Mies on ihastunut toiseen. Ja tämä toinen mun mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meilläkin työpaikalla yksi pari hoiti asian töissä.
Katolla!! Jäivät kiinni vasta kun kortsut löytyivät.
Kyseessä iso tehdas, satoja työntekijöitä.Ihme kun uskalsivat, iso riski jäädä kiinni.

Toisessa työpaikassa oli myös tällainen pari,siellä hommat hoidettiin suihkussa ;) Kuka tahansa olisi voinut mennä sisään,ei lukollisia ovia. Huohotuksesta aina pääteltiin että nyt ei kannata mennä...

Ainahan sitä sanotaan ettei mitään fyysistä oo tapahtunu...mullakin monta kaveria vuosien varrella on kertoneet ukoilleen seikkailuistaan pakon edessä mutta kertoneet vaan pienen siivun ja sittene elämä on jatkunut kun ukot on ensin pureskelleet asiaa ja todenneet "kun eihän mitään fyysistä oo tapahtunu..."No eipä oo joo, yksinkin kaveri nyt kuudetta vuotta salasuhteessa...ja tosiaan on fyysistä!
Että kannattaa kysellä sivusta katsojiltakin asian todellista laitaa, samoin siltä naiselta. Omalla kohdallani aikoinaan silloisen ukon pettämiset selvis vasta kun kysyin ko. naiselta mikä meininki...ukko itehän veisteli kirkkain silmin potaskaa ja haukku mua mielenvikaseks kun edes epäilen häntä.Monesti sitä petetty itse on viimenen kuka saa tietää.

Se, että miehesi avauu sinulle ihastumisestaan, on joko kypsymätöntä tai julmaa käytöstä. Ei kukaan aidosti aikuinen ja toiseen sitoutunut ihminen kerro kumppanilleen, että on ihastunut, eikä anna tälle siitä mitään vihjeitä. Koska ihastumisia tulee ja menee, jos on niihin taipuvainen. Ihastuminen ei kuitenkaan sitoutuneella ja vastuuntuntoiseallla ihmisillä johda mihinkään - ei edes tekstiviestittelyyn. Sitten on sekin mahdollista, että olet yhdeaissä hyvin julman ihmisen kanssa, joka käyttää sinua hyväkseen tai käyttää tilannetta vallan välineenä. Jos kumppanisi on epävakaa persoonallisuus tai empatiakyvytön, hän saa ehkä tilanteesta voiman ja vallan tunnetta.

Minä kysyisin tuossa tilanteessa mieheltäni suoraan mitä hakee käytöksellään? Mikä hänen päämääränsä on? Jos hän ei ymmärtäisi arvostaa minua ja meidän suhdettamme, olisi aivan selvää, ettemme me voisi jatkaa yhdessä.

Typerä mies sinulla.

[QUOTE="mami";25947715]Se, että miehesi avauu sinulle ihastumisestaan, on joko kypsymätöntä tai julmaa käytöstä. Ei kukaan aidosti aikuinen ja toiseen sitoutunut ihminen kerro kumppanilleen, että on ihastunut, eikä anna tälle siitä mitään vihjeitä. Koska ihastumisia tulee ja menee, jos on niihin taipuvainen. Ihastuminen ei kuitenkaan sitoutuneella ja vastuuntuntoiseallla ihmisillä johda mihinkään - ei edes tekstiviestittelyyn. Sitten on sekin mahdollista, että olet yhdeaissä hyvin julman ihmisen kanssa, joka käyttää sinua hyväkseen tai käyttää tilannetta vallan välineenä. Jos kumppanisi on epävakaa persoonallisuus tai empatiakyvytön, hän saa ehkä tilanteesta voiman ja vallan tunnetta.

Minä kysyisin tuossa tilanteessa mieheltäni suoraan mitä hakee käytöksellään? Mikä hänen päämääränsä on? Jos hän ei ymmärtäisi arvostaa minua ja meidän suhdettamme, olisi aivan selvää, ettemme me voisi jatkaa yhdessä.

Typerä mies sinulla.[/QUOTE]

Peesi tälle.

Minäkin kysyisin tuota miehen tarkoitusta ja päämäärää. Ihastumiset ovat kaikille tuttuja, mutta miksi mies antoi sen mennä teksitivestiasteelle? Miksi hän antoi sen jatkua niin pitkään? Mitä mies halusi vieraasta naisesta? Mitä mies haluaa nyt sinusta? Miksi hän toimii kuten toimii? Onko kaikki nyt varmasti kerrottu vai onko vielä jotain paljastettavaa?

