M
Mimmi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En ole mikään tiukkis, mutta täytyy myöntää, että ne muutamat kerrat, jolloin omalla miehellä on mennyt viikolla aamuun saakka baarissa, on kyllä saanut aikaan aikamoisen kiukun. Se vaan menee niin, että aikuisen työssäkäyvän ihmisen pitää osata kontrolloida itseään sen verran, että on kunnossa menemään töihin seuraavana päivänä, kaverin synttärit tai ei. Se ei ihan riitä, että jaksaa raahautua sinne työpaikalle.
Ja ap:n asemassa olisin vienyt lapset itse hoitoon. Todellakaan en päästäisi viinalle haisevaa miestä päiväkodin lähellekään.
Mä tein periaatepäätöksen, että jos miehen vastuualueeseen kuuluu lasten vieminen (kävellen) tarhaan, niin hän sen myös tekee, oli juopotellut aamutunneille tai ei. Ei ole minun tehtäväni huolehtia aikuisen miehen kunnosta.
Hänen tehtävänsä on lasten vieminen, itse menen töihin jo ennen lasten heräämistä, minun tehtäväni on lasten hakeminen.
Ihan aiheesta hiilestyit, varsinkin jos/kun miehesi harrastaa kännäilyä useamman kerran kuussa niinkun tuolla aiemminkin sanoit. Itse en alkais erolla uhkaamaan, mutta tiukkoja keskusteluja kyllä käytäis siitä mikä perheenisälle on sallittavaa käytöstä, mikä ei.
Tietenkin itsekin olisin vienyt lapset itse tarhaan mieluummin kuin antanut känniläisen käsiin, mutta jos työt alkaa jo aiemmin niin mitäs selität pomolle jos myöhästyt tunteja?? "Mies oli niin kännissä etten uskaltanut antaa viedä lapsia hoitoon" JUST! Tämähän on palstalaisten mielestä ihan normaalia toimintaaIHME SAKKIA!
Parempi oli siis antaa kännisen viedä lapset? Vahinko oli jo tapahtunut, eli mies oli humalassa, joten ap:n valinta.
No ei tietenkään. Pointti on se, ettei ap:n tulisi joutua miettimään mitä töissä valehtelee miehen kännäilyn takia. Enkä sanonut että oli oikein antaa miehen viedä lapset, tietenkin sen tulisi olla joku selväpäinen. Mutta se, että miestä täällä puolustellaan ja käsketään ap:ta löysäämään pipoa, on ihan idioottimaista.