mies joka on tehnyt niin paljon paskaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
kolme vuotta leikkinyt mulla ja lapsilla ja aina kun ei ole huvittanut niin lähtenyt menee.. tulee takasin aina ja olettaa et oon ku ei mitään olis tapahtunut. nyt sai meidät vielä sossun piiriin riehumalla kotona.. helvetin iso velka vaan pitää yhdessä ja joku kumma side mun puolelta.. en tiedä miten päästää irti ku silti rakastan. onko kellään vastaavaa? mitä mä teen?

Teilla on ollut vaikeata jo 3 vuotta kirjoituksesi perusteella, et siis ihan eka riidan jalkeen eroaisi jos eroaisit nyt. Miehesi tekee mita tykkaa, menee omille retkilleen jne ja sina vain seuraat sivusta. Miehesi ei arvosta sinua yhtaan, eika taida rakastaakaan jos vieraissa kay, tai ainakin omilla reissuillaa....mita siella sitten tekeekin.

meillä paljon velkaa. mies ei suostu myymään taloa ja mun täytyis lähteä. yksin ei pysty lainaa ottamaan nimiinsä enkä minä.. mun vanhempien talo lähtee jos jättää maksamatta, jonka tekee aivan varmasti jos lasten kanssa lähdetään tästä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
erota heti ekan vaikeuden takia.. onko se läheisriippuvuutta?

Et sä voi yksinäs voi yrittää ja saada suhdetta toimimaan. Sä olet panostanut tuohon suhteeseen ja mieheen niin paljon, ja se hallitsee sua just sillä, antaa juuri sen verran, ettet lähde, eikä yhtään enempää.
Ja sua harmittaisi jos se lähtisi ja joku muu saisi sen, minkä eteen olet tehnyt töitä, vaikka se toinen saisi vaan samaa sontaa kuin sinäkin.

tuo kuulostaa hyvin samalta mitä itse olen kokenut. suosittelen sulle ihan oikeesti eroa. mun oli pakko erota mun miehestä jolla oli hyvin samanlaisia tapoja... lopussa hakkasi minut. ensimmäisen ja viimeisen kerran.

En voi muuta kuin sanoa et otan osaa...Itse elin suunnilleen samanlaisessa tilanteessa vielä jokin aikaa sitten. Sua neuvoisin otamaan yhteyttä oikeusaputoimistoon, miten pääset siitä yhteisestä velasta. Jos ootte naimisissa on eroaminen aika simppeliä, meillä oli vaikeaa kun ei oltu naimisissa. Mutta luulen että ero on ainut vaihtoehtosi parempaan elämään

Voi tiiän. Oon koko illan itkenyt yhden samanlaisen miehen perään. 6 vuotta avioliittoa kaksi lasta ja loputon määrä tuskaa. Erottu ollaan, mut silti itken. Vihaan ja rakastan, enkä pääse irti. Liika yhteisiä asioita, yhteiset lapset. Meilläkin oli yhteinen laina jonka jätti maksamatta, sain onneksi uuden lainan, jolla maksoin toisen pois...

Älä ota enää takasin... älä hukkaa lisää elämästäsi...

Voit myös ottaa yhteyttä pankkiisi ja neuvotella miten järjestää lainanhoidon; pystyisitkö talon vakuuksilla saamaan uuden lainan? Näin mä tein, mutta se kyllä vaatisi myös miehen suostunnan

Mulla on sama tilanne, tosin kestänyt jo 10 vuotta. Olen läheisriippuvainen. Osaako kukaan sanoa voiko mies kiusallaan olla suostumatta myymään minule puoliskoaan asunnosta, meillä on 3 lasta? Antakaa linkkejä läheisriippuvuudesta!

Olin itse aina kun luin tälläsiä juttuja et mikä niitä naisia raivaa kun on tollasten miesten kaa,mä ainakin lähtisin.No unelmamieheni on alkanut pikkuhiljaa muuttumaan mieheksi jota vihaan ja rakastan.Hän on riehunu kotona,haukkunu ties millä nimillä,iskenyt henkisesti arkaan paikkaan,kadonnut jätkien kaa juomaan,ollut vastaamatta puhelimeen.Olen valvonut hänen takiaan lähes 4 vuotta.Olen halunnut kuolla vain pois niin suurta tuskaa hän on aiheuttanut.Sitten välistä on aivan ihana,kaikki vanhan paskan on valmis unohtamaan ainakin hetkeksi....Hän on vienyt minuuteni,kaikki läheiseni sanovat että mihin hävisi se aurinkoinen,itsevarma ilopilleri?!! Nyt olen vain nuutunut muisto entisestä.En suosittele tätä kelleskään,siinä vaiheessa kun pystyy riuhtaisemaan itsensä irti se kannattaa tehdä.Minä olin jo niin vahvoilla pääsemässä hänestä eroon kun olin raskaana,päätin elää kahdestään lapseni kanssa,mutta hän osasi olla se mies sitten mitä tarvitsin kun lapsi syntyi.Minulla oli jo oma asunto josta luvuin.

Voin kertoa että nyt olen niin väsynyt paska joka ei vaan pysty lähtemään.

mulla lähes samanlainen suhde.. parempia aikoja välillä mutta kuvio kuitenkin se, että kotona ollaan silloin kun huvittaa ja omissa reissuissa voi sitten viipyä ihan miten kauan tuntuu. viinaa ja väkivaltaa ja kaikkea siltä väliltä on tähän suhteeseen jo mahtunut.. jotenkin kai siihen kaikkeen paskaan vaan turtuu eikä enää välitä. yksin olo pelottaa..

Yhteistyössä