P
Pahamieli
Vieras
Olen yli nelikymppinen nainen. kumppanini ei koskaan katso suoraan vartalooni, kun olen vähäpukeinen, tai uimapuvussa. Alussa luulin että kuvittelin, mutta tosi on. Vaivihkaa siirtää katseen aina pois, eräänlaista sijaistoimintaa joka kerta, jotta välttyy katsomasta vartaloani suoraan. Tältä se näytää mutta hän kiletää asian agressiivisesti. En siis koskaan näe hänen silmiään viipyvänä katseena vartalossani. Tunne on ikävä. Tulee vain sellainen tunne, että hän ei vain pysty katsomaan vartaloani. Minusta siinä on jotain outoa, kun ei pysty täysin luonnollisesti katsomaan toista. outo fiilis tulee itselle juuri siitä, että huomaa että toisen katsominen ei tunnu luonnolliselta, että aina katsoo sivusta, ja siirtää katseensa pois. Hän kieltää kaiken. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että hänellä on vain jokin naisen mielikuva eikä vain vaistonvaraisesti pidä vartalostani, ei pysty katsomaan minua niin että näkisi kaikki vanhenemisen merkit. En tunne itseäni rakastetuksi, ja olen alkanut epäilemään että rakastaako oikeasti. Kun mies rakastaa naista, niin naisen iästä ja vartalosta huolimatta on luonnollista KATSOA kumppania, vaatteetta, tai ilman. Tuntuu lähes epätodelliselta että tämä olisi totta. Mutta, jos olen rehellinen, niin hänen käytökssensä on kummallista, enkä voi tehdä mitään muuta johtopäätöstä kuin ilmeisen. sanoo että olen ihana. Jos olisin niin ihana, niin kai hän jo sen muutaman vuoden aikana olisi tottunut katsomaan minua. Ei. On outo tunne, kun on uimapuku päällä, seisoo miehensä edessä, ja tämä ei katso, vaan tekee sijaistoimintaa. Ikään kuin sivusilmällä näkee. Ei ole ujoutta, vaan on kamala tunne tajuta, että hän ei pysty katsomaan. Siltä se näyttää. Täysin luonnollinen tilanne tuntuu minusta luonnottomalta, ja jää tosi ristiriitainen hylätty olo.