Mies löi meidän yksivuotiasta!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin vihainen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mahdoton kohkaaminen pienestä läpsäsystä. Ukko pihalle omasta asunnostaan, poliisit paikalle ja ties mitä vielä. Kai sitä penskaa sentä komentaa saa, jos tahallaan sotkee ruuan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
jos tuo ei ole tyypillistä käytöstä mieheltäsi, en nyt heti olisi eroamassa tai ls-ilmoitusta tekemässä.

Onko muuten äkkipikainen, väkivaltainen? Jos ei, keskustelkaa ja hakekaa vaikka apua jostain, jos on stressiä, masennusta tms.

just. ja mie en tajua tämmöstä saatanan paapomista! jos on äkkipikanen ja lyö LASTA, siis 1-vee lasta, niin ei saatana se mitään keskusteluja ja paapomisia tartte vaan pihalle vaan tuonne tuiskuun niinko lumiukko! miettiköön ja keskustelkoon sitte jossain muualla siittä kämmenensä heilauttamisesta! :kieh: :kieh: :kieh:

miulta ei heltiä yhtään sympatiaa, ei niin minkäänvertaa, tuommoselle joka kätensä lasta kohtaan nostaa.

Aika hyvin kiteytetty. Olen samaa mieltä.

Kylläpä oli raukkamainen isä!!!! Ihanko itseänsä vielä mieheksi kutsuu, kun menee pientä ja täysin puolustuskyvytöntä lasta lyömään? Voi saakeli!!!!Itse heittäisin niska-perseotteella miehen pihalle!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No ihan ekana voisit vetää jalalla koreasti sitä suoraan nyyteille ja heittää sit niska-perse otteella pihalle miettii mitä tuli tehtyä.

Eli kuulut itse niihin väkivaltaisiin naisiin, jotka periyttävät nämä ongelmat poikalapsilleen. Muistetaan nyt kuitenkin, että naiset suorittavat ylivoimaisesti eniten lasten pahoinpitelyjä ja erityisesti yksinhuoltajat.

Jos äljäke läimäyttäis kersaa kerrankaan, se tietäis läimäyttäneensä. Mä en ole väkivaltainen, mutta auta armias jos joku käy kiinni MUN lapseeni.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Siis mahdoton kohkaaminen pienestä läpsäsystä. Ukko pihalle omasta asunnostaan, poliisit paikalle ja ties mitä vielä. Kai sitä penskaa sentä komentaa saa, jos tahallaan sotkee ruuan kanssa.

1vuotias ei tahallaan sotke ruoan kanssa, ja vaikka sotkisikin ei se oikeuta lyömään! Komentaminen sitä paitsi on ihan eri juttu kuin lyöminen.

No justiinsa...ruumiillinen kurittaminen on laissa kielletty ja se lukee vielä lasten oikeuksissa!

Kaikki ap:n jutut jotka tähän asti luin, antaa ymmärtää, että mies on aika julma kusipää. Mut sit aattelin, et EHKÄ hän kuitenkin säikähti tekoaan, ja menee sen vuoksi noin puolustuskannalle. Esim. kun ottaa puheeks jotku tapetit! Hyökkäyshän on tunnetusti paras puolustus, ja sellaiseen lapsellisuuteen sitä syyllistyy usein itse kukin. En jaksa uskoa, että kukaan voi loppujen lopuks olla ylpeä siitä, että lyö, ja varsinkaan lasta.

Ja lopuksi ihan mielenkiinnosta: Olisitteko yhtä ehdottomia jos lyöjä olis ollu äiti? Että isä ottakoot heti paikalla eron, potkittuaan naista ensin tämän sukupuolielimille ym...

No, kiihkoilematta: mä laittaisin miehen ensin jonnekkin muualle miettimään ja jäähdyteltäisiin tilanne. Sen jälkeen vakava keskustelu aiheesta, ja vaatimuksena mulla ehdottomasti ajan varaaminen perheneuvolaan. Siitä eteenpäin. Ja kaksin ei lapsen kanssa olisi ainakaan ihan heti, vaan haluaisin pitää silmällä miten käyttäytyy lapsen läsnäollessa. Vakava asia.

Lähde äkkiä sieltä pihalle! Ei sitä ikinä tiedä mitä tuollainen ukko seuraavaksi keksii. Ei se ukko voi olla ihan terve jos pystyy lyömään 1 vuotiasta!
Sossulla on turvataloja/asuntoja. Jos sinne menet ja selität miksi tulit, niin siitä tehdäään automaattisesti lastensuojelu ilmoitus ja ne auttaa sitten sua muutenkin eteenpäin!

