Mies käynyt maksullisella - miten suhtautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä_nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En lukenut ihan koko ketjua, jotta saattaa olla että jotain on mennyt multa ohi, mutta kysyn kuitenkin: miten tuo juttu tuli selville? Kysyitkö mieheltä suoraan että onko hän koskaan käynyt huorissa vai kertoiko mies tuosta vain että on joskus tullut kokeiltua?

Exäni kysyi suhteen ensimmäisenä vuotena olinko koskaan kokeillut huumeita. Vastasin että nuorempana tuli silloin tällöin vedettyä, mutta ei enää aikoihin. Exä sai hepulin ja suhde oli loppua siihen. Sen jälkeen en enää vastannut kaikkiin menneisyyteeni koskeviin kysymyksiin.

Pointtini on kai että ei kannata kysyä jos ei kestä "väärää" vastausta. Varsinkaan jos kyseessä on menneet ajat. Eri asia sitte jos miehesi kävis NYKYÄÄN huorissa.

Alkuperäinen kirjoittaja en aja ilman kilometrikorvauksia:
Alkuperäinen kirjoittaja moralisti:
Itse ottaisin vaimokseni mieluummin naisen jolla on ollut sata maksavaa asiakasta kuin naisen jolla on ollut sata yhden yön panoa.

Miksi? Mitä eroa asialla on? Sata kertaa seksiä on sata kertaa seksiä.

Vai onko takana ajatus, että rahasta hässiessä vaimoehdokkaallasi on ollut "vain" raha mielessä (=osaa hoita talouttaan), mutta yhden yön jutuissa naisesi on ollut itse se aktiivinen ja haluava osapuoli. Ja se jos mikä on pelottavaa.

Siinä on se ero, että on eri asia myydä paljon viinaa, kuin juoda paljon viinaa. Totta helvetissä olisi pelottavaa jos vaimoni olisi ollut niin hukassa seksuaalisuutensa kanssa, että olisi aktiivisesti hakenut noinkin paljon irtosuhteita. Jos olisi myynyt itseään, olisi todennäköisesti ollut kysymys välttämättömyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuijaa:
Ole ap onnellinen, että miehelläsi ei ole "roikkuvia exiä", yhdenillanpanoja, jotka kummittelisivat suhteenne varjoina tekstareineen ja treffipyyntöineen. Maksulliset naiset eivät soittele perään. Kuten erään tämän palstan aikaisemman keskustelun "PizzaJormat".

:)

totta tuokin...

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhempi täti:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä_nainen:
Olen seurustellut mieheni kanssa noin 1,5 vuotta. Viikoloppuna selvisi, että hän on käyttänyt pari kertaa maksullisen naisen palveluita ennen suhteemme alkua. Tämä paljastus tuli minulle täytenä yllätyksenä, enkä osaa suhtautua siihen. Tuntuu, että paljastus veti minulta jotenkin pohjan pois suhteelta. Tuntuu etten tuntisi kumppaniani ollenkaan, vaikka hän väittää ettei muita salaisuuksia ole. En käsitä miten komea fiksu mies tekee tuollasista.?? Toisaalta arvostan suuresti miehen rehellisyyttä.

Miten teillä muilla? Hyväksytekö tällaisen? Mien suhtaudutte asiaan?

Minäkin kuulin samanlaisen uutisen suurinpiirtein samassa vaiheessa seurustelua. Juteltiin asiasta (syyt, seuraukset jne) ja kerroin mielipiteeni. Pointti on se, että ne tapahtumat sattuivat ENNEN KUIN aloitte edes seurustella joten ei sinulla ole perusteita tuomita häntä. Jos mies olisi käynyt maksullisissa kun jo seurustelitte niin asia olisi tyystin toinen eikä sitä pitäisikään hyväksyä. Eikö ole hienoa että miehesi on rehellinen???? Sori mutta taidat olla eri sukupolvea.... ;)

Ai on se hieno asia kun MIES OLI REHELLINEN. Pitäisikö tässä itsekin sitten (olen nainen) tehdä jokin luettelo ruutuvihkoon (mahdolliset valokuvat mukaan jos on) kaikista entisistä panoista ja hoidoista ja vaikka mistä ketaleista mitä on tullut elämän aikana tavattua ja joiden kanssa olen ollut "silleen". Voisin vielä pisteyttää seksitaidot asteikolla 0-10. Sitten antaisin sen kataloogin sulhaskandidaateilleni jonka jälkeen ihmettelisin kun jätkä ei tykännytkään tuosta. Minähän olin vain rehellinen.

Ei tuollaiset entiset sekoilut kertakaikkiaan kuulu tuleville puolisoille. Tietty jos on aidsin saanut niin onhan se kerrottava. Mutta muuten ei.

Ei mitään eroa ole, onko sata maksavaa miestä tai sata miestä päivässä? mitä viinan juominen tähän kuuluu..hmm paitsi, että on se melkoinen urakka päivässä, jos ne ihan liukumalla pystyy tuosta noin vain ja jokainen jyystää aikansa..oho..katsoo kelloa ja seuraava mies..

Ole ap onnellinen, että miehelläsi ei ole "roikkuvia exiä", yhdenillanpanoja, jotka kummittelisivat suhteenne varjoina tekstareineen ja treffipyyntöineen. Maksulliset naiset eivät soittele perään. Kuten erään tämän palstan aikaisemman keskustelun "PizzaJormat".

Niin, minua vituttaa enemmän juuri nämä miehen perässä roikkuvat exät ja muut epätoivoiset munan kerjääjät. Mies on itsekin sanonut saaneensa ihan suoria ehdotuksia vielä pitkään sen jälkeenkin kun naikkoset tiesivät että hän seurustelee. Törkeetä mun mielestä. Taitaa osa vieläkin koittaa onneaan ja mistä minä sen tiedän vaikka välillä onnistuisivat saamaankin?? Maksullinen nainen ennen suhdettamme olisi helpompi sulattaa kuin nämä edelleenkin tekstareita lähettävät surkimukset. Tosin siitäkin voisi tulla mieleen että kuka sanoo ettei nykyäänkin käytä tällaisia palveluita vaikka samaa tavaraa on kotonakin saatavilla? Voisi alkaa miettiä minkälainen miehen moraali mahtaakaan olla...

Alkuperäinen kirjoittaja moralisti:
Siinä on se ero, että on eri asia myydä paljon viinaa, kuin juoda paljon viinaa. Totta helvetissä olisi pelottavaa jos vaimoni olisi ollut niin hukassa seksuaalisuutensa kanssa, että olisi aktiivisesti hakenut noinkin paljon irtosuhteita. Jos olisi myynyt itseään, olisi todennäköisesti ollut kysymys välttämättömyydestä.

Entä jos hän olisi nauttinut seksistä sadan miehen kanssa ja ottanut heiltä vielä rahaa, ihan huvin vuoksi?

Ja tuo jos kyse on välttämättömyydestä: silloinhan juuri mies käyttää hyväkseen naisraukkaa, jonka on pakko myydä itseään henkensä pitimiksi. Tuollaisissa huorissa käyvät pitäisi kaikki ampua. Ja jos nainen olisi joutunut myymään itseään välttämättömyyden vuoksi, hän olisi luultavasti hyvin traumatisoitunut siitä ja suhde hänen kanssaan olisi erittäin vaativa.

Mulle seksin ostaminen kertoisi siitä, että meillä on liian erilainen arvomaailma että pystyisin luottamaan ko. mieheen tarpeeksi että hyvä seksielämä välillämme olisi enää mahdollista. Se, että miehelläni on ollut muuten paljon kumppaneita ennen minua ei haittaisi mitään, päinvastoin. Sehän vaan kertoo, että mies tykkää naisista, naisten tyydyttämisestä ja seksistä :)

Yhdenyön jutuissa miehen sentään täytyy osata olla naisten mieliksi sekä ulkonäöllään että käytöksellään. Seksin aikanakin on pakko huomioida naista edes jollain tavalla että saisi tämän lämpiämään ja mahdollisesti suostumaan seksiin myöhemminkin. Tässähän oppii samalla taitoja, jotka ovat hyödyllisiä parisuhteessakin verrattuna siihen, että antaa naiselle rahat kouraan, odottaa kun tämä spruittaa liukkarit pimppaan ja alkaa teeskennellä ;) En tykkää ajatuksesta, että joku kykenee pitämään niin nautittavana seksiä, josta toinen osapuoli ei oikeasti nauti, että on valmis jopa maksamaan siitä. Kertoo siitä, että arvostamaani herkkyyttä ja empatiakykyä puuttuu, tai ainakin miehen on mahdollista kytkeä ne pois päältä niin halutessaan, mikä on minusta pelottava ajatus. Tämmöisen miehen kanssa en itse tahtoisi harrastaa seksiä. Itselleni ja niille miehille, joita arvostan, toisen nautinto on seksissä vähintään yhtä tyydyttävää kuin oma, jos toinen ei nauti, seksistä menee koko idea. Yhtä hyvin voisi vetää käteen.