Itse varmaan tarvitsisin pohdinta-aikaa suhteen tulevaisuuden suhteen. EN varmaan pystyisi luottamaan pitkään aikaan. Iso kriisi tuosta tulee, jos ei jopa ero. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Noista ihastuksista parisuhteessa sen verran, että kyllä niitä suurimmalle osalle tulee, mutta ainakin mulla ne ei todellakaan ole edes mitään vakavia. Vertaisin niitä ala-asteihastuksiin :) Mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista tarvetta edes ottaa yhteyttä ihastukseen, ja ihan ilman mitään tuskia olen ottanut etäisyyttä. Nämä ihastukset on olleet niin naurettavia, että niistä pystyy puhumaan kelle tahansa (myös ukolle).

Mutta ap, kannattaa kyllä pitää pieni varaus, jos miehesi on kerta viestitellyt tämän naisen kanssa, ja puhunut ihan vakavamielisesti aiheesta. Onko teillä kaikki parisuhteessa hyvin? voisitko kuvitella että miehesi pettäisi sinua? En halua pelotella tai mitään, mutta ei tuo mun mielestä hyvältä vaikuta :/ Edelleenkin korostan sitä, että kyllä parisuhteessakin ihastutaan, mutta kyllä ne meikän ihastumiset on olleet niin ohimenevää ja lapsellista tasoa ettei tosikaan. Saati sitten että olisin ikinä puhunut tunteistani ihastukselle, tai ylipäätään aiheesta ihastuksen kanssa. Mun mielestä jo sen takia että noin avoimesti puhuvat, kannattaa huolestua.

Tuliko hänelle siis tilanne, missä oli pakko kertoa, koska oli jäämässä jollain lailla muutenkin kiinni?

Siinä tapauksessa ei ole kyse rehellisyydestä tai kunnioituksesta.. Todellakaan. Ja usko pois, hän kertoo vain sen mikä on pakko, ei takuulla kerro, jos käyvät lounastauolla jossain kutemassa. Älä ole hyväuskoinen!!!

Jos ei ole lapsia (anteeksi jos en lukenut tarkemmin), ottaisin kimpsuni ja kampsuni ja menisi vanhempieni / kaverin tms luokse. Tai laittaisin ukon menemään muualle. Edes joksikin aikaa. Tuumaustauko.

Itse pidin facessa yhteyttä erääseen mieheen, vaikka olin (ja olen edelleen) parisuhteessa. Viestittelymme oli todellakin viatonta, en tiedä oliko miehellä jotain muuta taka-ajatusta. Mitään fyysistä ei koskaan tapahtunut, sillä emme tavanneet irl kertaakaan. Olemme siis toki tuttuja entuudestaan, mutta ollaan viimeeksi tavattu liki 2 vuotta sitten.

Mun elämäni on ollut kyseisen asian tiimoilta yhtä helvettiä viimeiset kaksi vuotta, joiden aikana mies on jäänyt kaksi kertaa kiinni viestittelystä mua 10 vuotta vanhemman, itseään 4 vuotta nuoremman naisen kanssa. Ja tosiaan nää viestit on sisältäneet myös seksuaalista materiaalia. Molemmilla kerroilla mies on luvannut lopettaa ja minä antanut anteeksi.

Nyt sitä vain odottaa koko ajan, milloin se seuraavaksi iskee taas kuin salama kirkkaalta taivaalta, lyö jalat alta ja märällä rätillä päin näköä ja repii kaiken palasiksi. Joka päivä tunnen itseni täysin arvottomaksi ja ulkopuoliseksi mieheni elämästä. Olen miettinyt josko menisin puhumaan ajatuksistani jollekin ammattihenkilölle mutten ole vielä saanut aikaiseksi. Välillä on kausia kun en pääse sohvalta ylös tämän asian takia.

Viime kesänä kun mies viimeksi jäi kiinni, soitin tälle naiselle ja pyysin häntä lopettamaan mieheni kanssa touhuilun ja kyselin myös hänen versiotaan tapahtuneesta. Eniten ärsytti kun tämä myös varattu nainen ei kokenut asiassa mitään väärää (vaikka ko asia tappoi minut henkisesti). Hän myös kertoi että tekstailun lisäksi he ovat harrastaneet puhelinseksiä miehen ollessa työreissuilla. Tähän lisäyksenä että minun kanssani mies jaksaa juuri ja juuri puhua sen 5 minuuttia jos sitäkään.

Mutta tätä se elämä varmaan tulee jatkossakin olemaan: odotan että milloin taas rysähtää. Olen kuitenkin jo päättänyt että sitten lähden. Kolmatta kertaa en "turpiini" ota.