Mies käynyt maksullisella - miten suhtautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä_nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi ostaa kun saa ilmaiseksi ja löytyy komeita, nuoria ja hyväkaluisia miehiä. Aivan turhaa naisten on kainostella, ei kun ihan rauhassa ja nautitte pitkään. Minä täss viikonloppuna vietin -40 miehen ja hyvästä seurasta. Mies antoi useita orkkuja. Tietysti mies nautti ihan samanlailla. Meni siinä monta tuntia ja ihan rauhassa. Mies halusi kiihkeästi nauttia kun minä nautin, niin mies kiihoittui entistä enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Ostaa ja ostaa:
Onko siinä lopunperin suuremmin eroa, että ostaako mies rahalla ko. palveluja vai meneekö viikonloppuna baariin, tarjoaa mukavan näköiselle naiselle juomat ja saa ko. palvelut sitä vastaan?

Ööh, miten toi on sun mielestä sama asia? Prostituutio on todella harvoin vapaaehtoista tai haluttua. Baarissa oleva nainen päättä ITSE lähteä miehen mukaan omasta vapaasta tahdostaan. Prostituutio usein ihmiskauppaa/huumeita/oman kehon vihaamista.

Piti siis sanoa, etten itse voisi ajatellakaan suhdetta miehen kanssa, joka ostaa itselleen naisen. Kannattaa naisen esineellistämistä, eikä arvosta naista ihmisenä. Kukaan "kunnollinen" mies ei pystyisi naimaan huoraa.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta miehistä:
miksi ostaa kun saa ilmaiseksi ja löytyy komeita, nuoria ja hyväkaluisia miehiä. Aivan turhaa naisten on kainostella, ei kun ihan rauhassa ja nautitte pitkään. Minä täss viikonloppuna vietin -40 miehen ja hyvästä seurasta. Mies antoi useita orkkuja. Tietysti mies nautti ihan samanlailla. Meni siinä monta tuntia ja ihan rauhassa. Mies halusi kiihkeästi nauttia kun minä nautin, niin mies kiihoittui entistä enemmän.

Voisipa samaa sanoa miesten tilasta. Koitin viikonlopuksi viikon hommata naista ja lopulta maksullista. Sain pakit maksullisiltakin, jotka jaksoivat vastata, koska emmin liikaa puhelimessa. Pakko tyytyä omaan käteen. Ottaa se itsetunnon päälle, että iso kalukaan ei auta. Tällä kertaa joku jopa valitti, että pelottaa, kun on liian iso :o

Sitä piti vielä sanoa, että mitä alan palveluita katsoo netistä, niin miehet pääsääntöisesti tarjoavat naisille ilmaiseksi vähän kaikkea tai toimivat maksajana. Naiset tarjoavat esim. cam-seuraa maksusta, miehet ovat iloisia, että edes joku viitsii katsoa. Kun laittaa ilmoituksen siitä, että miestä on tarjolla, 10 minuutin päästä ilmoitus on hautautunut 50 muun samanlaisen ilmoituksen alle. Lähes poikkeuksetta mies lupaa palvelun ilmaiseksi kotiovelle saakka / hankkii hotellihuoneen ja vie syömään tarvittaessa jne. Naisilla on hirveät vaatimukset (esim. kalun pitää olla suurempi kuin mitä se on 99%:lla miehistä). Naisen ilmoitus hautautuu 50 muun alle ehkä 2 kuukaudessa. Nainen saa 500 vastausta viikossa, joka 20 mies ehkä yhden, silloinkin rahavirran suunta olisi pääsääntöisesti naisen suuntaan ja nainen niin ruma, ettei kukaan ole tehnyt kauppoja naisen ilmoituksen kautta kuvan nähtyään. Jotenkin maksullisuus on ihan väärä lähtökohta tässä. Kyllä naisetkin niitä palveluja hakevat, mutta palvelun toimintaperiaate ja kilpailutus on aivan erilaista. Naisilla on monopoli ja ovat siitä melko tyytyväisiä. Mutta näin se eläinmaailmassakin kai toimii. Alfauros siittää alueen kaikki naiset, muut nuolevat näppejään.

