mies perhana toi sitten sipsejä ja pepsiä, kun pyysin irtokarkkeja ja kirsikkakolaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
jos mie pyydän mässyä, se tarkoittaa irtokarkkeja. jos tahdon sipsejä, pyydän sipsejä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?! ilta pilalla, helvattu :mad: :headwall: |O

ja ei, mie en normaalisti ole mikään pirttihirmu ja yleensä ne sipsitkin kelpaisivat hyvin :D mutta juuri nyt kärsin pakottavasta tarpeesta saada mäkin ranskalaisia, kirsikkocolaa ja pehmeitä pulleita hedelmäirtiksiä...

• Tykkää
Reactions: Brummelisa
No jos oot pyytäny vaan mässyä niin en ihmettele jos saat sipsejä karkkien tilalta. Minusta mässy on vaan jotain herkkua. Mutta tosiaan käy ostamassa itse, pistä sipsit kaappiin ja syö sitten kun haluat sipsejä, kyllä ne säilyy ikuisuuden

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24224576:
jotkut tekevät sata aloitusta päivässä vaikka männykävystä, ja miun aloitukset ovat heti huomionhakemista ? :O

Sellainen olo mulla tästä tuli. Että huomiota haetaan. Sou?

Sulle siitä saa ja uskaltaa sanoakin, toisin kuin niille männynkäpytyypeille :D

Sellainen olo mulla tästä tuli. Että huomiota haetaan. Sou?

Sulle siitä saa ja uskaltaa sanoakin, toisin kuin niille männynkäpytyypeille :D

eikös se ole tarkoitus, jos/kun tänne aloituksen tekee...:headwall:
ja miten niin miule "saa sanoa"? koska en ole palstan kermaa niin miuta vastaan saa hyökätä, niinkö?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24224597:
eikös se ole tarkoitus, jos/kun tänne aloituksen tekee...:headwall:
ja miten niin miule "saa sanoa"? koska en ole palstan kermaa niin miuta vastaan saa hyökätä, niinkö?

Jos muutamalle muulle sanoo, niin alkaa heti kamala rutina.

Palstan kermaa...no lol, kermat löytyy oikeasta elämästä eikä täältä. Eikä sua vastaan kyllä kukaan oo hyökännyt, hyökkäys on ihan jotain muuta kuin tätä :D

Jos muutamalle muulle sanoo, niin alkaa heti kamala rutina.

Palstan kermaa...no lol, kermat löytyy oikeasta elämästä eikä täältä. Eikä sua vastaan kyllä kukaan oo hyökännyt, hyökkäys on ihan jotain muuta kuin tätä :D

Kyllä sä aika ilkeästi sanoit, ja kehtaat laittaa nauruhymiön kuorrutteeksi ettei muka ollut vittuilua. Haloo, maa kutsuu Anatoliaa.

• Tykkää
Reactions: SyysYö
[QUOTE="vieras";24224675]Oliko sun uudenvuodenlupaus tulla inhotuimmaksi palstamammaksi? Ei ole enää montaa pykälää sillä listalla ohitettavana, tsemppiä yritykseen. :)[/QUOTE]

Mun uudenvuodenlupaus voisi olla se, etten aio jatkossakaan yhtikäs tippaa välittää siitä, olenko inhotuin vaiko pidetyin palstamamma. Sellainen on täysin merkityksetöntä - samoin se, nouseeko vai laskeeko virtuaaliset pisteet virtuaalisten henkilöiden silmissä milloin minkäkin kommentin jälkeen. Ei kiinnosta, ei.

[QUOTE="vieras";24224675]Oliko sun uudenvuodenlupaus tulla inhotuimmaksi palstamammaksi? Ei ole enää montaa pykälää sillä listalla ohitettavana, tsemppiä yritykseen. :)[/QUOTE]

:D reps

Onhan SyysYö huomionhakuinen, mitäs sitä kieltämään. Ensin aloittaa kuvapino-keskustelun, vaikka toinen on jo menossa, koska haluaa huomiota. Sitten menee sinne toiseen kuvaketjuun tunkemaan omaa naamaansa ja "miksei kukaan kommentoi mun kuvaa??!?!" kommilla. Eilenkin oli joku ketju pystyssä ja sitten tämä. :) En tiedä onko ollut muitakin, mutta huomionhakuisuus mullakin on päällimmäisenä mielikuvana SyysYöstä. Ei hyvällä eikä pahalla tämä kommentti.

[QUOTE="vieras";24224794]Onhan SyysYö huomionhakuinen, mitäs sitä kieltämään. Ensin aloittaa kuvapino-keskustelun, vaikka toinen on jo menossa, koska haluaa huomiota. Sitten menee sinne toiseen kuvaketjuun tunkemaan omaa naamaansa ja "miksei kukaan kommentoi mun kuvaa??!?!" kommilla. Eilenkin oli joku ketju pystyssä ja sitten tämä. :) En tiedä onko ollut muitakin, mutta huomionhakuisuus mullakin on päällimmäisenä mielikuvana SyysYöstä. Ei hyvällä eikä pahalla tämä kommentti.[/QUOTE]

kun en kuule huomannut sitä toista kuvaketjua...! mikä nyt on, kun täällä on paljon huomionhakuisempiakin nikkejä mutta mie yksin saan paskaa niskaan..? :'(

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä