H
huolestunut...
Vieras
Meillä tuli taas nyt illalla riitaa jostain ihan mitättömästä asiasta ja mies lähti ulos. Perään en voinu lähtee kun ei noita lapsia voi yksin jättää. Nyt vaan pelottaa että missä se on kun puhelin on kiinni ja ei sillä nyt ihan hirveesti oo vaatettakaan päällä... Poliisillekin on varmaan ihan turha soittaa kun on ollu "vasta" 4 tuntia pois...