Itse en haluaisi seurustella sellaisen kanssa, joka on maksanut seksistä. Jos hän kerran vielä on fiksu ja menestyvä. Suhtautuisin kyllä todella nihkeästi tuollaiseen paljastukseen. Vaikka aina niin ei ole, osa prostituoiduista on kuitenkin jonkinlaisen huonon elämäntilanteen tai ihmiskaupan uhreja, enkä haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka tukee tuollaista hyväksikäyttöä.
Asiaan tietysti vaikuttaisi se, mitkä perustelut hänellä olisi. Jos mies olisi ollut vaikka vammautuneena pitkän aikaa tai muuten ei olisi ollut mahdollista saada seksiä "normaaleilta" naisilta pitkään aikaan, saattaisin olla hieman ymmärtäväisempi.

Miksi kyselet tällä palstalla muilta ihmisiltä, mitä mieltä he ovat? Eikö sinun pitäisi päättää itse, miten suhtaudut? Toivottavasti asiat järjestyvät!

Chramadin, onko se, että nainen on myynyt itseään, verrannollinen siihen, että mies on ostanut seksiä? Jos nainen on myynyt itseään vaikka 6 hengen orgioihin ja tehnyt kaikkea mahdollista riettautta, eikö sekin kerro jotakin ihmisestä? Tuskin ne opiskelijatytöt, jotka saavat 500eur/kk opintotukea, 200e/kk isäpapalta ja 900e/kk sivutoimisesta työstä, ovat hirveän sorrettuja? Silti tällaisen palveluja ainakin itse tiedän, että on paljon myytävänä

Sen verran vielä, että onhan esim. 250e tunnilta aika kova hinta, mutta jos tyttö on antaumuksella mukana niin kuin minulla oli tänään, mies tarjoaa vielä useat orgasmit samalla saadessaan itse vain kerran ja tyttö helpottaa lopun kiimansa omalla kädellään, kun mies ei enää jaksa, jää kyllä sellainen olo, että kaikella tavalla nainen sai, mies antoi. Mielipiteitä on tietenkin monia.

Aikuisena solmittujen suhteiden hinta on MENNEISYYS ja ihan kummallakin osapuolella.
Mitä puoliso tekee nyt, se kuuluu mulle, mutta mitä hän on tehnyt ENNEN suhdettamme, se ei todellakaan kuulu mulle yhtään.

Seksiä on ollut maailman alusta asti ja tullee olemaan koko lopun ajan.
Sillä tehdään kauppaa ja isot summat pyörivät asian ympärillä.

Vastataan vaan omista tekemisistämme.
Tarvitseekohan olla kaikista asioista ihan niin rehellinen, että sillä voi loukata kumppania?

Omaa rehellisyyttämme voidaan käyttää myös meitä itseämme vastaan tietyissä tilanteissa, näin olen asian kokenut.
Jokainen päättää ihan itse, mitä kertoo kumppanilleen.
Muistakaa kuitenkin: tieto lisää tuskaa!!!

Mulla olis ollut tilanteita, useitakin, jolloin olisin voinut rahastaa tarjoamalla seksiä, mutta ilmeisesti luterilaisuus sai voiton, koska en siihen ryhtynyt.

Eikä kaduta yhtään.
Miten olis mielen rauha nyt?

En ole koskaan halunnut helppoa rahaa.
Elantoni olen tehnyt työlläni.

Meitä on moneksi. Rahan arvostus on ylikorostettua.
Jos ihminen arvostaa itseään ja muita vaan varallisuuden perusteella, sääliksi käy.

Kuka huora voi arvostaa itseään ihan rehellisesti?

Miesten omastatunnosta en menisi takuuseen, onko sitä edes?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä_nainen:
Olen seurustellut mieheni kanssa noin 1,5 vuotta. Viikoloppuna selvisi, että hän on käyttänyt pari kertaa maksullisen naisen palveluita ennen suhteemme alkua. Tämä paljastus tuli minulle täytenä yllätyksenä, enkä osaa suhtautua siihen.

Aivan kamalaa! Jätä se sika ihan heti, vaikuttaa olevan narsistisen persoonallisuuhäiriön vallassa.

Mistä sitä tietää, mitä kaikkea hän on tehnyt ennen teidän seurusteluanne, kävellyt luultavasti päin punaisiakin ties kuinka monta kertaa. Menee ihan pohja sunnuntaikävelyiltä, kun mies on aiemmassa elämässään ollut kauhea liikennekriminaali. On hän voinut joskus käydä wc:ssäkin tarpeillaan pesemättä käsiään!

