Mies: kuinka usein sinua yritetään iskeä?

04.08.2013
469
0
16
Liittyen muutamaan muuhun ketjuun joissa mietitään naisten herkkyyttä joutua iskuyritysten kohteeksi ajattelin kysyä samaa asiaa miehiltä. Eli kuinka usein joku nainen on yrittänyt iskeä teitä tai muuten ollut selkeän kiinnostunut?

Kun puhutaan ajasta ennen vakiintumistani (ikävuodet n. 15-32), niin ehkä kerran tai kaksi aloite on tullut selkeästi naisen puolelta. Muutoin olen aina ollut itse se aktiivinen osapuoli.

Alle kaksikymppisenä tuli joitakin kertoja. 20-33 välisen ajan olin parisuhteessa ja naimisissa, sinä aikana iskuyrityksiä tuli muutamia humalaisilta varatuilta naisilta työpaikan bileissä kun en kovin paljon muuten ulkona baareissa tai muualla vastaavissa käynyt.

Nyt viimeisen muutaman vuoden ajan eronneena pari kertaa, molemmilla kerroilla baarissa humalaisen naisen toimesta. Aika rauhassa on saanut olla.

Yhden kerran. Neito kutsui kotiinsa. Menin totta kai. Neito tarjosi teet ja halaili. Ohjasi makuuhuoneeseen ja pyysi vuoteeseen. Oli hommannut hienot uudet lakanat. Itse meni kylppäriin ja tuli sieltä kaunis yöpaitaunelma päällään. Menimme peittojen alle ja poskeni olivat suudelmista märät.
Jotenkin vaan oli semmoinen juttu, ettei ottanut eteen ja lähdin pois. En pannut. Se jäi sitten siihen. Hieman on harmittanut jälkikäteen.

Toinen kerta ei ollut iskemistä vaan suoraan kosittiin. Ja naimisiinhan siitä sitten joutui.

[QUOTE="Ccc";28941433]Kerran kuussa noin. Lähes aina kun ulkona käy yritetään. Töissä muutamia kertoja. Eli aika yleistä omalla kohdalla.[/QUOTE]

Onneksi löytyi tämä säännön vahvistava poikkeus. Muutenhan tämä olisi alkanut vaikuttaa jo suorastaan epäuskottavalta. :)

Mutta että töissäkin... Ja noissa tilanteissa ei siis ole mitään tulkinnanvaraa?

[QUOTE="vieras";28941452]Tai eivät ymmärrä miten nainen iskee. 0.7 sekuntia liian pitkä katse = iskuyritys.[/QUOTE]

Heh, silloin kun vielä olin yliopistolla duunissa, niin luennon jälkeen jäivät aina ne ihan samat tyypit juttelemaan, nekin sitten varmaan yrittivät iskeä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28941453:
Onneksi löytyi tämä säännön vahvistava poikkeus. Muutenhan tämä olisi alkanut vaikuttaa jo suorastaan epäuskottavalta. :)

Mutta että töissäkin... Ja noissa tilanteissa ei siis ole mitään tulkinnanvaraa?

Ei ole. Muutama ihan suora ehdotus töissä tullut. Perseestä puristelua jne.

[QUOTE="Ccc";28941478]Ei ole. Muutama ihan suora ehdotus töissä tullut. Perseestä puristelua jne.[/QUOTE]

9UFqkUv.jpg

Yhteistyössä