Mies menossa strippibaariin kera ystäviensä ja minua ahdistaa, niin etten pysty olemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";23558488]Pyysin. Sain kuulla olevani ilonpilaaja ja että mä yritän myrkyttää kaikki hänen menonsa ja että mä saan kuulemma mennä mutta hän ei ja hän ei ole koskaan ollut ennen polttareissa, olisihan se kiva kokemus kuulemma..[/QUOTE]

Jaa. No, kieltää ei oikein voi aikuista ihmistä. Mutta polttareita on kyllä monenlaisia, eikä niissä suinkaan ole pakko mennä katsomaan jotain alastonta tätiä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Ymmarran hyvin ap:ta. Olen itsekin samaa mielta ja ahdistunut jos mies menisi, mutta ei se mies oikein voi kieltaytyakaan kun on polttarit. Mita se sanoisi"etta mun vaimo ei tykkaa strippipaikoista niin en tuu sinne" Jotenkin vaikeaa varmasti kieltaytya. Mut tuskin ne koko iltaa siella strippipaikassa on. Outoa kylla etta se strippaus pitaisi aina jotenkia kuulua polttareihin, eiko nykypaivana niita tisseja nae ihan joka paikassa ettei tarvitsisi erikseen mihinkaan strippipaikkaan menna kyttaamaan...

[QUOTE="Mam";23558484 begin_of_the_skype_highlighting**************23558484******end_of_the_skype_highlighting]Hääh. Juu, tunteet on tottakai ihan sallittuja ja niistä saa puhua. :)
Mutta asioissa menee sellainen normaalin ja epänormaalin raja, ja tämä asia ei ole tervettä mitä ap tuntee, trust me.

En mä pahalla.[/QUOTE]

No ensinnäkin sun tapasi tuoda esille ei ole kauhean normaali ja hyvä tapa. Toisekseen, meistä kumpikaan ei hyväksyisi toisen strippibaariin menoa. Silti mä koen, että on ihan normaalia tuntea niin. Ei ketään auta se, että sä alat pauhaamaan että toi ei ole normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558483:
Onko hänen pakko oltava sitten kännissä?

Tuttavapiirinsä on sitä tyyppiä, ettei taatusti juhli veden voimalla. Eli kyllä, alkoholi kuuluu olennaisenaosana asiaan.

Minusta tuo on vaan väärin. Kotona odottavia vaimoja kohtaan, tulevaa morsiantakin kohtaan...Vaikken tiedä mitä hän asiasta ajattelee...:(

Miksi pitää mennä katsomaan alastomia vieraita naisia? Miksei oma riitä? Miksei voi tehdä jotain muuta yhdessä äijäporukalla...? :(

[QUOTE="minna";23558508]No ensinnäkin sun tapasi tuoda esille ei ole kauhean normaali ja hyvä tapa. Toisekseen, meistä kumpikaan ei hyväksyisi toisen strippibaariin menoa. Silti mä koen, että on ihan normaalia tuntea niin. Ei ketään auta se, että sä alat pauhaamaan että toi ei ole normaalia.[/QUOTE]

Okei, miten mun ois asia pitänyt esittää? Kyllä mä tiedän että on monia sellaisia asioita mitä ei puolisot välttämättä halua toistensa tekevän, mutta eri asia on, jääkö asia keskustelun jälkeen siihen. Vai pilaako koko viikon tyyliin sydämentykytyksillä ja kamalalla pahalla ololla. Se ei ole kovin normaalia, kertoo vaan jotenkin hirveesti luottamuksen puutteesta, omasta heikosta itsetunnosta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558500:
Jaa. No, kieltää ei oikein voi aikuista ihmistä. Mutta polttareita on kyllä monenlaisia, eikä niissä suinkaan ole pakko mennä katsomaan jotain alastonta tätiä.

Just niin, etta ei suinkaan ole pakko menna katsoon alastonta tatia vaikka polttarit oiskin ;) Eikohan nykyhemmot keksi jo muitakin juttuja polttareihin :) Strippipaikat jo vahan vanhanaikaisia...