Tässä ihan offtopicina, onko tämä yleistäkin, että mies laskee jatkuvasti seksille hintaa? Siis ihan parisuhteessakin? Eikö miehelle paina tunteet ja rakkaus mitään? Vaikea kuvitella että oma mieheni räknäisi jatkuvasti pilluni kilohintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyi helvetti:
En voisi olla ihmisen kanssa, joka on ostanut jonkun käyttöönsä tarpeidensa tyydyttämiseksi. En yhtään ihmettele, että tunnet, että suhteelta meni pohja. Tuollainen kertoo paljon ihmisestä. Hyi v...u.

Myös parisuhteessa voi toinen osapuoli tyydyttää toisen. Ja se tapahtuu ilmaiseksi, ainakin teoriassa... tarkoittaa sitä että nainen ehkä vaatii vastaavaa tai muuta palvelusta. Omassa suhteessani tilanne ei mene 50/50%, vaan itse koen saavani enemmän. Naisissa vaan on eroja, jotkut vaatii enemmmän kuin saa ja jotkut saa enemmän kuin vaatii ja jotkut saa mitä haluaa ja jotkut saa mitä ansaitsee tai ei ansaitse.

Nimimerkki "En kyllä huolisi seksiä ostanutta miestä" muotoili asian täydellisesti. Juuri tuota mieltä minäkin olen. Seksiä ostava mies laittaa naisen täydellisesti esineen asemaan. En halua missään nimessä sellaista miestä. Mikä nautinto siinä on, että saa rahasta käyttää toisen vartaloa oman itsetyydytyksen välineenä. En vain arvosta tuollaisia miehiä, enkä halua sellaisen kanssa olla. Parisuhteessa toisen arvostaminen ja kunnioittaminen on kuitenkin kaiken edellytys.

Alkuperäinen kirjoittaja ruma haahka joka haisee:
Tässä ihan offtopicina, onko tämä yleistäkin, että mies laskee jatkuvasti seksille hintaa? Siis ihan parisuhteessakin? Eikö miehelle paina tunteet ja rakkaus mitään? Vaikea kuvitella että oma mieheni räknäisi jatkuvasti pilluni kilohintaa.

Ei varmasti ole yleistä. Jotkut sairaat ressukat saattavat niin tehdä. Mutta normaali mies kyllä on parisuhteessa rakkauden vuoksi. Ei muunlaisen miehen kanssa kannata parisuhteeseen alkaakaan. Kannattaa kuitenkin muistaa se, että tänne kirjoittelee kaikenlaiset rassukat. Ja omaa järkeä kannattaa käyttää suodattamaan näitä viestejä. Suurin osa miehistä on kuitenkin kunnon miehiä.

Ja nimimerkille ...M... Parisuhteessa voi tyydyttää toisen saamatta siitä itse muuta iloa kuin sen, että näkee kuinka oma rakas nauttii, näkee kuinka voi antaa toiselle nautintoa. Kyllähän parisuhteessa ja ystävyyssuhteissakin annetaan paljonkin kaikenlaista näennäisen ilmaista. Se vain kuuluu ihmissuhteisiin ja vahvistaa niitä, kertoo luottamuksesta. Kyllä kaverille tarjotaan baarissa, mutta ei pitkään jos se ei koskaan tarjoa takaisin. Ihminen vain luonnostaan kokee sen epäreiluksi.

Ymmärrän näkökannan mikäli aloittajalla ei ole yhtäkään yhden illan panoa takanaan. Mikäli näin kuitenkin on, kuulostaa hyvin kaksinaamaiselta. Miksi ihmeessä pillua saa jakaa ilmaiseksi, mutta siitä ei saa maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Entä oma taustasi?:
Ymmärrän näkökannan mikäli aloittajalla ei ole yhtäkään yhden illan panoa takanaan. Mikäli näin kuitenkin on, kuulostaa hyvin kaksinaamaiselta. Miksi ihmeessä pillua saa jakaa ilmaiseksi, mutta siitä ei saa maksaa?