Ei kestä edes ajatella kaikkia kauheuksia, mitä on mies voinut tehdä ennen teidän seurusteluanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Chramadin:
Itse en haluaisi seurustella sellaisen kanssa, joka on maksanut seksistä. Jos hän kerran vielä on fiksu ja menestyvä. Suhtautuisin kyllä todella nihkeästi tuollaiseen paljastukseen...

Asiaan tietysti vaikuttaisi se, mitkä perustelut hänellä olisi. Jos mies olisi ollut vaikka vammautuneena pitkän aikaa tai muuten ei olisi ollut mahdollista saada seksiä "normaaleilta" naisilta pitkään aikaan, saattaisin olla hieman ymmärtäväisempi...

Minkähänlaisia ovat ne kuvailemasi "normaalit" naiset? Baarista iskettyjä yhden illan tapauksia, jotka antautuvat drinkkitarjoilun, snagarilla nautitun makkaraperuna-annoksen ja ilmaisen taksikyydin jälkeen - jos eivät oksenna ja sammu ennen aktia?

Parempi on selkeä, rehellinen kauppa kuin kiertoilmauksin tapahtunut muka-iskeminen. Lopputulos on sama. Ensimmäisessä tapauksessa voi vetää housut jalkaan ja lähteä taas baanalle. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää höpöttää tyhjänpäiväisyyksiä "pillow talks" ja vaihtaa puhelinnumeroita ja valehdellä että: "Nähdään!"

En ole yhtään samaa mieltä 2 edellisen kirjoittajan kanssa. Toisen ihmisen ostaminen ja hänen ruumiinsä yksipuolinen hyväksikäyttö ei mielestäni ole missään tapauksessa verrannollista punaisia päin kävelemiseen. HYVIN harva nainen myös lähtee baarista miehen mukaan siksi, että mies on "ostanut" hänet parilla valkovenäläisellä, makkaraperunoilla ja taksimatkalla, kyllä suurin osa naisista lähtee miehen matkaan ihan sen vuoksi, että haluaa seksiä. Ihan niin kuin se viinat ostanut mieskin. Onko se niin vaikea tajuta?

Monilla miehillä tuntuu olevan joku ajatusvääristymä (ainakin omasta mielestäni) seksin suhteen. Seksiin (ja samalla naisiin) suhtaudutaan kulutushyödykkeenä, jota nyt vaan pitää saada ettei tarvitse spermoja ruiskia aina omille sormille ja talouspaperiin. Minkäänlaisesta tunne-elämästä, seksuaalisuudesta tai edes himosta tms ei ole tietoakaan, nainen on vaan se mällisanko, jota nyt välillä pitää vähän mielistellä että saanti on turvattu jatkossakin. Ja siksipä kyseiset miehet kokevat huorissa käymisen niin viehättävänä juttuna - saa ruikkia kassit tyhjiksi mielensä mukaan eikä tartte jutella tai paijata tai edes välittää siitä että naiseen mahdollisesti sattuu. Ihannetilanne.

Tämä on ihan itse muodostamani kuva, saa kommentoida.

Oma lukunsa sitten ovat tietysti myös ne saamattomat ressukat, joiden tunnekapasiteetti ei riitä sen tajuamiseen, että prostilta ei saa rakkautta ja että prostia ei pätkääkään kiinnosta kuunnella onnetonta nillitystäsi surkeasta elämästäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja En voi ymmärtää:
En ole yhtään samaa mieltä 2 edellisen kirjoittajan kanssa. Toisen ihmisen ostaminen ja hänen ruumiinsä yksipuolinen hyväksikäyttö ei mielestäni ole missään tapauksessa verrannollista punaisia päin kävelemiseen. HYVIN harva nainen myös lähtee baarista miehen mukaan siksi, että mies on "ostanut" hänet parilla valkovenäläisellä, makkaraperunoilla ja taksimatkalla, kyllä suurin osa naisista lähtee miehen matkaan ihan sen vuoksi, että haluaa seksiä. Ihan niin kuin se viinat ostanut mieskin. Onko se niin vaikea tajuta?