[QUOTE="...";23558473]No ei ole mies idiootti, mutta tuosta polttarisakista on osa ihan hyvänpäiväntuttuja ja sinkkuja, ei heillä ole väliä, mitä touhuaa ja kenen kanssa, uskon että painostavat tai sanovat miehelleni jos itsekin touhuavat jotain, että et uskalla tai että joo joo, tee vaan, ei se sun muija nyt ole täällä katsomassa tai että ei se ole niin vakavaa tmv...:(

Mä ajattelen, että mies on kuitenkin semmoinen että haluaa olla kavereuilleen mieliksi ja känni siihen yhdistettynä ja joku hämynen strippibaari...:/[/QUOTE]

Olenko ymmärtänyt nyt väärin? Bordelliinko he ovat menossa? Olikos niitä laillisia Suomessa.. ehkä mun sivistyksessä on aukko.
Strippibaarissa ei mun uskomuksen mukaan ole seksipalveluita, korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.

Sylitanssia ehkä, mutta ehkä sitä en lukisi seksiksi. Enkä pitäisi pettämisenä jos mieheni nyt strippibaariin menisi ja hänet yllytettäisiin vastaanottamaan sylitanssia.

Sen sanon, että oli sitten kännissä tai ei niin miehesi on idiootti-pässi jos sinua pettää vain sen vuoksi kun haluaa olla kavereilleen mieliksi, mäelle vaan semmoiset miehet!

[QUOTE="...";23558516]Tuttavapiirinsä on sitä tyyppiä, ettei taatusti juhli veden voimalla. Eli kyllä, alkoholi kuuluu olennaisenaosana asiaan.

Minusta tuo on vaan väärin. Kotona odottavia vaimoja kohtaan, tulevaa morsiantakin kohtaan...Vaikken tiedä mitä hän asiasta ajattelee...:(

Miksi pitää mennä katsomaan alastomia vieraita naisia? Miksei oma riitä? Miksei voi tehdä jotain muuta yhdessä äijäporukalla...? :([/QUOTE]

Jaa-a? Mutta vaikka muut juo, niin kaikkien ei tarvii juoda. Toi kyl huolettas mua, että ensin sinne on pakko mennä, koska muutkin menee, sit on pakko juoda, kun muutkin juo... Mitä kaikkea muuta onkaan pakko tehdä, kun muutkin tekee? Se ehkä mua eniten huolettas, että jos ei osaa tai halua tehdä mitään eritavalla, kuin muu porukka.

Olenko ymmärtänyt nyt väärin? Bordelliinko he ovat menossa? Olikos niitä laillisia Suomessa.. ehkä mun sivistyksessä on aukko.
Strippibaarissa ei mun uskomuksen mukaan ole seksipalveluita, korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.

Sylitanssia ehkä, mutta ehkä sitä en lukisi seksiksi. Enkä pitäisi pettämisenä jos mieheni nyt strippibaariin menisi ja hänet yllytettäisiin vastaanottamaan sylitanssia.

Sen sanon, että oli sitten kännissä tai ei niin miehesi on idiootti-pässi jos sinua pettää vain sen vuoksi kun haluaa olla kavereilleen mieliksi, mäelle vaan semmoiset miehet!

Musta ei kyllä tuntuis kivalta, jos joku vieras nainen menis mun miehelle tarjoamaan sylitanssia. Enkä mä itsekään mene tarjoamaan sylitanssia muiden miehille.

minua ahdistaa taitaa olla huono itsetunto. etenkin sellaisten jotka on myös fiksuja ja hauskoja. välttelen tälläsiä tilanteita.

Ahdistaa. Tiedän olevani sairaalloisen mustasukkainen, mutta minussa ei satu olemaan sellaista vipua, josta saisin kytkettyä sen ominaisuuden itsestäni pois.

