mies jäi kiinni pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyynell

Vieras
asutaan yhdessä arvasin miehen sähköpostin salasanan tosi tyhmästi tehty tiedän no siellä se oli lähetelly eräälle naiselle viestejä ehdoteltu tapaamisia lähettäny jopa "miehuudestaan" kuvan:( viel mun kännyllä otettu. sopi et se nainen vois tulla sillo meille kun mä olen porukoilla käymäs sais olla rauhassa ja miten tousuissaan tahansa jne. Ja sitte heinäkuus kun se nainen muuttaa lähemmäs meitä samal paikkakunnal mis miehen äiti asuu ni hän sais hyvän syyn tulla muka äitiään katsomaan :( pyys sitä naista viime lauantaina meille ku menin valmistujais juhliin mut se ei päässy eine oo viel sänkyyn menny mut kauheest suunnitellu.
Nyt sitten oli eilen kauhee riita ei pettämisestä mutta sitten mies huusi että on pettäny mua monet kerrat ja käski mun painua helvettiin. lähdin menin porukoille. tänää mies txt että on pahoillaan ja anteeks yms sanoo että suutuspäissään tulee huudettua kaikkee mikä ei todellakaan pidä paikkaansa jne väittää ettei koskaan oo pettäny mua se ei tiedä mun tietävän sen sähkisksen salasanaa sanoin et tiedän sen pettävän mua se väittää et keksin kaiken ja ettei se todellakaan pidä paikkaansa eikä tajuu mist oon saanu päähäni tollast.. Ahdistavaa miksei mies myönnä ku kiinni jo jääny syyttää mua et mulla se taitaa joku salasuhde olla jne:( En haluis kertoo et tiedän sen salasanan.. tie mitä sit tapahtuu en uskonu vajoavani niin alas:(

ja sen palauttaminen on elämänikäinen prosessi. Joskus se onnistuukin, mutta on todella vaikeaa. Keskity itseesi ja siihen, mikä tekee sinut itsesi onnelliseksi. Jos äijä häärää muualla, katso tilannetta rauhassa (vaikeaa!), älä hätiköi. Älä raivoa, ole rauhassa oman itsesi kanssa. Keskity itseesi nyt, sillä ansaitset parasta. Jos tilanne johtaa myöhemmin eroon, ei hän ole ollut sinulle "se paras", kuten et ehkä sinäkään hänelle.

Jos teillä on lapsia, kannattaa kuitenkin yrittää pitää perhe koossa. Ja taas kerran: parisuhteessa ei voi elää yksin - silloin se ei ole parisuhde. Silti hyvässäkin suhteessa on huonoja aikoja, joiden yli vain pitää yrittää osata kulkea, jos rakkautta ja kunnioitusta riittää. Älä enää lue kaverisi postia, sillä se on melkein yhtä väärin kuin hänkin tekee - ainakin itsellesi tulee siitä paha olo.

Arvon nimimerkki "verjnuarmulle": Jos minun vaimoNI olisi..., jne. ;) Ja jos minun tuleva mieheni olisi yhtä pinnallinen kuin "verjnuarmu, peruisin häät välittömästi.

Oma mieheni kärähti pettämisestä, kun katsoin hänen tekstiviestinsä. Samoin kuin sähköposti, on puhelinkin yksityisasia, eikä sinne olisi ollut mulla mitään asiaan. Mutta kun epäilyt ovat, niin vahvistusta täytyi hakea vaikka sitten epärehellisin keinoin, kun ei mies itse totuutta myöntänyt.

Mieheni ei suuttunut siitä, että millä tavalla olin saanut hänen uskottomuutensa selville, vaan meillä keskityttiin sitten kyllä ihan siihen asiaan eli uskottomuuteen. Kyllähän se tietty epäluottamuslause on, että menee urkkimaan toisen yksityiselämää, mutta eipä ole miehesikään ollut rehellinen. Olette kumpikin tavallaan "pettäneet luottamuksen", miehesi pahemmin kuin sinä. Ja siihen teidän tulisi keskittyä.

Mun mielestäni suhteenne kaipaa nyt rehellistä keskustelua. Sinä avaudut omasta epärehellisyydestäsi ja miehesi tulee avautua omastaan. Ette kyllä muuten pääse asiassa liikkeelle. Ja jos kerran jo tiedät asian laidan, niin et varmasti pysty asiaa villaisella painamaan. Eikä sun kuulukaan.