Monilla miehillä tuntuu olevan joku ajatusvääristymä (ainakin omasta mielestäni) seksin suhteen. Seksiin (ja samalla naisiin) suhtaudutaan kulutushyödykkeenä, jota nyt vaan pitää saada ettei tarvitse spermoja ruiskia aina omille sormille ja talouspaperiin. Minkäänlaisesta tunne-elämästä, seksuaalisuudesta tai edes himosta tms ei ole tietoakaan, nainen on vaan se mällisanko, jota nyt välillä pitää vähän mielistellä että saanti on turvattu jatkossakin. Ja siksipä kyseiset miehet kokevat huorissa käymisen niin viehättävänä juttuna - saa ruikkia kassit tyhjiksi mielensä mukaan eikä tartte jutella tai paijata tai edes välittää siitä että naiseen mahdollisesti sattuu. Ihannetilanne.

Tämä on ihan itse muodostamani kuva, saa kommentoida.

Oma lukunsa sitten ovat tietysti myös ne saamattomat ressukat, joiden tunnekapasiteetti ei riitä sen tajuamiseen, että prostilta ei saa rakkautta ja että prostia ei pätkääkään kiinnosta kuunnella onnetonta nillitystäsi surkeasta elämästäsi.

Mies, jonka palleja pakottaa ei lähde baariin solmiamaan uutta kaunista parisuhdetta, vaan iskemään naisen yhdeksi yöksi ja saadakseen seksiä. Jos iskettävä nainen on samalla asialla, niin ok. Hyvä juttu. Molemmat saavat mitä haluavat.

Jos miehen palleja pakottaa ja hän menee maksulliselle naiselle saadakseen seksiä ja nainen haluaa rahaa, niin ok. Hyvä juttu. Molemmat saavat mitä haluavat.

So what?

No. Sen verran sentään, että läheskään ainahan prostituutiossa ei ole mitenkään kyse siitä, mitä nainen haluaa, saati että nainen edes saisi sen rahan elämiseensä, vaan usein raadetaan vaan parittajan lompsan hyväksi. Aika useinhan tilanne on naiselle itselleen vaan etova, pelottava, kivulias, ja elämäntilannekin ehkä täysi helvetti, josta ei pääse omin toimin ulos eikä pakoon. Että sikäli that's the "So What?"... Toki moni tekee tuota työtä Suomessa ihan vapaaehtoisestikin, vaikkei sillä välttämättä vanhempana enää juuri ylpeilekään, ja toivottavasti säilyy pahemmitta fyysisittä ynnä henkisittä vaurioitta ja taudeitta. Pakosta tilanteeseen joutuneiden vaurioistahan taas kukaan ei välitäkään...

Tosin monesti siihen työhön ns.vapaaehtoisestikin silti hankkiutuu esim. lapsuudessa hyväksikäytettyjä, koska ihmisessä kerta kaikkiaan vaan on sellainen henkinen mekanismi olemassa, että traumatisoitunut ihminen "rankaisee" itseään alitajuisesti saman, pelottavan tilanteen toistolla, vaikka ei ole ollutkaan siihen aikoinaan syypää. Tämä on taas niitä ihan tutkittuja ilmiöitä, joita psykologit sitten työkseen purkavat. Sama näkyy siinäkin, että hyväksikäyttöä kokenut elää usein melko villiä nuoruutta, eli toistaa huonoa kohteluaan itse, kun ei oikein ole oppinut, että itseä saisi kohdella hyvinkin. Tämmöinen on ihmisen pääkoppa, ei suora ja rationaalinen ollenkaan.

Tämä nyt näin sivumietteenä ja selityksenä, miksi en ikinä itse pystyisi katsomaan kämppäni nurkissa ns.kaupallisissa käynyttä ns.miestä... En vaan saisi kerittyä en minkään sortin kunnioitusta moiseen. Pallien pakotus ei sentään ole perustoimintoja, jotka pitää ratkaista ihan missä ja millä tavoin tahansa. Eihän ihminen nyt hoida muitakaan "tarpeitaan" ihan missä ja miten vaan miettimättä, mikä on fiksu tapa ja mitä muusta kanssaihmisille aiheutuu. Tai no, on kai niitäkin, viimeistään kännissä.

Jonkinlaisena yhteenvetona tähänastisesta keskustelusta päättelen, että mm. nim. "Chramadin" ja muutamat muut "normaalit" naiset haluaisivat pitää tavallisia vapaita paritteluhaluisia miehiä eräänlaisessa reservissä, josta voi sitten valkata mieleisensä. Mieluummin vielä sellaisen, joka ei ole sitoutumiskammoinen.

