Mies ollut viikon matkalla, ja ai että on ollut ihanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Koti on pysynyt todella siistinä. En edes ole tajunnut, kuinka paljon mieheni aiheuttaa sekasotkua täällä ollessaan, vaikka on päivät töissäkin. Aamupalan kun syö lapsen kanssa, koko pöytä on täynnä leivänmuruja ja juustonpalasia, astiat jää pöytää tai tiskipöydälle, ei koneeseen. Vaatteita ilmestyy joka paikkaan, nenäliinoja, mitä vaan mitä hän sattuu käyttämään. Jopa veden juomisesta se ukko saa aikaan sotkua; vettä roiskitaan samalla ympäri tiskipöytää ja se lasi laitetaan keskelle ruokapöytää että muka käytetään samaa ensi kerralla - vaan ei käytetä, otetaan uusi ja kohta siinä on viisi lasia ja vedenroiskeita ympäri pöytää. Kaikki kaapin ovet jää auki.

Sitä odotan, että saan nukkua aamulla pitkään, kun mies tulee ja nousee lapsen kanssa aikaisin... Mutta nyt haaveilen omasta asunnosta, johon mies ei tulisi sotkemaan ja opettamaan lasta yhtä sotkuiseksi.

Miksi tuollaiset naiset ylipäätään lähtevät parisuhteeseen jos jotkut perkeleen pullanmurut ja vesiroiskeet ärsyttävät noin paljon?

Helvetin tyhmä ja epäonnekas on se mies joka tuollaiselle menee lapsia siittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Täälläkans;28705621:
Puolet on vielä vapaata jäljellä.... Mutta nyt sen kans huomaan miten paljon mies sotkee... Ja sen avaimet on aina hukassa....

Meillä kans. Mies kiertelee asuntoa ja etsii, etsii, ei löydä. Kysyn, mitä etsit? Auton avainta? No katsopas siitä työpöydän päältä, siinä se oli aamulla. Oho, siellähän se olikin!

[QUOTE="huoh";28705615]Miksi tuollaiset naiset ylipäätään lähtevät parisuhteeseen jos jotkut perkeleen pullanmurut ja vesiroiskeet ärsyttävät noin paljon?

Helvetin tyhmä ja epäonnekas on se mies joka tuollaiselle menee lapsia siittämään.[/QUOTE]

Ehkä siinä parisuhteessa on jotain mikä hienoudessaan ylittää sotkun aiheuttaman vitutuksen. Mutta joo, se sotku vituttaa aikuiselta ihmiseltä.

Joo, mä ajattelin samoin, kunnes oltiin 6kk asumuserossa.. Kyllä se yh-arki kahden pienen lapsen kanssa oli yhtä tuskaa ja oppi taas arvostamaan miestä kaikkine huonoine puolineenkin..

Mun mies on ollut lapsen kanssa reissussa muutaman päivän.. Oon saanut olla ihan yksin täällä kotona, nukkua piiiiiiiiiiiiitkään, lukea hiljaisuudessa ja katsoa hyvää TV-sarjaa kenenkään keskeyttämättä ja muutenkin hillua, miten lystään.. Aika ihanaa..:heart:

Huomenna tulevat kotiin ja edessä paluu arkeen (hyvä niin, koska alkoikin olla jo ikävä molempia... ja sitä arkea kanssa...:D)

Ihmettelen itsekin samaa, kun tämä sotkuisuus tuli tavaksi vasta paljon myöhemmin. Tavatessamme asunto oli aina siisti ja pysyi pitkään hyvässä kunnossa myös yhteenmuutettuamme. Nyt ärsyynnyn, huomauttelen ja jos mitään ei tapahdu, joudun itse siivoamaan tämän jäljet. Ihan kuin olisin teinipojan äiti! Olen yrittänyt myös olla siivoamatta ja toimia itsekin samalla tavalla, mutta tuloksena kaaos, jota siivotaan sitten monen tunnin ajan.

No hei haloo...ok, tulee sotkua kun joku syö aamupalaa. Mut eiks ole kiva, että sun mies herää lapsen kanssa, laittaa aamupalan ja antaa sun nukkua? ,samahan se nyt on nostaa lasi koneeseen ja pyyhkäistä pöytä.

Yhteistyössä