Mies on kiukuttelija

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26751280]Onko lapsilla mahdollisuus palata vuoropäiväkotiin vai ovatko jo koulussa?[/QUOTE]

Ei ole kahden päivän varoituksella todellakaan. Ja toinen on jo koulussa. Ei olisi enää kuin ensi kuukausi ja sen jälkeen olen suunnitellut jääväni pois töistä kokonaan. Lapsilla on kyllä isäkin, mutta ei siitä ole tähän asiaan apua.

Ja oonkin jo sanonut, kuinka mua vituttaa käydä töissä ja jättää lapset miehelle. En usko, että mitään pahaa lapsille tekee, mutta kuitenkin sellainen epäilys on voiko luottaa, varsinkin kun valittaa kuinka paskaa kotona on olla. Joskus on kiukutellut viestein kun pitäisi käydä jossain ja olen ollut töissä, että no, lapset pärjääkin sitten keskenään kotona, ei jaksa kaikkia mukaan ottaa... Tosi kiva olla töissä joo!

[QUOTE="aapee";26751334]Ei ole kahden päivän varoituksella todellakaan. Ja toinen on jo koulussa. Ei olisi enää kuin ensi kuukausi ja sen jälkeen olen suunnitellut jääväni pois töistä kokonaan. Lapsilla on kyllä isäkin, mutta ei siitä ole tähän asiaan apua.

Ja oonkin jo sanonut, kuinka mua vituttaa käydä töissä ja jättää lapset miehelle. En usko, että mitään pahaa lapsille tekee, mutta kuitenkin sellainen epäilys on voiko luottaa, varsinkin kun valittaa kuinka paskaa kotona on olla. Joskus on kiukutellut viestein kun pitäisi käydä jossain ja olen ollut töissä, että no, lapset pärjääkin sitten keskenään kotona, ei jaksa kaikkia mukaan ottaa... Tosi kiva olla töissä joo![/QUOTE]
Et sä välttämättä uutta asuntoakaan kuukaudessa saa, joten tuosta työssäkäynnistä ei ehkä tarvitse ottaa stressiä. Kun palaat takaisin työelämään, haet lapsillesi paikkaa vuoropäiväkodista.

Tuon kuukauden voit käyttää sen suunnitteluun, että miten tästä eteenpäin. Ei siinä niin kiire ole ja tuskin mieskään niin röyhkeä on, että viimeisillään raskaanaolevalle kumppanille kiusaa alkaa tekemään. Jos teillä olisi joku paikka johon pääsisitte aluksi, vaikka sukulaisille, niin voisi olla helpompi. On myös turvakoteja, jos niin pahaksi tilanne menee. Tee joka tapauksessa aivan kaikki valmistelut valmiiksi ennen kuin lähdet. Sitä ei tiedä miten mies reagoi.

Tilanne on tässä ja nyt. Ei mulla ole mitään kuukausia aikaa, kun töihin pitäisi mennä jo ylihuomenna ja mies on missä lie. Tietää hyvin mitä mieltä asioista oon, ja tuskin tulee tänne lapsiani hoitamaan saatika että lapseni hälle jättäisin kun olen erohaluistani jo kertonutkin. En oikeasti ymmärrä mitä tämmösessä tilanteessa pitää tehdä? Tekis mieli vaan heittäytyä sänkyyn ja luovuttaa. Energiat on niin lopussa.

[QUOTE="aapee";26751461]Tilanne on tässä ja nyt. Ei mulla ole mitään kuukausia aikaa, kun töihin pitäisi mennä jo ylihuomenna ja mies on missä lie. Tietää hyvin mitä mieltä asioista oon, ja tuskin tulee tänne lapsiani hoitamaan saatika että lapseni hälle jättäisin kun olen erohaluistani jo kertonutkin. En oikeasti ymmärrä mitä tämmösessä tilanteessa pitää tehdä? Tekis mieli vaan heittäytyä sänkyyn ja luovuttaa. Energiat on niin lopussa.[/QUOTE]

hae sairauslomaa!

[QUOTE="aapee";26751461]Tilanne on tässä ja nyt. Ei mulla ole mitään kuukausia aikaa, kun töihin pitäisi mennä jo ylihuomenna ja mies on missä lie. Tietää hyvin mitä mieltä asioista oon, ja tuskin tulee tänne lapsiani hoitamaan saatika että lapseni hälle jättäisin kun olen erohaluistani jo kertonutkin. En oikeasti ymmärrä mitä tämmösessä tilanteessa pitää tehdä? Tekis mieli vaan heittäytyä sänkyyn ja luovuttaa. Energiat on niin lopussa.[/QUOTE]
Jos mies ei ole ilmaantunut ylihuomiseen mennessä, niin tämä taitaa kuulua niihin "pakottaviin perhesyihin", joiden vuoksi sulla on lakisääteinen oikeus saada palkatonta vapaata. Ja alat järjestelemään asioita heti huomenna.

[QUOTE="aapee";26751248]Miten hankin asunnon, kun samaan aikaan pitäisi lyhentää asuntolainaa ja maksaa talon kuluja? Niin ja töissä pitäisi vielä hetki käydä, mutta en pysty ilman miehen apua![/QUOTE]

Laittakaa talo myyntiin. Se lienee järkevin ratkaisu. Tiukkaahan varmasti tulee olemaan ainakin aluksi, mutta mikäli talo myytyä saadaan, ratkaisun avaimet lienee siinä ja tilanne helpottuu.

Miten olisi, jos aluksi hankkisit edullisen vuokra-asunnon?

Oliko järkeä alkaa tehdä vielä lasta tuollaiselle miehelle? Tosin myöhäistä kysyä enää.
Eroisin tuollaisesta miehestä, ei sovi uusioperheeseen ainakaan.
Itse tosin en olekaan isäpuolia ottamut meille, kukas sitä nyt toisten lapsista välittää. Jotkut harvat!