Mies+japanilainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kulttuuri!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kulttuuri!

Vieras
Eilen uudehko poikaystäväni yllätti ja kertoi Bukkake-innostuksestaan. Olin aivan otettu, kun hän kertoi haluavansa harrastaa sitä minun kanssani! :) Ymmärsin selityksestä, että kyse ei ole mistään taistelulajista, vaikka fyysistä toimintaa onkin, vaan se on jonkinlaista henkis-fyysistä meditaatiota.

Oli mitä tahansa, olen aivan innoissani huomattuani, että mieheni on kiinnostunut muiden maiden kulttuureista, ja että hän on halukas jakamaan näitä asioita minun kanssani! :)

Kaikki miehet eivät ole juntteja!

Tunnen myotahapeaa justjoon puolesta. Miten joku voi olla niin yksinkertainen ja sivistymaton, ettei erota vitsia provosta. Tamahan on aivan kuin ne elainystavalliset ihmiset, jotka olivat kiinnostuneita marista majavista tai hirviokukoista.

Mistä kulttuurista on oikein kyse? Oletko varma, että olet kirjoittanut sen oikein, koska japanin kielessä ei käytetä kaksoiskonsonantteina samoja konsonantteja?

Bukkake (japaniksi ぶっかけ) on yksi ryhmäseksin muoto, jossa joukko miehiä ejakuloi polvistuneen naisen tai miehen päälle. Tähän voi myös liittyä eroottista alistamista tai alistumista. Japanissa termi bukkake tarkoittaa yleensä nuudeleiden valmistamistapaa

Joo! Kivaa! Varmaan siitä tulee ööh..mielenkiintoinen kokemus.

Mun mies on ollut innostunut Japanista jo pitkään. Kierteli siellä joskus aikoinaan ja innostui kovin. Mutta jostain syystä meillä on jäänyt tää kyllä kokeilematta.

Ei taida olla pilaa:

Bukkake is a group sex practice wherein a series of men take turns ejaculating on a person (male or female). There are strong overtones of erotic humiliation in this practice. Usually in bukkake videos, a woman will sit and allow a group of men (sometimes more than a dozen) to come up to her and openly masturbate until they ejaculate on her body (usually on her face and mouth). The woman leaves the semen on her face as another man comes to repeat the routine. Often the scene ends with the woman swallowing the semen gathered. Producers of these films often attempt to find men who ejaculate a large amount of semen. Often in the background of these videos, men who are waiting for their turn can be seen masturbating to keep themselves erect.

Joo, muakin kiinnostais et mistä noi hiraganat saa? Saako katakanatkin jostain?

Ja kyllä niitä kaksoiskonsonatteja käytetään, sitä vartenhan se pieni tsu-tavu on olemassa =)

Yhteistyössä