Itse paiskasin mieheni puhelimen seinään palasiksi ja huusin naama punaisena 2 tuntia. Jonka jälkeen pystyimme keskustelemaan. Mieheni kyllä kuunteli raivokohtaukseni ja tiesi sen ansainneensa. Rakentavaa tuollainen riehuminen omalta kontoltani ei myöskään ollut, mutta tunteen purkaukset täytyy saada pihalle ennen kuin asiasta pystyy keskustelemaan. En ainakaan itse ikinä olisi pystynyt käyttäytymään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja odottamaan, että mieheni itse myöntää pettäneensä...

On tosi torvi mies, kun syyttää sua pettämisestä. Mies on itse hakenut seuraa ja kehtaa pyytää vielä sitä naista teidän kotiin, kun olet muualla silloin? on varmasti pettänyt aiemminkin. Ainakin yritystä on ollut ja katkera varmaan siitä, kun se pettäminen ei aina onnistu. Mutta älä kerro miehelle, että olet saanut selville salasanan ja käyt lukemassa s-postin. Anna edelleen kirjoittaa sinne ja katso miten tilanne edistyy. Parempi olisi, jos vaikka saat molemmat kiinni itse teosta. Toivon että etenet rauhallisesti ja viisaasti tässä asiassa. Kun miehesi ei myönnä mitään ainakaan vielä ja yrittää vierittää syynsä sinun niskoillesi? Ehkä vaistosi kertoi jo aikaisemmin, ettei miehesi ole ollut aivan rehellinen sinulle? ja eksyit hölmöyttäsi miehen postille? Mutta se onkin pieni paha, verrattuna mitä mies on tehnyt? ja tekee ehkä vastaisuudessakin. Onkohan mies halukas puhumaan rehellisesti ja avoimesti naisasioita sinulle. Toivottavasti asiat selkenee jotenkin ja otat selville miehen aivoitukset? Jos mies katuu ja haluaa jatkaa kanssasi. Annatko anteeksi ja pystytkö luottamaan mieheen? Sinulle voimia..ja jaksamista..toivoa paremmasta elämästä..

mä en tosiaankaan tiedä voinko antaa anteeksi ehkä sitä olis voinu harkita jos se olis tai myöntäis asian:( jospa mä sanon et sil oli jääny sähköposti auki tai jotain..:( varmaa kiletää sillonkin..

Paha homma. Sano, että haluat eron, koska hän valehtelee sinulle. Kerro myös sähköpostista, mutta vasta vähän myöhemmin. pakkohan sen silloin on jotain sanoa itse asiaan..

??

MIksi ei ap jätä pettävää miestä? Luuleeko että joku keskusteleminen pettämisen lopettaa.
Parintunnin huudon kuuntelu ja yksi puhelimen rikkominen olisi mun miehelle ainakin liian helpolla pääsemistä, heh lähinnä se olisi vitsi. Mies vian oppii siinä että kun anataa ämmän räyhätä pari tuntia niin sillä kaikki kuittaantuu, ja voi taas jatkaa pettämistä kun on saanut uuden puhelimen.
Mitäs pettää, itse en jaksaisi enää edes kysellä, jos tietä totuuden ja sähköpostissa niin lukee niin mitä varten sen miehen kanssa enää pitäisi edes keskustella saatikka riidellä.

Ap voi olla varma että mies vaihta vain heti salasanansa kun kerrot, ja sen jälkeen väittää lopettaneensa pettämisen. Mutta sittenpä et enää mistään tiedä kun se vaihtaa sen salasanan.

EIKÖ TUO OLE SELVÄ PELI JO.

Ei se meilläkään jäänyt kahden tunnin huutoon ja puhelimen hajoamiseen. Tämä oli vasta ensireaktio. Tämän jälkeen asiaa puitiin ja käsiteltiin pari päivää putkeen ja itkettiin vuorotellen. Sitten heitin miehen pihalle ja keskityin itseeni. Viikon jälkeen otin takaisin saman katon alle ja nyt elämme päivä kerrallaan jutellen ja puiden asioita.

