Mies painostaa seksiin ja uhkaa pettämisellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Meillä on alakouluikäiset lapset ja seksiä harvoin. Mies painostaa ja painostaa ja uhkaa erolla ja pettämisellä. Itsellä kaikki halut menneet, kun mies vaan nylkyttää ja seksi loppuu aina miehen tulemiseen. Itse en saa koskaan. Mies ei myöskään tee ollenkaan kotitöitä, ovat akkojen hommia. Olen ihan poikki työpäivän ja kotitöiden jälkeen ja vielä pitäisi jaksaa miehen spermanpurkuastiana. Työpaikalla olisi ihana mies joka kuuntelee ja himottaisi muutenkin. Pitäisikö antautua tunteille ja harrastaa tämän kanssa seksiä? Mies luulee kai että olen aseksuaali.. Miten väärässä onkaan.

Tuttu tilanne meilläkin. Totuus on kuitenkin että miehelle seksi on ykkösasia parisuhteessa ja jos ei sitä saa, ei mikään muukaan kiinnosta. Ihan mahdollista että menee pettämään. Sun pitää jutella sille siitä, että huomiois sunkin tarpeet seksin suhteen ja tekis enemmän kotitöitä. Jos ei ole näissä valmis tulemaan vastaan, ei sunkaan tarvitse tulla vastaan.

Ei tuo lie kovin raskasta maata patjana alla? Käsket ukon ostaa liukkaria vaan ja jalat levälleen! ;) Tai sitten isket kii siihen työpaikan mieheen ja annat miehelle eron. Molemmat tyytyväisiä.
Ei mukakaan miehenä paljoa kiinnostas kotityöt ym jos vaimo vaan himoittelis muita ukkoja sekä ei sais suutaan auki mistä sängyssä pitää. Ei kukaan ajatustenlukija ole. Varmaan aloit alkuun feikkaan orkkua ja miesparka luullut sun aidosti saavan. Oma moka. ;)

[QUOTE="mimmi";28265913]Tuttu tilanne meilläkin. Totuus on kuitenkin että miehelle seksi on ykkösasia parisuhteessa ja jos ei sitä saa, ei mikään muukaan kiinnosta. Ihan mahdollista että menee pettämään. Sun pitää jutella sille siitä, että huomiois sunkin tarpeet seksin suhteen ja tekis enemmän kotitöitä. Jos ei ole näissä valmis tulemaan vastaan, ei sunkaan tarvitse tulla vastaan.[/QUOTE]

Eipä pidä yleistää. Ei seksi todellakaan ole kaikille miehille ykkösasia parisuhteessa.

[QUOTE="mimmi";28265913]Tuttu tilanne meilläkin. Totuus on kuitenkin että miehelle seksi on ykkösasia parisuhteessa ja jos ei sitä saa, ei mikään muukaan kiinnosta. Ihan mahdollista että menee pettämään. Sun pitää jutella sille siitä, että huomiois sunkin tarpeet seksin suhteen ja tekis enemmän kotitöitä. Jos ei ole näissä valmis tulemaan vastaan, ei sunkaan tarvitse tulla vastaan.[/QUOTE]

:laugh:

Meillä mies oli 6kk ilman, kun itseltä lähti halut totaalisesti raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen piti odotella paikkojen palautumista. Ja mitä teki? No ei mitään, vemputti keskenään ja odotteli aikoja parempia :)

Joka sanoo kaikkien miesten olevan pettäjiä, on ollut vain huonojen miesten kanssa. Itse tiedän, että hyviä ja uskollisiakin miehiä on, vaikka joutuisivat joskus kattelemaan "pihtaavaa" akkaa. :)

Toivon näiden trollien synnyttäjällä olevan pokkaa antaa ap:iden huomata toisensa ja tuoda parisuhteen likapyykki ihan uudella tasolla meidän ihasteltavaksi, kun hra&rva Mennyt kohtaavat.

Pliis? :flower: :kiss:

Sanon kuten toisessakin ketjussa: miehellä ei ole oikeutta kiristää sua seksiin ja sulla ei ole oikeutta kieltää mieheltä seksuaalisuutta. Kokeiles kuinka käy jos sanot että anna mennä vaan, saanpahan minä olla rauhassa :-P

Mitä tulee siihen töissä olevaan himotukseen, sun täytyy vain miettiä kestääkö oma kantti ja uskotko sen nylkyttämisen olevan sen ihmeellisempää

En mä kannata pettämistä mutta jollet ole onnellinen ja toinen on käytöksellään noin kamala, ero on yksi vaihtoehto. Sitten saa ainakin mies niitä muita kun haluaa ja itse voit panostaa siihen työpaikan miehen piiritykseen.

En mä kannata pettämistä mutta jollet ole onnellinen ja toinen on käytöksellään noin kamala, ero on yksi vaihtoehto. Sitten saa ainakin mies niitä muita kun haluaa ja itse voit panostaa siihen työpaikan miehen piiritykseen.

mikä tarkalleen ottaen miehen käytöksessä on niin kamalaa? miestä sattuu se että vaimo ei halua häntä,s etuntuu pahalta,mies on vihainen, ja vihaisena laukoo noita juttuja,tai sitte haluaa nädä että saako edes ajatus toisesta naisesta vaimon heräämään!

Ainoa mikä miehen käytöksessä on kamalaa on se että mies ei huolehdi vaimon tarpeista vaan vain omista. mutta ymmärtääkö mies toimivansa näin? tietääkö mies mitä vaimo haluaa? onko asioista puhuttu? onko käyty seksologilla/seksuaaliterapeutilla? parisuhdeterapiassa? mitä vaimo on tehnyt seksielämän eteen?

Ei edes ero ole auttanut, seksiä annettava myös siksi että hän voi olla väleissä kun on yhteisiä lapsia. Jos en anna niin välit menee poikki. Usein toivoisin olevani kuollut. Ihminen lopulta alistuu niin että pitää itseään vain esineenä, jota toinen saa käyttää, pääsenpähän näin "helpommalla". Annan kun exä haluaa ja muuta elämää vapaa-ajalle ei kannata suunnitella, koska hän saattaa haluta milloin tahansa.

Yhteistyössä