Mies ja poitsu lähti vkl viettohon ja nyt mä olen yksin!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ihan sama! Mulla on helvetin tylsää, mies ja tyttö lähti mökille. Mulle tuli kauhee ikävä enkä osaa oikein olla vaik pitäs nauttia!

Mä en tiiä noista leffoista mitään...

Mut pidä kivaa. Asuisitpa meidän kulmilla ni vois yhdessä tylsistyä :)

Voi ei, sua :hug: Koita jaksaa. Mä ymmärrän, että on varmasti todella tuskaista.

Mitäs jos vaikka soittasit miehelles, että voisitko saada jutella pojan kans? Ja loppuillan sit lähettelet kaipaavia tekstiviestejä? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ihan sama! Mulla on helvetin tylsää, mies ja tyttö lähti mökille. Mulle tuli kauhee ikävä enkä osaa oikein olla vaik pitäs nauttia!

No,niinpä... Pidettäis yhteinen leffailta.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No,niinpä... Pidettäis yhteinen leffailta.. :saint:

Niinpä. Mä en vaan osaa olla mitenkään päin. Ja oon raskaana vielä ni en oikein jaksa mihkään baariinkaan lähtee. Mutta todennäkösyys et asuisit lähimaillakaan on varmaan aika pieni, heh :)

Vuokraa jtn teiniajan nyyhkyleffoja joita miehes ei siedä, nyt voit kattoo ne kaikki!

tosissanne??!??

Nauttikaa nyt hyvät naiset yksin olostanne!! Musiikki täysille ja laitatte kaikki maailman naamiot vartalolle ja hemmottelette itseänne! Tilatkaa hyvää ruokaa ja nauttikaa!!

Mä en voi käsittää, että joku ei osaa hetkeä olla yksin!!

Yhteistyössä