Mies jäi kiinni toisesta kännykästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuollanen saa hälytyskellot soimaan. Itse kans olen saanu kiinni exän pettämisestä. Puhelinkäyttäytyminen kertoi ja kun tilannetta alkoi tarkkailemaan, niin alkoi löytymään muitakin merkkejä.

Jos parisuhde voi hyvin, ei pitäs olla mitään salattavaa. Ptiäs pystyä kertomaan suoraan, että joo, se on yks nainen, jonka kans txtailen täs huvikseni tms...

Mies on sitä mieltä, että ei oo tehnyt mitään isoa virhettä ja antais mulle anteeksi jos olisin tehnyt samoin... Mua ärsyttää sen vähättely. Ehkä naiset ja miehet on sit luonteeltaan niin erilaisia, miehillekö tämä on ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mies on sitä mieltä, että ei oo tehnyt mitään isoa virhettä ja antais mulle anteeksi jos olisin tehnyt samoin... Mua ärsyttää sen vähättely. Ehkä naiset ja miehet on sit luonteeltaan niin erilaisia, miehillekö tämä on ihan ok.

Kysyiksää siltä? Kumpi lähtee? Kerros nyt jatkoa tälle hommalle, vai vieläkö tilanne seisoo?

ja sä uskot kaiken...?

No enpä tiedä, aika syvältä tuollainen vilunkipeli sinun selän takana jos suoraan sanon !!

Tarkoitus hänellä ainakin oli jonkinlainen, jos ei kerennyt "pettää" niin vaikea sanoa olisiko tehnyt niin, ehkäpä.

Alkuperäinen kirjoittaja nonni:

Kysyiksää siltä? Kumpi lähtee? Kerros nyt jatkoa tälle hommalle, vai vieläkö tilanne seisoo?

Tilanne on se, että mä olen loukkaantunut ja miehen mielestä koko juttu pitäis unohtaa ja jatkaa puhtaalta pöydältä. Tuskin mä erota haluan, mut ei oo kyllä luottamustakaan enää jäljellä...

Yhteistyössä