Käynyt jo mielessä, että ostan risiiniöljyä ja sekoitan sitä miehen ruokaan tai jotain, että sille tulee niin kauhea ripuli ettei voi mennä...:ashamed:

[QUOTE="...";23558533]Ahdistaa. Tiedän olevani sairaalloisen mustasukkainen, mutta minussa ei satu olemaan sellaista vipua, josta saisin kytkettyä sen ominaisuuden itsestäni pois.

Käynyt jo mielessä, että ostan risiiniöljyä ja sekoitan sitä miehen ruokaan tai jotain, että sille tulee niin kauhea ripuli ettei voi mennä...:ashamed:[/QUOTE]

Parempi ettet tee mitään jekkua. Oletko sitä mieltä, että voit luottaa mieheesi? Jos olet, niin anna olla koko juttu. Jos et ole, niin onko siihen olemassa oikeita, konkreettisia syitä?

[QUOTE="...";23558533]Ahdistaa. Tiedän olevani sairaalloisen mustasukkainen, mutta minussa ei satu olemaan sellaista vipua, josta saisin kytkettyä sen ominaisuuden itsestäni pois.

Käynyt jo mielessä, että ostan risiiniöljyä ja sekoitan sitä miehen ruokaan tai jotain, että sille tulee niin kauhea ripuli ettei voi mennä...:ashamed:[/QUOTE]

Mä en sano tätä vittuillakseni, mut jos sua oikeasti noin ahistaa ja olet tosissaan niin sairaalloisen mustasukkainen, kannattaisi varmaan puhua jollekkin ammatti ihmiselle joka neuvois kuinka käsitellä niitä asioita ja tilanteita.

Kauniita naisia on maailma pullollaan, niitä on kaupan kassalla, liikennevaloissa, lääkärissä jne jne..Jokaisen meidän mies törmää päivittäin kauniisiin, fiksuihin naisiin ja silti he päivän päätteeksi aina oikasevat sen oman emännän viereen.

Eikö se jo kerro kaiken?

Mies sanoi minulle, ettei häntä haittaisi jos minä menisin katsomaan Hunkseja. Mutta minusta se ei ole ollenkaan sama asia kuitenkaan. Onko teistä?...

Ne hunksit on siellä lavalla jossain baarissa jossa on 150 muutakin ihmistä...PIKKUSEN eri juttu kun jotku vitun sylitanssit...:(

Siis on ok jos varattu mies on stripparin tissit suussa ja kopeloi alapaata... Tallaista siella tapahtuu. Koskea saa hanskat kadessa..... Eli kylla strippipaikassa kosketellaan niita strippareita ja he kaahnaavat naamassa kiinni tissejaan jne. Mun mielesta se on liikaa, enka todellakaan halua mieheni menevan mukaan tuollaiseen. Miehet vois miettia etta tekisivatko niin oman muijan ollessa lasna...jos ei niin sitten siina on jotain vaaraa mita ovat tekemassa muijan selan takana...

Mä en ymmärrä mikä tässä on ongelma. Naiset on niin huonolla itsetunnolla varustettuja ettei tosikaan... Menkää itse sellaseen strippibaariin niin lähtee pahimmat pelot. Ei siellä kaikki pane ristiin rastiin toistensa kanssa vaikka niin tunnutte kuvittelevan. Ja kuten joku jo sanoikin niin pettää voi vaikka kauppakäynnillä tai kesken työmatkan jos pettää haluaa. Ja alastomia laihoja silikonitissinaisia näkee siellä Prisman lehtihyllyssäkin.

