Eikä must kauhean kivalta tuntunu, että tuollanen asia vaan tulee ilmi kun he puhuivat huorista. Mies ei siis mulle itselleen sitä kertonut, vaan hän alkoi mainostamaan sitä keskustelun aikana kun itse olin paikalla. Tarviiko mun mitään ees sanoa, eihän mun niitä juttuja tarvi kuunnella. Aina voin poistua paikalta kun ne jutut siihen menee hänellä ja hänen kaverillaan. Toisaalta luulis, että heidän pitäis tajuta, että kun naisia paikalla niin ei meitä kiinnosta mitkään huorapuheet. Siinä mielessä loukkaavaa.

Viimeksi muokattu:
No, minulta olisi tullut kenkää ihan saman tien jos olisin saanut tietää että mieheni on käynyt huorissa.

Mutta ihmettelenpä vain, kuinka miehellä ja kaverillaan voi jatkuvasti riittää niistä huorista puhetta ja mitä he mahtavat niistä puhua - alkaahan siitä olla aikaa kun miehesi on huorissa käynyt eikä kokemuksia voi ihan hirveää määrää olla? Miten voi jaksaa samoista eukoista jauhaa useita kertoja? Ja millaiset miehet jauhaa seksikokemuksistaan nykyisten seuralaisten ollessa paikalla? Jos on tuolla kehitystasolla ja yli kolmekymppinen niin ne jutut ei todennäköisesti tuosta muutu, eikä käytöstavat/huomiointi muutenkaan.

Ehkäpä sinä voisit ruveta keskustelemaan kovaan ääneen naiskaverisi kanssa entisten ja nykyisen miehen käyttöominaisuuksista seksissä, kun mies kavereineen on paikalla? Voisi mies ymmärtää aika nopeasti yskän. Jos ei ymmärrä --> vakava keskustelu jossa teet selväksi että loukkaannut ---> jos ei vieläkään ymmärrä --> ei häntä kiinnosta sinun tunne-elämäsi --> anna kenkää.

Todellakin. Kenkää olisi tullut täältäkin!

Aloittajalle:

Moni prostituoitu on ihmiskaupan uhri, joten tuo kuvastaa miehesi ajattelumaailmaa. Kovinkaan monen koulutetun tai hyväpalkkaisen naisen en ole kuullut prostituoituna työskentelevän, vaan enemmänkin siinä on kyseessä naisen riistosta.

Sinuna toteaisin, että voihan mies ottaa naisekseen prostituioidun, mikäli on jäänyt niin häntä / heitä kaipaamaan. Kysäisehän, että luuleeko miehesi edes voivansa saada kyseisiä naisia muuten kuin rahalla...

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä;11018526:
No, minulta olisi tullut kenkää ihan saman tien jos olisin saanut tietää että mieheni on käynyt huorissa.

Mutta ihmettelenpä vain, kuinka miehellä ja kaverillaan voi jatkuvasti riittää niistä huorista puhetta ja mitä he mahtavat niistä puhua - alkaahan siitä olla aikaa kun miehesi on huorissa käynyt eikä kokemuksia voi ihan hirveää määrää olla? Miten voi jaksaa samoista eukoista jauhaa useita kertoja? Ja millaiset miehet jauhaa seksikokemuksistaan nykyisten seuralaisten ollessa paikalla? Jos on tuolla kehitystasolla ja yli kolmekymppinen niin ne jutut ei todennäköisesti tuosta muutu, eikä käytöstavat/huomiointi muutenkaan.

Ehkäpä sinä voisit ruveta keskustelemaan kovaan ääneen naiskaverisi kanssa entisten ja nykyisen miehen käyttöominaisuuksista seksissä, kun mies kavereineen on paikalla? Voisi mies ymmärtää aika nopeasti yskän. Jos ei ymmärrä --> vakava keskustelu jossa teet selväksi että loukkaannut ---> jos ei vieläkään ymmärrä --> ei häntä kiinnosta sinun tunne-elämäsi --> anna kenkää.

Luulen, että olisin suhtautunut mieheen eri lailla jos olisin tiennyt asiasta ennen kuin tunsimme hyvin,mutta olimme jo pitkään seurustelleet ennen kuin asia tuli ilmi. Siinä vaiheessa se ei kauheasti vaikuttanut ja onhan siitä jo aikaa. Jokaisella meistä on menneisyys mitä ei voi muuttaa, mutta nykyisyyteen voi vaikuttaa. Tietääkseni se oli ainoa kerta kun hän nuorempana käynyt.

Pöh. Ala sinäkin seuraavaksi jutustelemaan entisistä panoistasi rupattelevaan tyyliin. Tuskinpa mies sitä kestää. Kenkä tulee. Säästyt vaivalta.

Niin pitäis varmaan alkaa, mutta hän kun tuntuu muutenkin olevan kiinnostunut asioista keitä miehiä pidän hyvän-näköisinä ja keiden kanssa voisin harrastaa seksiä. En ymmärrä miksi hän sellaisia kysyy. Onko epävarma itsestään vai miksi. Tuskin häntä siis haittaisi vaikka entisistä puhuisinkin.

Viimeksi muokattu:
Niin pitäis varmaan alkaa, mutta hän kun tuntuu muutenkin olevan kiinnostunut asioista keitä miehiä pidän hyvän-näköisinä ja keiden kanssa voisin harrastaa seksiä. En ymmärrä miksi hän sellaisia kysyy. Onko epävarma itsestään vai miksi. Tuskin häntä siis haittaisi vaikka entisistä puhuisinkin.
oletko humalassa tai lääkkeissä?