Maksulliset naiset koetaan uhkaksi. Kun vielä otetaan mukaan itämafian ihmiskauppa-aspekti, niin luullaan oltavan jo omalta moraaliltaan kovastikin ylempänä.

Ollaan jopa suomassa maksullisten naisten palvelut vammaisille ja reppanoille, mutta kunhan potentiaaliset kunnon miehet pysyttelisivät kaidalla tiellä ja pariutuisivat - vaikka tilapäisestikin - "normaalien" naisten kanssa.

Kahden aikuisen ihmisen välinen seksi on kuitenkin kummankin ihmisen vapaaehtoinen päätös ja ratkaisu. Riippumatta kummankaan motiiveista. Kukkahattutätien asia ei ole pohtia näitä motiiveja. Jos joskus maksettua seksiä ostanut mies ei kelpaa kukkahattutädille - aina vaan parempi! Ei oikea mieskään kestäisi tekomoralistista tiukkapipoa.

Teällä meijännii pitäjässä näötästäs asuvan muuan vappaamielinen ja sananalanen naenen. Aenahi Sihteeriopiston ilimotusten perusteella. Päeväkahvet tarjovaesi kuulemma mielellään. Tiiä vaekka oes ankkastukkie eli muuta topukkoa tarjolla - kahven lisäksi. Pitänöö oamulla kirkolla käövessä pistäötyö moekkoamassa (niinkun moternisti sanotaan) Eikun hei!

Alkuperäinen kirjoittaja mora-listi:
Jonkinlaisena yhteenvetona tähänastisesta keskustelusta päättelen, että mm. nim. "Chramadin" ja muutamat muut "normaalit" naiset haluaisivat pitää tavallisia vapaita paritteluhaluisia miehiä eräänlaisessa reservissä, josta voi sitten valkata mieleisensä. Mieluummin vielä sellaisen, joka ei ole sitoutumiskammoinen.

Maksulliset naiset koetaan uhkaksi. Kun vielä otetaan mukaan itämafian ihmiskauppa-aspekti, niin luullaan oltavan jo omalta moraaliltaan kovastikin ylempänä.

Ollaan jopa suomassa maksullisten naisten palvelut vammaisille ja reppanoille, mutta kunhan potentiaaliset kunnon miehet pysyttelisivät kaidalla tiellä ja pariutuisivat - vaikka tilapäisestikin - "normaalien" naisten kanssa.

Kahden aikuisen ihmisen välinen seksi on kuitenkin kummankin ihmisen vapaaehtoinen päätös ja ratkaisu. Riippumatta kummankaan motiiveista. Kukkahattutätien asia ei ole pohtia näitä motiiveja. Jos joskus maksettua seksiä ostanut mies ei kelpaa kukkahattutädille - aina vaan parempi! Ei oikea mieskään kestäisi tekomoralistista tiukkapipoa.

Voiko kateuskortin heittäjä olla ihan tosissaan? Naisen ei paljon tartte tehdä duunia saadakseen seksiä tai parisuhteen, jostain syystä (erilainen kasvatus, vallitsevat moraalikäsitykset ja asenteet..?) miehet yleisesti ottaen ovat selkeästi "löyhäperseisempiä" kuin naiset ja valmiita lähtemään lähes kenen tahansa naikkosen mukaan. Joten nainen kyllä saa seksiä varsin helposti. sitäpaitsi eihän parisuhde tai sen puuttuminen vaikuta huorissa käymiseen - mitä nyt asiaa on tutkittu niin samat jampat siellä prosteilla juoksevat vaikka siiilisääty vaihtuisikin.

En inhoa huorissa käymistä sen vuoksi, että haluaisin rajoittaa miesten mahdollisuuksia seksin saantiin tai että olisin kateellinen prostituoidulle (Mistä ihmeestä olisin?? Siitä, että leipätyössäni minua nöyryytetään, satutetaan, pidetään halpana, ei arvosteta..?), vaan siksi, että huorissa käyvä mies ei nyt vaan minun käsitykseni mukaan ole ihan täysillä käyvä inhimillinen olento. Juuri se, että seksistä maksaminen (tai mitä seksiä se nyt on, kysehän on kylmänviileästä toisen ruumiiseen masturboimisesta, EI seksistä) rinnastetaan leivän ostoon kertoo juuri siitä pohjimmaisesta ajatusmaailmojen erosta minkä vuoksi katson ettei huorissa käyvä mies ole (ainakaan) minulle sopivaa kumppani- tai edes kaverimateriaalia. Minulle seksi tai mies ei ole kulutushyödyke eikä millään tavalla verrattavissa maitopurkin noutamiseen lähisiwasta. Huorissa käyvälle miehelle seksi taas näyttää (keskustelussa esitettyjen perusteluidenkin pohjalta) olevan juuri tällainen mitäänsanomaton toimenpide, kassien tyhjennys, lastin heitto, miehinen perusoikeus, johon ei liity mitään intiimiä, mystistä, kiehtovaa, kiihottavaa, läheistä jne jne. En usko että tuollainen ajattelutapa rajoittuu vain huoriin, en usko, että se voi olla laajemmin heijastumatta siihen mitä mies naissukupuolesta ajattelee ja miten naisia kohtelee.

