Mies pakkasi kamat ja lähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpottunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpottunut

Vieras
Viimeiset kolme vuotta on mennyt todella huonosti. Minulla on hiipuneet tunteet ja en enää kestä hänen tapojaan. Hän haluaisi yrittää, mutta minä en.

Inhoan hänen tapaa jauhaa jostain samasta asiasta loputtomiin ja loputtomiin. Minulla ärsyttää korjata hänen jälkiään, tiskata tiskejä, hän heittää pyyhkeet lattialle kasaksi kuivaamaan, hänen neuroosejaan kun kaikki ikkunat pitää salvata ja puukko pitää olla yöpöydällä valmiina jos tulee murtovaras.

Olen laihduttanut hänen mielikseen viisi kiloa (nykyset mitat 164/47 ) koska hän ivaili vatsaani johon oli tullut makkaraa. Minua se ei haitannut, mutta en pitänyt tavasta kun hän rutisteli mahaani ja vinoili minulle.

Mulle riitti nyt. Mies pakkasi kamat ja lähti.

good riddance! tuon kun ymmärtäisi tehdä useampi nainen täällä jotka valittavat hirveistä äijistään ja miettivät mitä pitäisi tehdä.

(tosin olisi ollut fiksumpi lähteä jo 2,5 vuotta sitten)

eihän nuo nyt mitenkään pahoja tapoja. Ei sun kans varmaan kukaan sitten voi olla jos et mitään kestä. Kivahan se on jos haluaa teitä suojella murtovarkailta :) Ja mitäs laihdutit. Ei tarvi olla tosikko. Ja joskus auttaa pieni irtiotto. Mutta hyvä nyt jos parempi noin. Kai niitö turhempiakin eroja on.

Noooh, onhan noi lähdöt nähty. Kehutaan sitten vasta, kun voit 6 kuukauden kuluttua kehua, että en oo vieläkään ottanu takaisin ;-).
Näitä Mervi Tapola juttuja on Suomi pullollaan ...