J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alalta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toimittaja sanomalehdessä, eli ei pitäis aiheutua mitään katastrofia työn kannalta.
Tavallaan helpottavaa kuulla, että olen nipo. Mä ehdin jo uhata erolla ym.![]()
Jos olisit oikeasti toimittajan kanssa, et todellakaan uhkaisi erolla ja päivittelisi asiaa palstalla yhden puoli viiteen humahtaneen yön jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja +:asutteks te meidän naapurissa?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
mutta sillä hetkellä sitä ei voi vaikuttaa enään tilanteeseen kun toinen on lärvä. Silloin on vaikea enään peräänkuuluttaa et sun vastuusi. Vaan selvempi järkinen hoitaa homman niin kuin se kuuluu. Aikaahan on tämän jälkeen vaikka loppu ikä jankuttaa ja tapella näistä vastuu kysymyksistä, ja painottaa ettei näin saa tapahtua, tai sitten on muut asiat perhe-elämässä jo niin päälaellaan, miehellä kuten lasten äidillä. Ei osata Katsoa mikä on tärkeintä, ja heidän tapauksessaanhan nämä tärkeimmät luulisi olevan ne lapset, eikä vastuu kysymykset, sillä hetkellä.
Itse elämää nähneenä ja alkoholisti perheessä kasvaneena minulla on tiukat rajat mitä lapseni tulee näkemään ja mitä ei.
Mutta mitä ap:n olisi pitänyt tehdä? Soittaa töihin, että ei pääse tulemaan, koska mies on juovuksissa, eikä pysty viemään lapsia? Töistä riippuen, voi olla, että sitä työtä ei kauaa jatku.