Itse en halua olla miehen masturbaatioalusta/spermanroiskimispönttö, joten mielelläni välttelen tuolla tavalla naisista ajattelevia miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja en voi ymmärtää:
Alkuperäinen kirjoittaja mora-listi:

Voiko kateuskortin heittäjä olla ihan tosissaan? Naisen ei paljon tartte tehdä duunia saadakseen seksiä tai parisuhteen, jostain syystä (erilainen kasvatus, vallitsevat moraalikäsitykset ja asenteet..?) miehet yleisesti ottaen ovat selkeästi "löyhäperseisempiä" kuin naiset ja valmiita lähtemään lähes kenen tahansa naikkosen mukaan. Joten nainen kyllä saa seksiä varsin helposti. sitäpaitsi eihän parisuhde tai sen puuttuminen vaikuta huorissa käymiseen - mitä nyt asiaa on tutkittu niin samat jampat siellä prosteilla juoksevat vaikka siiilisääty vaihtuisikin.

En inhoa huorissa käymistä sen vuoksi, että haluaisin rajoittaa miesten mahdollisuuksia seksin saantiin tai että olisin kateellinen prostituoidulle (Mistä ihmeestä olisin?? Siitä, että leipätyössäni minua nöyryytetään, satutetaan, pidetään halpana, ei arvosteta..?), vaan siksi, että huorissa käyvä mies ei nyt vaan minun käsitykseni mukaan ole ihan täysillä käyvä inhimillinen olento. Juuri se, että seksistä maksaminen (tai mitä seksiä se nyt on, kysehän on kylmänviileästä toisen ruumiiseen masturboimisesta, EI seksistä) rinnastetaan leivän ostoon kertoo juuri siitä pohjimmaisesta ajatusmaailmojen erosta minkä vuoksi katson ettei huorissa käyvä mies ole (ainakaan) minulle sopivaa kumppani- tai edes kaverimateriaalia. Minulle seksi tai mies ei ole kulutushyödyke eikä millään tavalla verrattavissa maitopurkin noutamiseen lähisiwasta. Huorissa käyvälle miehelle seksi taas näyttää (keskustelussa esitettyjen perusteluidenkin pohjalta) olevan juuri tällainen mitäänsanomaton toimenpide, kassien tyhjennys, lastin heitto, miehinen perusoikeus, johon ei liity mitään intiimiä, mystistä, kiehtovaa, kiihottavaa, läheistä jne jne. En usko että tuollainen ajattelutapa rajoittuu vain huoriin, en usko, että se voi olla laajemmin heijastumatta siihen mitä mies naissukupuolesta ajattelee ja miten naisia kohtelee.

Itse en halua olla miehen masturbaatioalusta/spermanroiskimispönttö, joten mielelläni välttelen tuolla tavalla naisista ajattelevia miehiä.

Jokin epäloogisuus tässä viestissä häiritsi.

Voisiko olla niin, että huorissa käyvä mies osaa erottaa seksin ja tunteet? Rakkautta varmasti saa hyvässä parisuhteessa, hyvää seksiä ei aina voi saada. Seksi menee paljon mielentilan mukaan, ja joskus mielessä on fantasia juuri vaikkapa ystävättären kanssa tai jonkin muun vieraan. Kyllä ihan omakohtaisella kokemuksella osaan sanoa, että orgasmi oli huomattavasti voimakkaampi näissä kokeiluissa ja sen jälkeen kullankin kanssa kotona, kun kerroin rivouksista samalla.