Ajatelkaa toisinpäin. Olisitte lähdössä ystävän polttareihin ja ohjelmassa olisi Hunksien show. Mies räpättäisi teille monta viikkoa etukäteen että sinne sä vaan meet katteleen muita äijiä ja kuitenkin petät ja etteks te vois tehdä vaan tyttöjen kesken jotain. Miltä teistä tuntuisi? Tuskin teillä olisi eka ajatus että menenpä pettämään miestäni ja paneen jonkun Hunksin kanssa. :headwall:

Mä kyllä ymmärrän sen, että jos on kamalan mustasukkainen, niin tilanne ahdistaa. Mutta kuinka paljon todennäköisempää on, että miehesi lähtee jonkun naisen mukaan juuri stripparibaarista kuin jostain tavallisesta baarista, josta seuraa saa vieläpä ilmaiseksi?

ja kauhean huomionkipeä olen, riittää jos mies juttelee toisille naisille, (on hirveän sosiaalinen) alan osoittaa mieltäni mököttämällä, hävettää oma käytös. en itse sietäisi jos mies käyttäytyisi samoin minua kohtaan.
koita pärjätä! ymmärrän kyllä sun ahdistuksen.

[QUOTE="...";23558555]Mies sanoi minulle, ettei häntä haittaisi jos minä menisin katsomaan Hunkseja. Mutta minusta se ei ole ollenkaan sama asia kuitenkaan. Onko teistä?...

Ne hunksit on siellä lavalla jossain baarissa jossa on 150 muutakin ihmistä...PIKKUSEN eri juttu kun jotku vitun sylitanssit...:([/QUOTE]

No ehkä se on vähän eri juttu jollain tavalla, eihän ne edes näytä piliä yleisölle... Tietty eiks ne ota aina jonkun yleisöstä ja sit hinkkaa niitä nahkahousujansa siihen? Luulen, että mun miehellä ei riittäis huumorintaju sellaseen ja munkin mielestä tilanne ois hirveen ahdistava ja kokisin sen tungetteluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558544:
Parempi ettet tee mitään jekkua. Oletko sitä mieltä, että voit luottaa mieheesi? Jos olet, niin anna olla koko juttu. Jos et ole, niin onko siihen olemassa oikeita, konkreettisia syitä?

Siis IHAN OIKEASTI mä uskon, että mies ei ole koskaan pettänyt mua. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 10 vuotta. On kiltti mies, mutta kuten jo edellä kerroin, polttariseurueeseen kuuluu kaikenkirjavaa sakkia, myös niitä sinkkumiehiä, jotka ovat Thaimaanmatkoillaan käyneet jokaisen kolon läpi ja siksi ajattelen, että yllyttävät miestä, että kyllä sitä nyt kerran voi ja ei se niin vakavaa ole jen...:( Itse olen lasten saannin jälkeen aika huonossa kunnossa ruumiillisesti ja siksi itsetunto on puhdas 0.

[QUOTE="...";23558473]No ei ole mies idiootti, mutta tuosta polttarisakista on osa ihan hyvänpäiväntuttuja ja sinkkuja, ei heillä ole väliä, mitä touhuaa ja kenen kanssa, uskon että painostavat tai sanovat miehelleni jos itsekin touhuavat jotain, että et uskalla tai että joo joo, tee vaan, ei se sun muija nyt ole täällä katsomassa tai että ei se ole niin vakavaa tmv...:(

Mä ajattelen, että mies on kuitenkin semmoinen että haluaa olla kavereuilleen mieliksi ja känni siihen yhdistettynä ja joku hämynen strippibaari...:/[/QUOTE]

Meinaat että ne stripparit myös jakaa siellä tavaraansa kaikille halukkaille? Eiköhän asia ole täysin päin vastoin, ja kuitenkaan strippari ei ole sama kuin prostituoitu.

Oikeesti, kylla sylitanssi jne strippaus on vahan eri asia kuin Hunksit lavalla! Kuinka moni nainen siella kuola valuen katselee Hunkseja? Yleensa naiset nauraa ja ottaa sen huumorilla, tuskin monenkaan alapaa siita kostuu...tai etta tahtoisi seksia niiden kanssa. Ja Hunksit ei tuo kaluaan syliin jne Joten on kylla eroa strippipaikoilla ja Hunkseilla!!

Yhteistyössä