Mies kusee alleen humalassa nukkuessa. Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ja en kaipaa paskaa niskaani tästä asiasta. Miehen ei tarvitse olla paljonkaan humalassa kun nukkuu niin raskaasti ettei kusihätään herää ja laskee alleen. Mitähän voisi tehdä? Muuta kuin vaippojen käyttöä. Onko jotain tehtävissä että mies heräisi itse ennen kastelua?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sänky on suojattu joka kerta, mutta sitä pyykkiä tulee muutenkin aivan tarpeeksi. Juomisen lopettaminen ei tunnu olevan mahdollinen vaihtoehto.

Käske pestä omat pyykkinsä? Tuskin sä isoa kännistä nukkuvaa äijää vessaan yksikseen saat... Tai pistä nukkumaan vessan lattialle jollei muuten tajua!!!

Minä joskus nuorna seurustelin miehen kanssa, joka kännipäissään paskois sängyn täyteen ripulivelliä. Ja pakkohan se oli meikäläisen siivota, koska tyyppi oli edelleen niin kännissä, ettei meinannut tolpillaan pysyä, enkä halunnut että sänky menee pilalle. Kyllä oli ylentävä kokemus!
:x

ehkä tommosta jaksaisi katella, jos mies joisi n. kerran-kaksi vuodessa. useammin, nounou. mutta vessan lattialle nukkumaan, ja ukko pesee itse pyykkinsä. mulla oli joskus ukko, joka kännipäissään oksensi aina sängyn viereen. muutaman kerran kieräytin sen alas sängystä tuotoksiensä päälle kun otti päähän.

Mies vaihtoon? Tuollaisen takii.Ette ole tosissaan...

Vähän te ootte julmia.Alkoholittomuus ym. Eihän se ny tahallaan kuse housuun.Eikä tuolle varmaan voi mitään.

Voisko se mies nukkuu vaikka lattialla silloin ku on ottanut ja sano et siivoo ja pesee itse sotkunsa (jos ei jo muutenkin niin tee)

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mies vaihtoon? Tuollaisen takii.Ette ole tosissaan...

Vähän te ootte julmia.Alkoholittomuus ym. Eihän se ny tahallaan kuse housuun.Eikä tuolle varmaan voi mitään.

Voisko se mies nukkuu vaikka lattialla silloin ku on ottanut ja sano et siivoo ja pesee itse sotkunsa (jos ei jo muutenkin niin tee)

Ja kusee sit parketin pilalle?? Ulos vaan tuollainen ällötys.