Mies kusee alleen humalassa nukkuessa. Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tuommosessa tilanteessa kannattais oikeesti lopettaa se juominen, jos ei pissaa pysty pidättämään. Rajottaa juomisen yhteen tai kahteen saunakaljaan tai ruokaviiniin. Aivan älytöntä, että säännöllisesti pitää sänky pestä patjoja myöten, kun toisen pitää saada ryypätä :o Ootteko miettiny ollenkaan, miten lapset näkee asian? On varmaan kiva lapselle, kun isi humalassa kusee sänkyyn :whistle: Isän pitäs olla roolimalli, eikä häpeän aihe.

Luulisi miestäsi hävettävän itseään tuollainen alleen kuseskelu jotta lopettaisi juomisen ihan jo siitä syystä.
Minulle tulee siinä kohden väkisinkin mieleen, että miehelläsi on alkoholin suhteen ongelma muutoinkin kuin tuon kuseskelun osalta jos ei alkon nauttimisen lopettaminen tule kyseeseen.
:hug: sulle kun jaksat moista....itse en katsoisi ja saisi mies valita kuseeko alleen ihan ilman minua vaiko lopettaa juomisen ja pitää minut elämässään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisiko lopettaa juominen?

Vahva peesi!

Jos ihan parista juomasta noin koomaan menee, kannattaa tarkistuttaa asia lääkärillä. Silloin joka tapauksessa suosituksena varmaankin olisi sama. Muutoin hoitoon, ehdottomasti!!!

No hyi! Minkälaisia ovat ne naiset, jonka mielestä ei ole mitään inhottavaa tai outoa siinä, että aikuinen kusee allensa? Mä en todellakaan kattelis tuommoista miestä, ja tuo alleen kuseskelu tuskin on ainoa junttimainen piirre ällökkeessä.

Ei tuollainen ongelma edes tarvitse humalatilaa. Miehellä käynyt samalla tavoin ihan ilman alkoholiakin ja käynyt asian vuoksi lääkärillä. Lääkärin mukaan nukkuu niin vietävän sikeästi ettei herää vessakäynnin tarpeeseen :( . Ehdotti kahvin- yms. juonnin vähentämistä illalla ja se on auttanut. Fyysinen "vika" ja mies on rakas siitäkin huolimatta <3

Jos mies kävisi vessassa ennen nukkumaan menoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja en kaipaa paskaa niskaani tästä asiasta. Miehen ei tarvitse olla paljonkaan humalassa kun nukkuu niin raskaasti ettei kusihätään herää ja laskee alleen. Mitähän voisi tehdä? Muuta kuin vaippojen käyttöä. Onko jotain tehtävissä että mies heräisi itse ennen kastelua?

Kannattaa laittaa miehelle muoviset lakanat.

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Ei tuollainen ongelma edes tarvitse humalatilaa. Miehellä käynyt samalla tavoin ihan ilman alkoholiakin ja käynyt asian vuoksi lääkärillä. Lääkärin mukaan nukkuu niin vietävän sikeästi ettei herää vessakäynnin tarpeeseen :( . Ehdotti kahvin- yms. juonnin vähentämistä illalla ja se on auttanut. Fyysinen "vika" ja mies on rakas siitäkin huolimatta <3

No ei taida auttaa, jos ensin on kännännyt pullotolkulla vaikka olutta.

Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Ja en kaipaa paskaa niskaani tästä asiasta. Miehen ei tarvitse olla paljonkaan humalassa kun nukkuu niin raskaasti ettei kusihätään herää ja laskee alleen. Mitähän voisi tehdä? Muuta kuin vaippojen käyttöä. Onko jotain tehtävissä että mies heräisi itse ennen kastelua?

Kannattaa laittaa miehelle muoviset lakanat.

Niin just. Täällä wt-mammat miettii pää pinkeenä, miten sais pidettyä sängyn kuivana, kun prinssi kuseksii nukkuessaan. Tietenkään maailman parhaan mussukkamiehen jättäminen ei tule kyseeseen, ei myöskään mussukan alkoholinkäyttöön puuttuminen, eihän se nyt mitään haittaa. Ja oishan se nyt kauheen julmaa, kun mies on muuten maailman paras isukki ja aviomies. Oikeen hanipuppelimurumussukka :heart:

Niin, että muovisuojat vaan sänkyyn, tai jos vaikka huolehtisitte miehen pissityksestä parin tunnin välein :heart: Tietenkin voisitte vaipatkin laittaa, mutta muistakaa silloin huolhtia myös vaippojen vaihdosta, etei mussukan pallit kärvisty vahvan kusen takia :heart: Aivan ihquu hei :heart:

Kyl se fyysinen vika tuntus eriasialta kun sellanen tahallinen ryyppääminen että kusee alleen sen takia. Sikoja en kotonani kattele, oikea vaiva toinen asia.

Paljonkaan humalassa on suhteellinen käsite... Minkä verran miehesi ON juonut, kun laskee alleen?

Meillä sama homma ja täytyy sanoa, että mua inhottaa todella paljon :(

No siis hei, hakekaa apua.
Ei kai kenenkään tarvi tommosta kattella, voip ihan oikeesti olla fyysinen vika/sairaus, joka on korjattavissa. Hoidetaanhan näitä 6*vuotiaita sänkyyn pissaaviakin lääkkeellä.

Ja jos vikaa ei löydy, niin sitte kyllä määki sanosin, että se on seis tuo juominen (sano Jamppa Tuominen), niin ihan sulaa hulluutta aatella, että ois normaalia että aikuinen mies kusee aina sänkyyn ko on pari olutta ottanna. Haloo!
Ja jos mies ei usko, niin ulkoruokintaa, ei sänkyyn nukkumaan, ei. Pistä koirankoppiin tai varastohuoneeseen, saa itte siivoilla sotkunsa. Ja jos ei tätäkään usko, niin tee itte kovat päätökset = lähe vaikka. En minä säännöllisesti kenenkään aikuisen kusia siivoisi.

no ei tarvii humalatilaa, mulle kävi noin viime viikolla ja tän häpeän kanssa alkaa olla karmee elää... ei voi nukkua kun pätkissä

Joo, tuota... Entäs jos se nukkuisi alasti pesuhuoneen lattialla?

En varmaan jaksaisi moista kauaa katsoa :( Vaihtoehdot olisi:

a) juominen --> pesuhuoneen lattia
b) raittius

en oikein ota tuosta ketjusta selvää mikä on aloittelijaa ja mikä muiden kommentteja. Mutta oli ongelma juodessa tai juomatta lääkäriin. JOs ongelma on juodessa niin soitapa päihdeklinikalle, ovat siellä noiden asioiden suhteen asiallisia ja kertovat a-Ö mitä voi tehdä. Onnea matkaan ja hyvä että välität!

Mun mies nukkuis kyllä joka humalansa kylpyhuoneessa, joko lattialla ihan paljaaltaan tai sit joku huono muovitettu patja allaan.. Ja joka kerta kun kusis alleen siivoais ihan itse omat jälkensä! Kylhän toi äijä kerran kännipäissään kusi ruokapöydän jalkaan, aamulla se sit nous sen siivoaa kun huomasin tämmösen yllärin tapahtuneen.. YÖK!!