Kysypä siltä huoralta, mitä mieltä se on vartalonsa kaupittelusta. Eipä silläkään mitään ylevää sanottavaa varmasti ole ja silti on täysin tietoinen siitä, että siinä myydään palvelua, eikä mitään elämän suurta rakkautta. Erikseen on tyttöjä, joilta voi ostaa läheisyyttä, haleja jne, eivätkä nämä tunteet ole "aitoja", mutta silti osapuolet voivat olla tyytyväisiä. Mikä tässä mättää muu kuin naisen kateus? Kyllä mieskin myisi, mutta kun toiset paremman näköiset miehet tarjoavat ilmaiseksi, niin eipä kauppa hirveästi käy.

"Voisiko olla niin, että mies-huorissa käyvä nainen osaa erottaa seksin ja tunteet? Rakkautta varmasti saa hyvässä parisuhteessa, hyvää seksiä ei aina voi saada. Seksi menee paljon mielentilan mukaan, ja joskus mielessä on fantasia juuri vaikkapa miesystävän kanssa tai jonkin muun vieraan. Kyllä ihan omakohtaisella kokemuksella osaan sanoa, että orgasmi oli huomattavasti voimakkaampi näissä kokeiluissa ja sen jälkeen kullankin kanssa kotona, kun kerroin rivouksista samalla.

Kysypä siltä mies-huoralta, mitä mieltä se on kroppansa kaupittelusta. Eipä silläkään mitään ylevää sanottavaa varmasti ole ja silti on täysin tietoinen siitä, että siinä myydään palvelua, eikä mitään elämän suurta rakkautta. Erikseen on miehiä, joilta voi ostaa läheisyyttä, haleja jne, eivätkä nämä tunteet ole "aitoja", mutta silti osapuolet voivat olla tyytyväisiä. "

- herättikä ajatuksia, ...minkäänlaisia?

...miehinen perusoikeus, johon ei liity mitään intiimiä, mystistä, kiehtovaa, kiihottavaa, läheistä jne jne...

Heh! Hupaisaa. Tavalliseen parisuhdeseksiinkään ei liity mitään intiimiä, mystistä, kiehtovaa, kiihottavaa tai läheistä. Miehen mielestä ainakaan. (Jos mies ei sitten ole joku teeskentelevä, tossun alla oleva lässyttävä metroseksuaali). Panemista, nussimista, hässimistä, koinimista, jylkyttämistä, kiksimistä, luihauttamista, viikseenvetoa, rytkytystä ja karvakanteleen soittoa se on! Romantiikka on siitä kaukana.

Jos sitten joskus saa painaa jotain extreme-babea, ainoa intiimi, mystinen, kiehtova, kiihottava, läheinen asia on ajatus, että: "Tulisipa nyt äkkiä, että pääsisi jätkille leuhkimaan!"

Kunhan parin yhteiset toiveet toteutuvat ja kumpukin, ainakin parisuhteessa, on vapaa samaan asiaan ja se on yhteisesti sovittu! Itsekkin kaipaan isompaa, mutta minkäs teet?

Alkuperäinen kirjoittaja katse peiliin:
"Voisiko olla niin, että mies-huorissa käyvä nainen osaa erottaa seksin ja tunteet? Rakkautta varmasti saa hyvässä parisuhteessa, hyvää seksiä ei aina voi saada. Seksi menee paljon mielentilan mukaan, ja joskus mielessä on fantasia juuri vaikkapa miesystävän kanssa tai jonkin muun vieraan. Kyllä ihan omakohtaisella kokemuksella osaan sanoa, että orgasmi oli huomattavasti voimakkaampi näissä kokeiluissa ja sen jälkeen kullankin kanssa kotona, kun kerroin rivouksista samalla.

Kysypä siltä mies-huoralta, mitä mieltä se on kroppansa kaupittelusta. Eipä silläkään mitään ylevää sanottavaa varmasti ole ja silti on täysin tietoinen siitä, että siinä myydään palvelua, eikä mitään elämän suurta rakkautta. Erikseen on miehiä, joilta voi ostaa läheisyyttä, haleja jne, eivätkä nämä tunteet ole "aitoja", mutta silti osapuolet voivat olla tyytyväisiä. "

- herättikä ajatuksia, ...minkäänlaisia?

Häh? Ihan ok minun puolestani, vaikka kaupittelija olisi mies. En ymmärrä. Ainut ero lienee se, että mieheltä harva ostaisi ko. palveluita. Muuten ihan varmasti pätee kaikki sanomani.

Yhteistyössä