Mies pettää ja valehtelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="apua";25760419]Kiitos, olen samaa mieltä. Tuntuu vaan niin pahalta. Miten helvetissä tästä voi selvitä. TAAS. :([/QUOTE]

Jätä miehesi. Silloin sulla on ainakin mahdollisuus onneen vielä. Miehesi on tehnyt kardinaalimokan monta kertaa. Ei hän muutu. Naurettava selitys jokin "kosto" tälle nauselle. Enkä naisen puheisiin luottaisi noin vain. Vanha suola janottaa.

[QUOTE="vieras";25767689]Toisessa naisessa on kuitenkin kiinni, jos haluaa nähdä tämän reaktion. Ja en kyllä siihen selitykseen ollenkaan usko. Miehen mieli on joka tapauksessa jossakin muualla, vaikka tämä nainen ei nyt olisikaan ollut niin kiinnostava. Hyvän ratkaisun teit, vaikka rankkaa tulee olemaankin. Pitää silti olla realistinen.[/QUOTE]

Mies lupasi aikoinaan että lopettaa typeryydet. Eikö tämä ole yksi niistä? On pettänyt lupauksensa. Miten ihmeessä häneen voisi enää uskoa?

Eropaperit on hyvä juttu. Ota yhteys nyt neuvolaan niin saat aivan varmasti sieltä apua oli se sitten keskustelua ammatti-ihmisen kanssa tai lastenhoidollista apua.

Selviät aivan varmasti! Silloin kun ei ole mahdollisuutta niin sitä puskee läpi.

Joo, miehen selitykset ovat jo vähän muuttuneet. Enää kyseessä ei kai ollutkaan kosto, vaan hän ihan huvin vuoksi laittoi naiselle niitä rakkaudentunnustuksia. Tiesi kuulema, että teki väärin mua kohtaan, mutta ei ajatellut jäävänsä kiinni, vaan aikoi lopettaa sen viestittelyn jossain vaiheessa. Tarkoitus oli kuulema jopa kertoa mulle tästä joskus. :D

Mutta kun tuo mies itkee ja vannoo, ettei tällä kertaa tuntenut mitään sitä naista kohtaan, niin jos se valehtelee, niin ansaitsisi kyllä Oscarin näyttelijänsuorituksestaan. Voiko joku oikeasti olla noin hyvä valehtelija?

Olisi helpompi jatkaa eteenpäin, jos tietäisi totuuden.

ap

Anteeksi, mutta kyllä sä Olet tyhmä kun Uskot miehesi typeriä selityksiä. Laitatko sä jollekkin miehelle rakkaudentunnustuksia ihan huvikseen??????????
Ja voin kokemuksesta sanoa että VOI OLLA NUIN HYVIÄ VALEHTELIJOITA!!!!
(sori,mun on nyt jälkeenpäinviisastuneena helppo sanoo sulle että oot tyhmä,sillä olen itse ollut juuri tuollaisen miehen kanssa suhteessa.) t.3n lapsen yh

[QUOTE="vieras";25768289]Anteeksi, mutta kyllä sä Olet tyhmä kun Uskot miehesi typeriä selityksiä. Laitatko sä jollekkin miehelle rakkaudentunnustuksia ihan huvikseen??????????
Ja voin kokemuksesta sanoa että VOI OLLA NUIN HYVIÄ VALEHTELIJOITA!!!!
(sori,mun on nyt jälkeenpäinviisastuneena helppo sanoo sulle että oot tyhmä,sillä olen itse ollut juuri tuollaisen miehen kanssa suhteessa.) t.3n lapsen yh[/QUOTE]

Kiitos potkusta persauksiin. Taisin ansaita ton. :) ap

Kun pääsee lurjuksesta eroon, niin eiköhän niitä uusiakin miehiä löydy kun hieman katselee ympärilleen tai ainakin katsoo eteensä, jos semmoinen puikahtaa puuntakaa :)

Elikäs jättämällä vanhan tyypin, saa itselleen mahdollisuuden löytää joskus sen toisen kunnioittavan miehen! :)

Eli nokka pystyyn! Kyllä sää pärjäät!

[QUOTE="apua";25768311]Kiitos potkusta persauksiin. Taisin ansaita ton. :) ap[/QUOTE]

Hei ap!
Kyllä se vaan on niin,että vaikka mitä mies selittäisi,on tuo erittäin epäkunnioittavaa toimintaa vaimoa ja lasten äitiä kohtaan :(
Hänen pitäisi olla sulle se tuki ja turva,jonka olkapäätä vasten saat purkaa surut ja murheet,ei se JOKA SULLE AIHEUTTAA sen surun.