:o Siis anteeksi mitä??? Olet varmaan itsekin läpsinyt ja löynyt lapsiasi, jos se sinun mielestäsi on "komentamista". Kannattaisi pitää mielessä, että komentaminen on osa kasvatusta ja kajoaminen on RIKOS. Hyvänen aika miten säälittää lapset, jotka joutuvat sellaisten aikuisten käsiin, joiden mielestä ruumiillinen "komentaminen" on sallittua. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Outis:
Kaikki ap:n jutut jotka tähän asti luin, antaa ymmärtää, että mies on aika julma kusipää. Mut sit aattelin, et EHKÄ hän kuitenkin säikähti tekoaan, ja menee sen vuoksi noin puolustuskannalle. Esim. kun ottaa puheeks jotku tapetit! Hyökkäyshän on tunnetusti paras puolustus, ja sellaiseen lapsellisuuteen sitä syyllistyy usein itse kukin. En jaksa uskoa, että kukaan voi loppujen lopuks olla ylpeä siitä, että lyö, ja varsinkaan lasta.

Ja lopuksi ihan mielenkiinnosta: Olisitteko yhtä ehdottomia jos lyöjä olis ollu äiti? Että isä ottakoot heti paikalla eron, potkittuaan naista ensin tämän sukupuolielimille ym...

Jos oisin mies ja näkisin, että äiti lyö lasta, niin tottakai heittäisin pihalle! Samat oikeudet ne lapselle kuuluu, oli lyöjä kuka tahansa!

Pitäisköhän teidän nyt rauhottua muutama päivä ja miettiä asioita. En nyt eroa lähtisi huutelemaan vaan keskustelemaan vakavasti tapahtuneesta. Ja kuka tekee aviomiehestään ilmoituksen lastensuojelijalle kun tämä kerran lyö lasta? Jos liitossa mättää jokin muukin esimerkiksi on väkivaltaa, alkoholismia tms. niin ymmärrän että radikaali toimi on tarpeen sillä lapsen lyöminen on vain jäävuoren huippu.

Ota ap etäisyyttä mieheesi ja anna hänenkin miettiä tapahtunutta. Eron ehtii ottaa joulun jälkeenkin jos keskusteluissa käy ilmi että miehesi todellakaan ei kadu tapahtutta syvästi.

Nyt se selittää ettei mulla ole todisteita..ja sanoo ettei ole mitään lyöny, että mä vaan kuvittelen kaiken. Tuo on ihan sekaisin päästään!! sanoo että aikoo kiistää kaiken jos jonnekin ilmoitan..tottahan se on, ei minulla ole todisteita kun ei lapsessa näy mitään jälkeä

Kauheeta, oks se teijän pikkunen selvinny säikähyksestä jo? Jäikö jälkee?

Mää lähtisin samantien, tossa tilanteessa en olis ite kykeneväinen puhumalla selvittää tollasta ja luultavasti kävisin miehen päälle. En kyllä suostuis myöhemminkä selvittää ja toi ois kyllä riittävä syy eroon, anteeks en iki maailmassa antais. Saakeli mitä petoja täytyyki olla, lyödä pientä lasta joka nyt vähän sotkee ja on ihan normaaliaki että ton ikänen vähän sotkee. Saa ne sotkut aina rätillä pyyhittyä ja kuka hitto alkaa keuhkoo siitä jos lapsi vähän sotkee, mitä se haittaa. Mun mielestä olis parempi et ap ottais lapsen kainaloon ja jotain vaatteita itelleen ja lapselle ja lähtis pois. Jos jäät niin aina saat pelätä että lyö lasta uudestaan ja ties mistä syystä, ei tollasen ihmisen kanssa voi olla. Käsi joka lyö, ei voi rakastaa ja pitää kyllä paikkansa jos ei edes tunne katumusta.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Outis:

Kyllä!

Eli siis väkivallalla estetään väkivalta. Just. Ei kannata sit ihmetellä kun se läimäytyksen saanut lapsi aikanaan lyö puolisoaan.

tuollaisen miehen lähettyviltä. Apua tarvitsee, raukka! Eikös se ole ihan yleisessä tiedossa, että kun järjen ja sanojen suomat keinot loppuvat niin ahdistunut turvautuu väkivaltaan. Ei mitään, millä tuollaista tekoa voisi puolustella. Väsynyt, stressaantunut jne. jne., kuten tuhannet muutkin pienten lasten vanhemmat.. jotka eivät kuitenkaan koskaan lyö lastaan. Aikuisen on kannettava vastuu itsestään ja tekemisistään.

Älä kuitenkaan anna miehelle oikeutta olla lapsen lähellä, ennen kun on tarttunut ongelmaansa. Lapsi kainaloon ja turvakotiin HETI! Ymmärrän, että päätös ei toteutustasolla ole helppo, mutta haluisitko että lapsesi vanhempana saisi kuulla sinun vain katsoneen vierestä, kun isä häntä löi.. ??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt se selittää ettei mulla ole todisteita..ja sanoo ettei ole mitään lyöny, että mä vaan kuvittelen kaiken. Tuo on ihan sekaisin päästään!! sanoo että aikoo kiistää kaiken jos jonnekin ilmoitan..tottahan se on, ei minulla ole todisteita kun ei lapsessa näy mitään jälkeä

Ja sä vaan palstailet :D

Yhteistyössä