N
n
Vieras
Siis mahdoton kohkaaminen pienestä läpsäsystä. Ukko pihalle omasta asunnostaan, poliisit paikalle ja ties mitä vielä. Kai sitä penskaa sentä komentaa saa, jos tahallaan sotkee ruuan kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja No:jos tuo ei ole tyypillistä käytöstä mieheltäsi, en nyt heti olisi eroamassa tai ls-ilmoitusta tekemässä.
Onko muuten äkkipikainen, väkivaltainen? Jos ei, keskustelkaa ja hakekaa vaikka apua jostain, jos on stressiä, masennusta tms.
just. ja mie en tajua tämmöstä saatanan paapomista! jos on äkkipikanen ja lyö LASTA, siis 1-vee lasta, niin ei saatana se mitään keskusteluja ja paapomisia tartte vaan pihalle vaan tuonne tuiskuun niinko lumiukko! miettiköön ja keskustelkoon sitte jossain muualla siittä kämmenensä heilauttamisesta! :kieh: :kieh: :kieh:
miulta ei heltiä yhtään sympatiaa, ei niin minkäänvertaa, tuommoselle joka kätensä lasta kohtaan nostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No ihan ekana voisit vetää jalalla koreasti sitä suoraan nyyteille ja heittää sit niska-perse otteella pihalle miettii mitä tuli tehtyä.
Eli kuulut itse niihin väkivaltaisiin naisiin, jotka periyttävät nämä ongelmat poikalapsilleen. Muistetaan nyt kuitenkin, että naiset suorittavat ylivoimaisesti eniten lasten pahoinpitelyjä ja erityisesti yksinhuoltajat.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Siis mahdoton kohkaaminen pienestä läpsäsystä. Ukko pihalle omasta asunnostaan, poliisit paikalle ja ties mitä vielä. Kai sitä penskaa sentä komentaa saa, jos tahallaan sotkee ruuan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Siis mahdoton kohkaaminen pienestä läpsäsystä. Ukko pihalle omasta asunnostaan, poliisit paikalle ja ties mitä vielä. Kai sitä penskaa sentä komentaa saa, jos tahallaan sotkee ruuan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:Ja lopuksi ihan mielenkiinnosta: Olisitteko yhtä ehdottomia jos lyöjä olis ollu äiti? Että isä ottakoot heti paikalla eron, potkittuaan naista ensin tämän sukupuolielimille ym...
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:Kaikki ap:n jutut jotka tähän asti luin, antaa ymmärtää, että mies on aika julma kusipää. Mut sit aattelin, et EHKÄ hän kuitenkin säikähti tekoaan, ja menee sen vuoksi noin puolustuskannalle. Esim. kun ottaa puheeks jotku tapetit! Hyökkäyshän on tunnetusti paras puolustus, ja sellaiseen lapsellisuuteen sitä syyllistyy usein itse kukin. En jaksa uskoa, että kukaan voi loppujen lopuks olla ylpeä siitä, että lyö, ja varsinkaan lasta.
Ja lopuksi ihan mielenkiinnosta: Olisitteko yhtä ehdottomia jos lyöjä olis ollu äiti? Että isä ottakoot heti paikalla eron, potkittuaan naista ensin tämän sukupuolielimille ym...
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Outis:Ja lopuksi ihan mielenkiinnosta: Olisitteko yhtä ehdottomia jos lyöjä olis ollu äiti? Että isä ottakoot heti paikalla eron, potkittuaan naista ensin tämän sukupuolielimille ym...
Kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt se selittää ettei mulla ole todisteita..ja sanoo ettei ole mitään lyöny, että mä vaan kuvittelen kaiken. Tuo on ihan sekaisin päästään!! sanoo että aikoo kiistää kaiken jos jonnekin ilmoitan..tottahan se on, ei minulla ole todisteita kun ei lapsessa näy mitään jälkeä