Mies pettää ja valehtelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko hyväksyt tilanteen ja jatkat elämää tällä tavalla tai sitten teet toisen päätöksen. Ei ole kenenkään asia moralisoida sinua, vaikka hyväksyisit sen, että mies pettää.

En voi hyväksyä. En hyväksynyt silloin ensimmäisellä kerrallakaan, mutta annoin anteeksi, vaikka se oli vaikeaa. Mies vannoi, ettei koskaan enää pitäisi yhteyttä tähän naiseen. Ja nyt tämä. Miehen mukaan nyt ei ole ollut mitään suhdetta, mutta hän myöntää tunnustaneensa tälle naiselle omaavansa yhä tunteitä häntä kohtaan. Mies väittää, että oli valehdellut tälle naiselle, koska oikeasti ei rakasta muita kuin minua. Silti hän valehteli asiasta vielä kun oli jäänyt ns. rysän päältä kiinni. Tuntuu, että hän myöntää aina vaan sen minkä on pakko, eikä pysty olemaan rehellinen.

[QUOTE="apua";25761142]En voi hyväksyä. En hyväksynyt silloin ensimmäisellä kerrallakaan, mutta annoin anteeksi, vaikka se oli vaikeaa. Mies vannoi, ettei koskaan enää pitäisi yhteyttä tähän naiseen. Ja nyt tämä. Miehen mukaan nyt ei ole ollut mitään suhdetta, mutta hän myöntää tunnustaneensa tälle naiselle omaavansa yhä tunteitä häntä kohtaan. Mies väittää, että oli valehdellut tälle naiselle, koska oikeasti ei rakasta muita kuin minua. Silti hän valehteli asiasta vielä kun oli jäänyt ns. rysän päältä kiinni. Tuntuu, että hän myöntää aina vaan sen minkä on pakko, eikä pysty olemaan rehellinen.[/QUOTE]

Mitkä ovat vaihtoehtosi? Tee se, joka on sinulle oikein, vaikka se harvoin tuntuu helpoimmalta ratkaisulta sillä hetkellä. En näe mitään syytä kärvistellä epätyydyttävässa parisuhteessa, ei se ole edes lasten etu.

Vaihtoehdot lienevät erota tai uskoa miestä. Täällä tuntuvat kaikki olevan sitä mieltä, ettei kannata uskoa. Ja kai olen itsekin sitä mieltä. ei se selitys uskottavalta kuulostanut. :(

[QUOTE="äiti";25761207]Älä nyt niin tyhmä ainakaan ole että alat yh.ksi. Laita lapset sitten viikko-viikko systeemillä että saat omaakin elämää.[/QUOTE]

:headwall: Lapset eivät kuulu omaan elämään ja on parempi repiä heitä kahden kodin välillä?

[QUOTE="äiti";25761238]Mies on lasten isä ja hänelläkin on velvollisuus hoitaa lapsia.[/QUOTE]

Toki, mutta vuoroviikot ei ole ainoa tapa ratkaista asia. Ja turha tässä on säntäillä asioiden edelle. :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Kyllä naiset voivat olla tyhmiä! Kuinka joku voi edes harkita uskovansa tuollaista paskaa?! Ukko on pettänyt aiemmin ja tekee sen taas. Tod.näk. on ollut koko ajan sen toisen akan kanssa. Ryhdistäydy AP ja heitä tuollainen ukko kauas sun ja lastesi luota!

miks alunalkaenkaan oot antanu anteeks tuollaiselle miehelle? Mä oisin heittäny pihalle ainakin samantien jos toiseen naiseen menee rakastumaan.. se on pahempi kuin yhdenillan juttu jota pannut esim.. siis se että menee ihan rakastumaan

huhhuh

Uskoisinpa myös, että pahimmasta selvittyäsi huomaat, että jaksat ja pärjäät lasten kanssa oikein hienosti. Parisuhteen ongelmat ja sureminen vievät todella paljon energiaa, joka nyt on pois muusta jaksamisesta.

Kovasti voimia sulle raskaaseen elämänvaiheeseen! Parempaa on luvassa, kun luotat itseesi ja intuitioosi <3

En osaa oikein neuvoa tai mitään mutta haluan toivottaa sulle kovasti voimia, tiedän itse miltä tuntuu kun tajuaa ettei suhteella ole mitään mahdollisuuksia vaikka rakastaakin miestä (meillä tosin kyse ei ollut pettämisestä vaan päihteistä) ja kuinka idiootiksi itsensä tuntee kun miehen valheet alkaa paljastua. Tsemppiä ja kyllä sä selviät tosta!!

Pakko sanoa, että tosi hienoa sinulta, kun annoit miehelle silloin edellisellä kerralla uuden mahdollisuuden. Nyt hän sen jo pahasti mokasi.Paljon onnea sinulle uuden elämän alkuun.

Sydämelliset kiitokset teille kaikille! Mies ilmeisesti laittoi (taas kerran) välit poikki siihen naiseen, mutta kuinkakohan kauan tällä kertaa pysyy erossa? Mä postitin eilen eropaperit. Mies ei haluaisi erota, vaan väittää edelleen että tällä kertaa hänellä ei ollut mitään tunteita tätä naista kohtaan. Halusi vain nähdä tämän reaktion... Mä en tajua! Meillä oli vastasyntynyt kotona ja toinen pystyy pelaamaan tollaista peliä mun selän takana, enkä mä taaskaan huomannut mitään. :(

Kyllä tää on rankkaa, Varsinkin kun yksi lapsista on erityislapsi, jolla on vielä edessä rankkoja operaatioita. Miten se pystyi taas loukkaamaan mua silloin kun sitä eniten tarvitsin... :(

ap

Toisessa naisessa on kuitenkin kiinni, jos haluaa nähdä tämän reaktion. Ja en kyllä siihen selitykseen ollenkaan usko. Miehen mieli on joka tapauksessa jossakin muualla, vaikka tämä nainen ei nyt olisikaan ollut niin kiinnostava. Hyvän ratkaisun teit, vaikka rankkaa tulee olemaankin. Pitää silti olla realistinen.