Mies kusee alleen humalassa nukkuessa. Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän myös yhden jolla on pari kertaa käynyt näin. Ihan kunnollinen mies ja ei ole alkoholisti tms vaikka jostain syytä kaikki täällä yrittävät huudellakkin.
En usko että tosiaan on mitään hyvää keinoa, kun ei ole mistään räkäkännin vedostakaan kyse.
Se muovifrotee ja vessassa käynti ENNEN nukkumaan menoa, luulisi auttavan:)
Ikävä ongelma, myös miehelle!:(

En osaa neuvoa, mutta mun exän oksensi aina kännissä nukkuessaan. Sen lisäksi, että se oli ällöttävää, oli se myös melkoisen vaarallista.
Vaihtoon meni kyseinen mies, mutta ei ton asian takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kyllä tuommosessa tilanteessa kannattais oikeesti lopettaa se juominen, jos ei pissaa pysty pidättämään. Rajottaa juomisen yhteen tai kahteen saunakaljaan tai ruokaviiniin. Aivan älytöntä, että säännöllisesti pitää sänky pestä patjoja myöten, kun toisen pitää saada ryypätä :o Ootteko miettiny ollenkaan, miten lapset näkee asian? On varmaan kiva lapselle, kun isi humalassa kusee sänkyyn :whistle: Isän pitäs olla roolimalli, eikä häpeän aihe.

Hei haloo....tästä nyt tuskin on kyse.
Jos itsellesi tapahtuisi joskus noin juotuasi pari lasia viiniä, luulisin että koittaisit löytää myös muita ratkaisuja kun absolutismi.
On kuitenkin kyse ongelmasta joka pitää koittaa korjata...
Miksi te kaikki otatte tän, ku mies olisi kaatokännissä oksennuksen ja kusen keskellä lasten edessä. Pientä liioittelua...

Kannattaa muistaa, että pepsi, kokis, tee, kahvi, olut, monet urheilujuomat, sitrushedelmät, suklaa ja vahvat mausteet voivat myös vaikuttaa yökasteluun. Päivällä pitää käydä pissalla n. kolmen tunnin välein oli hätä tai ei. Jos päivällä käy pissalla vain pari kertaa ja taipumus yökasteluun on niin silloin yöllä todellakin kastelee. Yökasteluun ei yleensä ole mitään elimellistä vikaa. Todennäköistä on, että suvussa jollakin on yökastelua. Jos isällä on ollut yökastelua niin lapsella on noin 44% todennäköisyys siihen ja jos äidillä on ollut yökastelua, todennäköisyys on noin 25%

Seukkaatkohan sä mun nuoruuden rakkauden kanssa? :D Se nimittäin kusi alleen kännissä :( YÖK!!! kenenkään muun en oo koskaan kuullut kuseskelleen kännissäkään :D

Tai mun suuren ihastuksen kanssa? Suhde oli on/off, mutta pissat tuli sänkyyn useammin kun kerran. Alkoholiongelmat äityi myöhemmin kuulemma todella rankoiksi.
Summa summarum - hän joi aivan liikaa, eikä herännyt kun rakkoa pakotti.

Jos olet varma ettei ole orastavia alkoholistin oireita, ja rakastat häntä; niin keskustelette aiheesta, ilman syytöksiä, ja sovitte nukkumapaikan jonne mennään kapakasta palattua. Tee selväksi ettei sinun sänkyysi kuseksita, jos haluaa jatkaa tapojaan niin hankkikoon oman sängyn muualta.

Seriously like, accord, honor, you should never join forces families as much as a basic hate when it comes to a little something.
Nike Pas Cher http://www.fr-marque.fr/

No hyi! Minkälaisia ovat ne naiset, jonka mielestä ei ole mitään inhottavaa tai outoa siinä, että aikuinen kusee allensa? Mä en todellakaan kattelis tuommoista miestä, ja tuo alleen kuseskelu tuskin on ainoa junttimainen piirre ällökkeessä.

Ah, oletpa ihan hemmetin hieno ihminen prinsessa Älä missään nessä lisäänny tai ole tekemisissä esimerkiksi kehitysvammaisten kanssa, jos pieni pisu saa sinut noin tolaltasi.

Mun miehellä sama ongelma,vähättelee vaan ja sanoo et kyl se siitä kuivuu,yäk mikä haju jää mut tää todellä ärsyttää ja hän vaan vähättelee
mitä teen