Täältä on helppo huudella,että tee tuota ja tätä,mutta voin luvata,että jaksamisesi on paljon parempaa lasten kanssa yksin,kun epäluotettavan miehen kanssa.

Tsemppiä <3

[QUOTE="äiti";25768325]Säälitää nyt jäät 4 lapsen yh.ksi.[/QUOTE]

Miksi säälittää?
Minä olen aikoinaan jäänyt neljän lapsen yh:ksi vastaavassa tilanteessa ja täytyy sanoa että eroaminen oli siihen astisen elämäni paras päätös.
Minulla oli lapset iältään 6v, 5v, 4v, ja 2v. Yhdellä lapsista on asperger ja yhdellä vaikea perussairaus. Luulempa ettei kukaan muu kuin minä itse uskonut siihen että pärjään hyvin. Neljä pientä lasta, omakotitalo, kolme koiraa ja kolmivuorotyö.
Mutta hyvin olen pärjännyt ja pärjään edelleen.

Tsemppiä ap! Ei kannata jäädä tuohon suhteeseen. Tulet huomaamaan että maailma ei kaadu eroon ja että arki neljän lapsen kanssa yksin ei kovin vaikeaa ole. Usko itseesi niin tulet pärjäämään hyvin.

[QUOTE="vierastus";25768564]Miksi säälittää?
Minä olen aikoinaan jäänyt neljän lapsen yh:ksi vastaavassa tilanteessa ja täytyy sanoa että eroaminen oli siihen astisen elämäni paras päätös.
Minulla oli lapset iältään 6v, 5v, 4v, ja 2v. Yhdellä lapsista on asperger ja yhdellä vaikea perussairaus. Luulempa ettei kukaan muu kuin minä itse uskonut siihen että pärjään hyvin. Neljä pientä lasta, omakotitalo, kolme koiraa ja kolmivuorotyö.
Mutta hyvin olen pärjännyt ja pärjään edelleen.

Tsemppiä ap! Ei kannata jäädä tuohon suhteeseen. Tulet huomaamaan että maailma ei kaadu eroon ja että arki neljän lapsen kanssa yksin ei kovin vaikeaa ole. Usko itseesi niin tulet pärjäämään hyvin.[/QUOTE]

Minä olisin jättänyt lapset isälleen,on myös hänen velvollisuus huolehtia lapsista. En ikinä suostuisi yh.ksi se on naista alentavaa. Jos ero tulisi pitäisi edes sopia viikko-viikko systeemistä.

Vaikka en ole mitenkään ehdoton ja mustavalkoinen uskottomuusasioiden suhteen, niin tuossa tilanteessa ei ole mitään muuta järkevää vaihtoehtoa kuin erota ihan välittömästi ja lopullisesti.

[QUOTE="äiti";25769059]Minä olisin jättänyt lapset isälleen,on myös hänen velvollisuus huolehtia lapsista. En ikinä suostuisi yh.ksi se on naista alentavaa. Jos ero tulisi pitäisi edes sopia viikko-viikko systeemistä.[/QUOTE]

Joo-o, eipä niitä asioita tuosta vain sovita. Jos toinen ei suostu, häntä ei pakoteta mitenkään. T. Yh-yhteishuoltaja

Miten kaikki on aina jäämässä yksinhuoltajiksi? Olettaen, ett yh tarkoittaa yksinhuoltajuutta eikä yhteishuoltajuutta. Lähivanhempikin on eri asia kuin yksinhuoltaja.

Joo tää on kumma juttu, mutta toisaalta esim. minä saan yksinhuoltajakorotust Kelasta lapsilisään, vaikka en ole yksinhuoltaja. En edes tajunnut hakea moista. Meillä on yhteishuoltajuus, mutta lapset asuvat minun luonani.

[QUOTE="Just";25769095]Joo-o, eipä niitä asioita tuosta vain sovita. Jos toinen ei suostu, häntä ei pakoteta mitenkään. T. Yh-yhteishuoltaja[/QUOTE]

kai näistä asioista on ollut jo hyvä keskustella ennen lapsia. Mikä pakko äidillä on aina yksinhuoltajana kantaa lapsista huolta?lapsilla on isäkin ja hän saa vastuunsa kantaa.