Viimeksi muokattu:
En ihmettele että tuollaisia miehiä jostain saattaa löytyäkin. Mutta sitä ihmettelen miten saatatte elää tuollaisten kanssa jotka eivät kunnioita naista yhtään.

En ihmettele että tuollaisia miehiä jostain saattaa löytyäkin. Mutta sitä ihmettelen miten saatatte elää tuollaisten kanssa jotka eivät kunnioita naista yhtään.

Niin sitä tässä ihmettelenkin, että miten voin kestää tällaista. Kait ajattelen, että noi on vaan poikien juttuja ja ne ajattelemattomuuttaan puhuu mun kuullen ja muiden tuttujen naisten kuullen ihan noita juttuja. Mikäs siinä jos keskenään haluavat puhua niin antaa mennä vaan.

Viimeksi muokattu:
Tietääkseni se oli ainoa kerta kun hän nuorempana käynyt.

Jos se oli yksi ainut kerta vuosien takaa niin mitä helvetin puhuttavaa siitä voi riittää vielä?? Ja millainen kolmekymppinen ei oikeasti tajua ettei tuolla tavoin vain käyttäydytä omaa kumppania eikä oikeastaan ketään naisia kohtaan? Ja minusta tärkein kysymys on se, että millainen mies oikeasti on niin kiinnostunut huorista että jaksaa niistä teoriapohjalta keskustella toistuvasti missä seurassa hyvänsä? Mitä sisältöjä niissä miehesi ja hänen kaverin keskusteluissa tarkalleen ottaen on? Miksi ne olisivat "vaan" poikien juttuja - minkälaiset pojat semmoisia juttelee, onhan sillä merkitystä mitä mies puhuu ihan missä seurassa vaan sillä sitä hän myös ajattelee ja siihen hän suuntaa kiinnostustaan...

Juokse... olen ihan järkyttynyt että näin ilmiselvän homman ratkaisuun tarvitaan keskustelupalstaa.

Viimeksi muokattu:
Jos se oli yksi ainut kerta vuosien takaa niin mitä helvetin puhuttavaa siitä voi riittää vielä?? Ja millainen kolmekymppinen ei oikeasti tajua ettei tuolla tavoin vain käyttäydytä omaa kumppania eikä oikeastaan ketään naisia kohtaan? Ja minusta tärkein kysymys on se, että millainen mies oikeasti on niin kiinnostunut huorista että jaksaa niistä teoriapohjalta keskustella toistuvasti missä seurassa hyvänsä? Mitä sisältöjä niissä miehesi ja hänen kaverin keskusteluissa tarkalleen ottaen on? Miksi ne olisivat "vaan" poikien juttuja - minkälaiset pojat semmoisia juttelee, onhan sillä merkitystä mitä mies puhuu ihan missä seurassa vaan sillä sitä hän myös ajattelee ja siihen hän suuntaa kiinnostustaan...

Juokse... olen ihan järkyttynyt että näin ilmiselvän homman ratkaisuun tarvitaan keskustelupalstaa.

Luulen, että noihin huorapuheisiin vaikuttaa aika paljon se kun miehen paras ystävä tämä toinen mies siis jonka kanssa hän näistä asioista puhuu niin hän on hyvin kiinnostunut ollut aina Thai naisista ja nehän liitetään prostituoituihin. Hän käy Thaikuissa aika usein ja kait sillä jotain niiden naisten kanssa on siellä ollut ja Suomessakin. Aina kun hän sieltä tulee takas Suomeen niin samat jutut alkaa ja sitten ne jatkuu lähes joka kerta kun nämä näkevät. En ole laittanut merkille, että mieheni muiden kanssa näitä asioita puhuisi joten keskustelutkin on ollut ihan järkeviä kun tämä sen kaveri ei ole ollut paikalla.

Viimeksi muokattu:
miehelläsikin ole ruvennut tekemään mieli tuollaista thai-naista?

Onhan se mahdollista, että haluaisi sellaista kokeilla. Mikä ihme tuo nyt on jos kaveri kehuu jatkuvasti thai naisilla. On hän ainakin thai hieronnasta puhunut koska ei suomi naiset samanlailla osaa hieroa. Ainahan sitä saa haaveilla, mutta ei kaikkea ääneen tarvitsisi sanoa.

Viimeksi muokattu:
Olisin antanut kenkää välittömästi. Normaalipäisen ja naista arvostavan miehen ei tarvitse käydä huorissa. Saatika sitten kehuskella aiheella OMAN naisen läsnäollessa. Ei kunnioita naisia näköjään lainkaan. Ystävän seura ei varmasti auta asiaa.

Olisin antanut kenkää välittömästi. Normaalipäisen ja naista arvostavan miehen ei tarvitse käydä huorissa. Saatika sitten kehuskella aiheella OMAN naisen läsnäollessa. Ei kunnioita naisia näköjään lainkaan. Ystävän seura ei varmasti auta asiaa.

Ei muhun silleen vaikuta mitä se on menneisyydessä tehnyt vaikka sitten olis kerran huorissa käyny ninku nyt on selväks tullu. Jos se tosiaan on menneisyyttä ni hyvä. Ei sitä kuitenkaan tarvitsisi mainostaa. Se on siinä vähän kummaa, että puhuu tuollaisia juttuja, mutta kuitenkin tuntuu arvostavan naisia. Jos siis noita huorapuheita ei laskettaisiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä