Mies läppäisi minua kasvoihin, olen ihan viimeislläni raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:
Tuli sellainenkin mieleen kun miehelläsi on lyhyt pinna..mitäs sitten kun vauva itekee ja itkee ettekä saa pientä hiljaiseksi.Voisiko hän tehdä jotain lapselle?

Vaikea kuvitella...hän on hyvä isä lapsilleen.Lasten äidin mukaan paras mahdollinen, ja tämän olen kuullut miehen exältä itseltään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuli sellainenkin mieleen kun miehelläsi on lyhyt pinna..mitäs sitten kun vauva itekee ja itkee ettekä saa pientä hiljaiseksi.Voisiko hän tehdä jotain lapselle?

Vaikea kuvitella...hän on hyvä isä lapsilleen.Lasten äidin mukaan paras mahdollinen, ja tämän olen kuullut miehen exältä itseltään.

Onko miehesi ollut väkivaltainen ex-puolisoaan kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko miehesi ollut väkivaltainen ex-puolisoaan kohtaan?

Ei tietääkseni. Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, me todellakin saamme toisissamme esiin niin parhaimmat kuin ne pahimmatkin puolet.
Repivää rakkautta. :/

En voi kun taas kerran ihmetellä et jos jo aikaisemmin on ollut väkivaltaa, niin kuinka hitossa vielä aloitte tekemään toista lasta??? Meinaatko et miehes muuttuu parempaan suuntaan? Avaa hyvä nainen silmäs ja pelasta ittes ja lapses kun vielä voit. Kokemusta on.

Yhteistyössä