Näillä maksullisen seksin vastustajilla on oma lehmä ojassa: Jos miehet alkavatkin enenevässä määrin käydä maksullisissa eivätkä enää vonkaakaan ns. "ilmaista" pillua baareissa, jää oma seksin saanti vähemmälle. Ideahan näollä tekomoralisteilla on se, että sellaiset luuserit, jotka eivät saa muuta kuin maksullista pillua olkoot ilman ja kypsykööt mehuissaan. Ja ne jotka saavat baareista "ilmaisia" kertapanoja käyttäkööt niitä. Voihan siinä tarjonnan tuiskeessa nakki napsahtaa joskus omallekin kohdalle.

Voi pyhä sylvi! Mitä sillä on väliä, mitä se mies on tehnyt menneisyydessään? Aika usea mies on käynyt huorissa, osa ei sitä vaan puhu. Se voi olla vaikka hetkellinen päähänpisto poikien kanssa reissulla tai ihan kokeilumielessä. Ei sen kummempaa.
Minusta asiassa ei ole mitään ihmeellistä. Mun ex (suhde ei kaatunut tähän, heh), oli käynyt huorissa Venäjällä työmatkalla. So what?! Mies oli käynyt testeissä ja tauteja ei ollut. Miksi vaivata päätään moisella? Varsinkin jos kortsua käytetty ja tauteja ei ole.

Joillekin naisille (mm. minulle) huorissa käyminen kertoo myös siitä, miten mies suhtautuu naiseen ylipäätään - kunnioittaako tätä yms. vai onko naisen vartalo miehelle vain väline hänen omaan nautintoonsa.

Minulle yhden illan jutut kertovat, miten nainen suhtautuu seksiin ylipäätänsä. Jakaako se sitä puolihuolimattomasti ympäriinsä vai onko kyse rakkaudesta. Yhdenillanpanot ovat tällaiselle naiselle vain väline hänen omaan nautintoonsa.

Tähän aiheeseen näyttää olevan monenlaisia mielipiteitä. Omani on seuraavanlainen:

Parikymppisenä tyttönä ajattelin, etten voisi ikinä sietää miestä, joka olisi käynyt huorissa. Sellainenhan on naista alentavaa.

Asia ei kuitenkaan ole niin yksioikoinen. Nyt, lähes kymmenen vuotta myöhemmin seurustelen miehen kanssa, joka heti suhteen alussa kertoi käyneensä maksullisilla. Yllätyin itsekin, että asia ei vaivannut minua ollenkaan. Sen sijaan olin rehellisen utelias asiasta. Tämä oli tullut tehtyä kokeilunhalusta, kumia käytettiin ja mies muutenkin koki ostaneensa palvelua, ei alistaneensa naista mitenkään. Hän on hyväluonteinen mies, joka oikeasti kunnioittaa naisia. Seksipalvelut ovat parhaimmillaan kaupantekoa, josta kumpikin osapuoli saa juuri sitä, mitä haluaa, eikä kumpaakaan käytetä hyväksi.

Olenkin sanonut miehelleni, että jos tulee semmoinen tilanne, etten jostain syystä kykene hoitamaan "vaimon velvollisuuksia", toivoisin hänen menevän mieluummin huoriin kuin naapurin tyttöä höyläämään. Edellä mainittu kun on puhdasta kaupankäyntiä, jälkimmäiseen voi sotkeutua mukaan tunteita, ja lisäksi on olemassa riski, että koko kylä tietää asiasta seuraavana päivänä.

Miten se mies vähättelisi naisen ruumista, jos nainen ihan omasta vapaasta tahdostaan myy sitä rahasta? Ja moni sanoo, ettei olisi miehen kanssa joka käynyt huorissa. Mistäs te tiedätte onko teidän mies käynyt huorissa? Ei sitä päällepäin näe tai luonne ja status kerro. Kuka tahansa on voinut käydä. Kaikki ei vaan sitä ikinä kerro.