Asian todellisen laidan selviämisestä on meillä kulunut nyt kaksi viikkoa, ja vielä päivittäin juttelemme pettämisestä ja siihen johtaneesta tilanteesta. Katsomme rauhassa, että miten tästä eteenpäin. Toistaiseksi pvä kerrallaan ja luottamusta ei todellakaan voi helpolla saada takaisin. Itse olen koko ajan neuroottinen & epäilevä, ja en luota toiseen pätkääkään (ihme :)). Mutta aika näyttää, että häviääkö oma pahaoloni ja pystynkö elämään asian kanssa.

Oma pointtini oli myös se, että miehen pettämistä ei mitenkään voi painaa villaisella. Ei voi esittää, etteikö tietäisi jtn tai etteikö asia vaikuttaisi omaankin käytökseesi. Kannattaa miettiä sitä, että onko tuollainen mies kaiken vaivan arvoinen, jos onnistuu oman pettämisensä kääntämään sinun syyttelyysi mahdollisesta salasuhteesta.

Ja itse olen rehellisen keskustelun kannalla. Meillä se tosin onnistui vasta sitten, kun itse olin saanut kaiken raivon pihalle. Ja todelliselle keskustelupohjalle päästiin vasta sitten, kun olin selkeästi ottanut etäisyyttä mieheeni viikon ajan ja käynyt yksin & ystävien kanssa lävitse omia tunteitani.

Ja niin monta kertaa olen itsekin sanonut, että jos mies pettää, niin se on kerrasta poikki. Kaikkien, jotka eivät ole itse joutuneet ikinä vastaavaan tilanteeseen, on niin helppoa sanoa tämä "totuus" ääneen. Tosipaikan tullen jokainen punnitsee itse vaihtoehtojaan ja tekee omat ratkaisunsa. Ja miettii sen, että antaako toiselle vielä mahdollisuuden vai pakkaako kapsäkkinsä. Itse uskon meidän tapauksessa toiseen mahdollisuuteen, mutta siihen on yksinkertaisesti sitten lähdettävä TÄYSIN puhtaalta pöydältä ja rehellisin mielin kummankin osapuolen suunnalta.

Kyynellin tapauksessa anteeksiantoa ei kannata tässä vaiheessa edes miettiä vielä, kun asioista ei kerran olla pystytty vielä puhumaan rehellisesti...

No tottakai mies sitten rupeaa "rehelliseksi" kun ap paukautttaa sille itse että on lukenut sähkriä.
Mielestäni aito rehellisyys punnitaan siinä että kertooko siitä huolimatta vaikka toinen ei tiedä. Eli tuossa tapauksessa jos olisin ap, katsoisin vaikkapa parin viikon päästä uudelleen kuinka miehen ja naisen keskustelu etenee.
Kaikki toivoo sellaista kristallipalloa josta näkee mitä toinen seläntakana puuhaa.
Apllä on juuri sellainen.
Tehkääpä sovinto ja katso uudelleen sitten jatkuuko keskustelu.

mistään luottamuksesta ja rehellisyydestä,kun menee ja penkoo toisen sähköpostin ja puhelimen? Voiko tällaiseen kyyläänkään enää luottaa?varsinkin kun se huutelee tietonsa julki täällä netissä?

Miksi ihmeessä roikut tuollaisen miehen kanssa??????

Itse en ikinä voisi elää parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, ketä saa pelätä!
Oletko jotenkin tunnetasolla vajaa vai missä mättää kun et tajua lähteä nostelemaan?
Anteeksi kun sanon suoraan, mutta tyttö hyvä...ajattelehan järjellä.Mitä iloa tuollaisesta on?

Ei muuta kuin nyt alat pakata tai nostat sen miehen pihalle ja sanot;seonmoro nyt! =)

no valehtelin sille että se oli jättäny sähköpostinsa auki..se sanoo että keksin kaiken ei se ikinä jätä sitä ees auki eikä mul olis ees mitää asiaa sen postiin eikä siel oo mitää sellasii viestei mitä kuvittelen. Turha kai riidellä sen kanssa ku se ei mitään tunnusta meen sinne perjantaina toiv mä en jää sinne ja mee viel muka uskoo sen sepityksii :( ahistaa tämmöne... tosta puhelimen penkomisesta Me ollaan molemmat siitä tosi avoimia ja ite se sen sillo joskus alotti tutkimal mun puhelimen ..ku hänen mielest ei saa ol mitää salaisuuksii jne.. et näin.. mut joo en olis uskonu alentuvani tohon sähköpostiin:(

olet kyllä tasan tyhmä kun jatkat tuon jätkän kanssa. Kyyneleet tulee taatusti jatkumaan..
Jätkä valmisteli panoa toteuttu se tai ei se kertoo että tilanteen sattuessa pettää heti sua.. kannattaako tuollasta pitää ..

