Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu onnea vaan! Sormus nyt on ihan tusinatavaraa mutta makunsa kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu onnea vaan! Sormus nyt on ihan tusinatavaraa mutta makunsa kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Pötköteltiin sängyllä kun vauva (7kk) nukkui pinnasängyssä päikkäreitä ja mies silitti mun hiuksia ja sano sitten että kulta, menetkö mun kanssa naimisiin? Oli mun mielestä tosi romanttinen hetki kun olin vaan miehen kainalossa, enkä odottanut ollenkaan. Oon vaan yhtä hymyä ollut koko päivän! =)
aaargh ja taas mie rupean itkemään...hitsin raskaushormoonit =)
tuhannesti onnea!
mää voisin yhtyä samaan, mä on kans näiden raskaushormoonien takia yllättävissäkin tilanteissa hirmusen herkkä
Onnea Tilsulle!
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Onnea oikein paljon! :heart: :flower:
Missä muuten se kuva on? :ashamed:
Ahaa, no niinpäs näky olevanAlkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Onnea oikein paljon! :heart: :flower:
Missä muuten se kuva on? :ashamed:
Tuossa 2.sivulla on kuva mun kädestä!