Mies löi meidän yksivuotiasta!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin vihainen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin vihainen!

Vieras
Ei, tämä ei ole provo...olen nyt niin shokissa etten tiedä mitä tehdä. Olin olohuoneessa kun mies oli lasta syöttämässä keittiössä...aluksi kuului kiroilua, sitten "läps" ja lapsi alkoi itkemään hysteerisenä. Minä riensin ottamaan itkevän lapsen syliini..mies löi koska lapsi oli sotkenut ruokaa ympäriinsä (!!). Täysin anteeksiantamatonta..mitä minä teen?? Pitääkö minun nyt ilmoittaa jonnekin tästä? Olen niin suunnattoman vihainen..miten hän voi pientä viatonta lasta lyödä ja kyse ei varmasti pienestä läpsystä ole koska kuului toiseen huoneeseen asti :O

Tuosta on 2 tietä eteenpäin: joko mies otti kerrasta opikseen eikä lyö enää ikinä, tai sitten seuraava kerta on jo helpompi kun raja on kerran ylitetty. Vakavan keskustelun paikka ainakin ensimmäiseksi.

En voisi antaa anteeksi ikinä. Hakisin yksinhuoltajuutta ja vauva lääkäriin ja sassiin todistusaineistoksi. Ei ole miehellä kaikki kunnossa. Oletko itse joutunut hänen pahoinpitelemäksi?

hänen asuntonsa joten en voi pihalle heittää... ei ainakaan näytä katuvalta... minuun ei ole koskaan kajonnut, mutta toivoisin ennemmin että olisi lyönyt minua kuin lasta :`(

Alkuperäinen kirjoittaja aiheen vierestä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kamala! Minusta TÄYSIN anteeksiantamatonta! Ukko pihalle, niin lentäs meilläkin, onneks ei ole pelkoa! Nyt järki käteen, se löi sun LASTA!

On kai tuo lapsi isänsä myös?

ja sitä suuremmalla syyllä sitä voi vähän mätkiä, kun on kerta omakin??? voi hyvä luoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hänen asuntonsa joten en voi pihalle heittää... ei ainakaan näytä katuvalta... minuun ei ole koskaan kajonnut, mutta toivoisin ennemmin että olisi lyönyt minua kuin lasta :`(

No varmasti toivot! Aikalisä, paikkaa mihin mennä vähäksi aikaa? Mä ainakin tarttisin tossa tilanteessa pienen tauon, vois muuten tulla ukosta rumaa jälkeä. Siis ainakin jos meinaisin yhtään mistään asiasta enää keskustella.

lähtisin. Tuo olis varmaan niitä ainoita asioita, joita en vois antaa anteeksi. Tuollaisen jälkeen en ikinä jättäis miestä kahdestaan lapsen kanssa. Ero ja valvotut tapaamiset. Aikuisten asiat on niitä joista voidaan neuvotella, mutta noissa tilanteissa ei ole mitään neuvoteltavaa.

Yhteistyössä