Huh huh.. ollaanpa täällä nyt niin vapaamielisiä, että ihan kumihameet haisee ja piikkarit kopisee. Melkein jokaisella vissiin mielipiteenä, että sehän on vaan MUKAVA kun ukko käy huorissa ja kaikkea saastasta mitä lie. Siis öö hetkinen.. menikö mulla nyt jotain ohi.. Miten nii se on normaalia ja ok..?! Siis haloo! En tajua teitä..

Mutta ai niin.. tärkeintähän on, että ei alennu miksikään tiukkapipoksi tai jopa kukkahattutädiksi, hui! Sitähän olisi väistämättä jos tällaiset "miehiset normaalit harrastukset" uskaltaisi kieltää. Kivahan se on vaan, että tällaistakin vapaa-ajan toimintaa ukoille järjestetään, etteivät ihan ilman huvituksia jää, raukat. Ja että ihan oikein oma ammattijärjestö perustettu prostituoiduille, oi voi miten herttasta. Ja että oikeen verotkin maksetaan.. Ooh, sen täytyy olla hyvä juttu kun kerran valtiokin siitä hyötyy..

Uuh.. onneksi olen sinkku. Ja minulla on edelleen muuten moraali, vaikka se on hyvin epämuodikasta nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja bram stokerin dracula:
Huh huh.. ollaanpa täällä nyt niin vapaamielisiä, että ihan kumihameet haisee ja piikkarit kopisee. Melkein jokaisella vissiin mielipiteenä, että sehän on vaan MUKAVA kun ukko käy huorissa ja kaikkea saastasta mitä lie. Siis öö hetkinen.. menikö mulla nyt jotain ohi.. Miten nii se on normaalia ja ok..?! Siis haloo! En tajua teitä..

Mutta ai niin.. tärkeintähän on, että ei alennu miksikään tiukkapipoksi tai jopa kukkahattutädiksi, hui! Sitähän olisi väistämättä jos tällaiset "miehiset normaalit harrastukset" uskaltaisi kieltää. Kivahan se on vaan, että tällaistakin vapaa-ajan toimintaa ukoille järjestetään, etteivät ihan ilman huvituksia jää, raukat. Ja että ihan oikein oma ammattijärjestö perustettu prostituoiduille, oi voi miten herttasta. Ja että oikeen verotkin maksetaan.. Ooh, sen täytyy olla hyvä juttu kun kerran valtiokin siitä hyötyy..

Uuh.. onneksi olen sinkku. Ja minulla on edelleen muuten moraali, vaikka se on hyvin epämuodikasta nykyään.

Miksiköhän olet sinkku? Voisin veikata...

Alkuperäinen kirjoittaja Tätä mieltä:

Niin, minua vituttaa enemmän juuri nämä miehen perässä roikkuvat exät ja muut epätoivoiset munan kerjääjät. Mies on itsekin sanonut saaneensa ihan suoria ehdotuksia vielä pitkään sen jälkeenkin kun naikkoset tiesivät että hän seurustelee. Törkeetä mun mielestä. Taitaa osa vieläkin koittaa onneaan ja mistä minä sen tiedän vaikka välillä onnistuisivat saamaankin?? Maksullinen nainen ennen suhdettamme olisi helpompi sulattaa kuin nämä edelleenkin tekstareita lähettävät surkimukset. Tosin siitäkin voisi tulla mieleen että kuka sanoo ettei nykyäänkin käytä tällaisia palveluita vaikka samaa tavaraa on kotonakin saatavilla? Voisi alkaa miettiä minkälainen miehen moraali mahtaakaan olla...

Bai the wei... lueppa se ketju pari sivua takapäin "Tyttöystäväni pitää ison pataljoonan entisiä poikaystäviään". siellä naikkoset puolustavat henkeen ja vereen että kyllä näitä entisiä pitsaJormia on pidettävä plakkarissa, uudenkin suhteen kustannuksella.

Mielenkiintoista luettavaa siellä. Siellä ei vituta ketään vaikka millaisia horatsuja ja häntäheikkejä roikotetaan tekstareita nappaamassa yökaudet.

Naisethan itse sille pillulleen laskevat suhteessa hintaa, vaativat lahjoja yms lahjontaa. Jos mies ei tienaa tarpeeksi, niin suhdetta ei useinkaan synny. Tai jos mies joutuu työttömäksi niin nainen jättää. Ei tämä tietenkään koske jokaista suhdetta, mutta nämä on havaittuja tilastollisia lainalaisuuksia.

Yhteistyössä