N
namanda
Vieras
Miehelle tuli suru-uutisia kotipaikkakunnalta, ja hänen täytyi lähteä sinne selvittelemään asioita ja katsomaan kuinka muut perheenjäsenet voivat. Hän otti nelikuisen poikamme mukaan, koska minä en pääse täältä vaunujen kanssa yksin ulos, enkä voi asua muualla sen aikaa. Itse en kehdannut lähteä mukaan, kun hänen perhettään olen vain kerran tavannut, ja olisi omituista mennä sinne vieraaksi kun muut surevat. Aikovat maanantaina tulla takaisin, joten eihän tässä ole kuin kaksi yötä, mutta ikävä on jo nyt kova! Hetki sitten hyvästelin heidät tuossa pihalla. Ainoastaan kerran olen ollut yön yksin sen jälkeen kun olemme alkaneet "kunnolla" seurustella...
Mitäs nyt teen, jotta saisin ajatuksen iloisempaan suuntaan? Ketään kavereita on tuskin turha kutsua kylään, kun ovat tietysti juomassa, eikä niitä oikeastaan ole kuin kaksi joita voisin pyytää.
Laihiksellakin olen, mutta varmaan kohta sorrun hakemaan ärrältä suklaata ja katsomaan jotain tyhjänpäivästä leffaa...
Mitä muut tekee kun ovat itsekseen? Hiljaisuudestakaan en voi nauttia, kun meillä on suurta ääntä pitävä lemmikkilintu. : D
Mitäs nyt teen, jotta saisin ajatuksen iloisempaan suuntaan? Ketään kavereita on tuskin turha kutsua kylään, kun ovat tietysti juomassa, eikä niitä oikeastaan ole kuin kaksi joita voisin pyytää.
Laihiksellakin olen, mutta varmaan kohta sorrun hakemaan ärrältä suklaata ja katsomaan jotain tyhjänpäivästä leffaa...
Mitä muut tekee kun ovat itsekseen? Hiljaisuudestakaan en voi nauttia, kun meillä on suurta ääntä pitävä lemmikkilintu. : D