Mies oli minulle ilkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
soitin hänelle puhelimella iltauutisten aikaan. Mies sanoi minulle vain, että "säätiedotus", mistä olisi pitänyt tajuta, että hän suuttuu, ellei saa katsoa säätiedotusta. Eli kun en itse lopettanut puhelua hänen puolestaan (mulla oli asiaa), niin mies alkoi kiukutella minulle, kun säätiedotus meni ohitse. Aiheuttaen minulle pahan mielen.
Tajusin tästä, että äitini oli aivan samanlainen epäkypsä kakara. Ei osannut sanoa, mitä haluaa ja sen mennessä sivusuun suuttui minulle. Äitini myös oikeutti ilkeää käytöstään minua kohtaan sillä, että mä olin ilkeä. Mä olin kuitenkin lapsi, ja vaikka olisinkin ollut ilkeä, äitini ei ois saanut olla.
Tuollaista miestä ei voi rakastaa, joka on ilkeä, eikä osaa asettaa rajoja itsensä hyväksi, vaan kuvittelee, että me muut teemme sen. En tee.

Mies kuvittelee nimittäin, että tuollaisen suuttumisen jälkeen voi jatkaa ihan normaalisti, ja että mitään ei tarvitse opetella, tai ottaa opikseen tai kasvaa, kehittyä, tai muuttua. Väärin. Jos haluaa vittu katsoa sen säätiedotuksen, opettelee saatana sanomaan niin. Ei ole vaikeaa, suomi on äidinkieli.
Ap

Mun äiti oli mulle ilkeä tuollaisella samalla, avuttoman vauvan tavalla. Syytti minua, kun suuttui, mutta se oli pelkkää ilkeyttä mua kohtaan. Hyvä että totuus tilanteista valkenee lopultakin. En aio tuntea syyllisyyttä siitä, että mies on mulkku, eikä osaa sanoa mitä haluaa JA ärhentelee siitä minulle. En tosin tuommoisesta välitä.
Ap

Vauvapalstan kipein, äiti-lapsisuhteissa, kivikissaäiti ja äiithullu, joko vihdoin olet lukenut ja käsitellyt asiat? Sulta on turha kysyä, miksi vaivaat itsekeskeisesti muita pahalla sielullasi, se on tullut varsin selväksi pitkän aikaa eikä sitä muille soisi, miten monet sun juttuihin meni aikansa, ja kärsi -kunnes ymmärsivät että ei ole mistään normaalista keissistä kyse -eli narsismista, sulla huomionhakuisuus on ylimalkaisen suurta. Oleellista on, että oikeasti on narsistivanhempien lapsia, joista ei ole tullut narsisteja, sä et tätä tajua ja yrität saada sairasta lämpöä lasten kaltoinkohtelua kohtaan. Niin itsellesi, kuin miten kipeästi olet kohdellut omia lapsiasi. Siksi lasten isällä on huoltajuus.:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3058275/onko-mulla-enaa-aitia?page=38#comment-32091544

Vauvapalstan kipein, äiti-lapsisuhteissa, kivikissaäiti ja äiithullu, joko vihdoin olet lukenut ja käsitellyt asiat? Sulta on turha kysyä, miksi vaivaat itsekeskeisesti muita pahalla sielullasi, se on tullut varsin selväksi pitkän aikaa eikä sitä muille soisi, miten monet sun juttuihin meni aikansa, ja kärsi -kunnes ymmärsivät että ei ole mistään normaalista keissistä kyse -eli narsismista, sulla huomionhakuisuus on ylimalkaisen suurta. Oleellista on, että oikeasti on narsistivanhempien lapsia, joista ei ole tullut narsisteja, sä et tätä tajua ja yrität saada sairasta lämpöä lasten kaltoinkohtelua kohtaan. Niin itsellesi, kuin miten kipeästi olet kohdellut omia lapsiasi. Siksi lasten isällä on huoltajuus.:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3058275/onko-mulla-enaa-aitia?page=38#comment-32091544
Meillä on yhteishuoltajuus ja olen itse päättänyt että lasten on parempi olla miehen kanssa, mies jaksaa heitä paremmin ja on kärsivällisempi vanhempi. Meidän asioista ei ole päättänyt mikään muu taho, kuin me kaksi yhdessä.
Ap

Ja tää kirjoittaja on joku seko narsistijankuttaja, joka on käynyt lisäilemässä minun ketjuuni pitkiä pätkiä narsismista, itseään puhuttavasta aiheesta.
Ap

Meillä on yhteishuoltajuus ja olen itse päättänyt että lasten on parempi olla miehen kanssa, mies jaksaa heitä paremmin ja on kärsivällisempi vanhempi. Meidän asioista ei ole päättänyt mikään muu taho, kuin me kaksi yhdessä.
Ap
Yhteishuoltajuus? Sä maksat jotain rahaa ja muutoin olet hirviöäiti. Älä enää jaksa selittää sontaa. Tiedätkö, että narskun narskulapselle suurinta elämässä oikeasti on raha?

Yhteistyössä