[QUOTE="äiti";25769113]kai näistä asioista on ollut jo hyvä keskustella ennen lapsia. Mikä pakko äidillä on aina yksinhuoltajana kantaa lapsista huolta?lapsilla on isäkin ja hän saa vastuunsa kantaa.[/QUOTE]
Niin. Itse en voisi lastani laittaa muuallekaan, joten jos isä ei hoida, minä kyllä hoidan.

[QUOTE="äiti";25769059]Minä olisin jättänyt lapset isälleen,on myös hänen velvollisuus huolehtia lapsista. En ikinä suostuisi yh.ksi se on naista alentavaa. Jos ero tulisi pitäisi edes sopia viikko-viikko systeemistä.[/QUOTE]

Millä tavalla on naista alentavaa huolehtia omista lapsistaan?
Lasten isä ei todellakaan olisi lapsia itselleen halunnut mutta en olisi edes antanut.
Ei minulla ole ollut mitään pakkoa lapsistani huolehtia, lapset on minun perheeni, iloni ja voimavarani.
Lasten isä tapaa lapsia jokatoinen viikonloppu ja se on hänen valintansa. Minulle on ihan sama vaikka lapset olisi joka viikonloppu kotona.

[QUOTE="äiti";25769113]kai näistä asioista on ollut jo hyvä keskustella ennen lapsia. Mikä pakko äidillä on aina yksinhuoltajana kantaa lapsista huolta?lapsilla on isäkin ja hän saa vastuunsa kantaa.[/QUOTE]

Niin? Keskustellaan asiasta, että 'jos sitten kun on lapsia, niin erotaan, niin sitten kyllä otetaan käyttöön viikko-viikko -systeemi!' 'joo, näin tehdään'. Ja sitten tosipaikan tullessa eteen toisen vanhemman uusi puoliso ei halua niitä lapsia viikoksi kotiinsa ja tämä toinen vanhempi suostuu uuden puolisonsa tahtoon, eikä ota niitä lapsia, niin mihin sinä ne lapset tunget? Kun tässä maassa ei ole pakko suostua hoitamaan omia jälkeläisiään, niin oudolta kun se kuulostaakin!

[QUOTE="vierastus";25769164]Millä tavalla on naista alentavaa huolehtia omista lapsistaan?
Lasten isä ei todellakaan olisi lapsia itselleen halunnut mutta en olisi edes antanut.
Ei minulla ole ollut mitään pakkoa lapsistani huolehtia, lapset on minun perheeni, iloni ja voimavarani.
Lasten isä tapaa lapsia jokatoinen viikonloppu ja se on hänen valintansa. Minulle on ihan sama vaikka lapset olisi joka viikonloppu kotona.[/QUOTE]

Samaa ihmettelee.

Sitähän ei kukaan muu tiedä kuin mies itse, miten paljon tunteita hänellä tähän toiseen naiseen on.

Todella ikävää tuossa on minusta se totaalinen välinpitämättömyys sinua kohtaan. Vaikka mies puhuisi tottakin, hän on tahallaan pettänyt sinun luottamuksesi jo toistamiseen, vaikka olet antanut hänelle jo aiemmin suuren petoksen anteeksi. Hänelle ei ollut mitään väliä miten paljon sinä asiasta kärsit, kunhan saa vain itse pelata typeriä pelejään. "Huvin vuoksi".

[QUOTE="vierastus";25769164]Millä tavalla on naista alentavaa huolehtia omista lapsistaan?
Lasten isä tapaa lapsia jokatoinen viikonloppu ja se on hänen valintansa. Minulle on ihan sama vaikka lapset olisi joka viikonloppu kotona.[/QUOTE]

Mies saa mennä ja tehdä uuden naisensa kanssa mitä haluaa. Äiti on parhaat vuotensa sidottuna lapsiin eikä pysty kenties hommaamaan uutta parisuhdetta yms. se on epätasa-arvoista. Kun on lapset tehty niin ne hoidetaan yhdessä. Molemmilla on samat oikeudet ja velvollisuudet.

Mulle tulee vaan kamalan paha mieli ap:n puolesta. Minkälainen mies ryhtyy ulkopuoliseen suhteeseen tilanteessa, jossa oma lapsi on vakavasti sairas ja perheen pitäisi puhaltaa yhteen hiileen?