Mies lähti johonkin.. Pelottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut...

Vieras
Meillä tuli taas nyt illalla riitaa jostain ihan mitättömästä asiasta ja mies lähti ulos. Perään en voinu lähtee kun ei noita lapsia voi yksin jättää. Nyt vaan pelottaa että missä se on kun puhelin on kiinni ja ei sillä nyt ihan hirveesti oo vaatettakaan päällä... Poliisillekin on varmaan ihan turha soittaa kun on ollu "vasta" 4 tuntia pois...

Nuorempana tuo mun ukko oli samanlainen. Kun se suuttu jostain se lähti lätkii ja mä pelkäsin sydän syrjälläni ja kuvittelin kaikenlaista. Loppujen lopuks se hyppäs autoon ja ajoi jonkun aikaa ja rupes nukkuu autossa. Tais sillä olla tylsemmät oltavat siellä.

En pysty edes meneen nukkuun kun pelkään että mitä se tekee ittelleen. Baariin on matkaa pari kilsaa että voishan se sielläkin olla. Hitto kun ilmottais edes missä on niin ei tarttis pelätä koko ajan...

onko sulla syytä pelätä et tekee itselleen jotain? jos miehelläsi ei ole itsetuhoisia taipumuksia voit kyllä käydä rauhassa nukkumaan kyl routa porsaan kotiin ajaa.

Koitin nukkua mutta ei siitä mitään tuu. Ei se ikinä oo itteleen mitään tehny mutta on se josku puhunu että olis parempi jos sitä ei olisi... Etenkin sen jälkeen kun se sai tietää että petin sitä mutta senkin yli ollaan kyllä ainakin mun mielestä selvitty ihan kohtalaisesti... Niin ja sillä on vieläkin puhelin kiinni..

Yhteistyössä