Ehkei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä eroamisen tai jatkamisen suhteen. Kokemuksesta kyllä tiedän, että kumpikaan vaihtoehto ei ole helppo. Jos jatkatte, miehen pitää oikeasti katua ja olla valmis keskustelemaan asiasta niin kauan kuin sinä haluat. Silti anteeksianto ja luottamuksen rakentaminen ei tapahdu hetkessä, vaan vaatii sinulta tietoisesti sitä, että yrität antaa anteeksi kerta toisensa jälkeen ja kun mies osoittaa käytöksellään, että häneen voi luottaa, niin sinun pitää pystyä luottamaan häneen pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

Jos taas päädytte eroon, jättäjän ja jätetyn roolit ovat kumpikin vaikeat. Näyttäisi kuitenkin siltä, että miehesi ei rakasta sinua niin paljon, kuin sinä häntä. Jos miehesi on kyllästynyt sinuun ja etsinyt heti uuden lohduttajan, niin miehesi käytös on niin törkeää, että hänen käytöksensä todennäköisesti vaikuttaa siihen, että tulevissakin suhteissa on vaikea luottaa kehenkään mieheen.

Tässä vaiheessa kannattaa miettiä tosi tarkkaan sitä, että miten pystytte tästä suhteenne kriisistä keskustelemaan ja toipumaan siitä. Jos mies kieltää kaiken ja syyttää sinua, niin tuskinpa sinun kannattaa jatkaa sellaista suhdetta. Satuttaisit itseäsi vain koko ajan lisää. Ehkä silloin on helpompaa olla jättäjänä kuin odottaa vain sitä hetkeä, että mies lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja kyynell:
asutaan yhdessä arvasin miehen sähköpostin salasanan tosi tyhmästi tehty tiedän no siellä se oli lähetelly eräälle naiselle viestejä ehdoteltu tapaamisia lähettäny jopa "miehuudestaan" kuvan:( viel mun kännyllä otettu. sopi et se nainen vois tulla sillo meille kun mä olen porukoilla käymäs sais olla rauhassa ja miten tousuissaan tahansa jne. Ja sitte heinäkuus kun se nainen muuttaa lähemmäs meitä samal paikkakunnal mis miehen äiti asuu ni hän sais hyvän syyn tulla muka äitiään katsomaan :( pyys sitä naista viime lauantaina meille ku menin valmistujais juhliin mut se ei päässy eine oo viel sänkyyn menny mut kauheest suunnitellu.
Nyt sitten oli eilen kauhee riita ei pettämisestä mutta sitten mies huusi että on pettäny mua monet kerrat ja käski mun painua helvettiin. lähdin menin porukoille. tänää mies txt että on pahoillaan ja anteeks yms sanoo että suutuspäissään tulee huudettua kaikkee mikä ei todellakaan pidä paikkaansa jne väittää ettei koskaan oo pettäny mua se ei tiedä mun tietävän sen sähkisksen salasanaa sanoin et tiedän sen pettävän mua se väittää et keksin kaiken ja ettei se todellakaan pidä paikkaansa eikä tajuu mist oon saanu päähäni tollast.. Ahdistavaa miksei mies myönnä ku kiinni jo jääny syyttää mua et mulla se taitaa joku salasuhde olla jne:( En haluis kertoo et tiedän sen salasanan.. tie mitä sit tapahtuu en uskonu vajoavani niin alas:(

Ja olet huolissasi siitä että SINÄ olet vajonnut alas? Eiköhän se ole mies jonka käytöksestä pitäisi olla huolissaan. Lähde lätkimään, mitä tuollaista katselemaan. Känninen yhden kerran sekoilu nyt vielä menisi mutta ei todellakaan järjestelmällinen suunnittelu.