Mies pettää ja valehtelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="apua";25768242]Joo, miehen selitykset ovat jo vähän muuttuneet. Enää kyseessä ei kai ollutkaan kosto, vaan hän ihan huvin vuoksi laittoi naiselle niitä rakkaudentunnustuksia. Tiesi kuulema, että teki väärin mua kohtaan, mutta ei ajatellut jäävänsä kiinni, vaan aikoi lopettaa sen viestittelyn jossain vaiheessa. Tarkoitus oli kuulema jopa kertoa mulle tästä joskus. :D

Mutta kun tuo mies itkee ja vannoo, ettei tällä kertaa tuntenut mitään sitä naista kohtaan, niin jos se valehtelee, niin ansaitsisi kyllä Oscarin näyttelijänsuorituksestaan. Voiko joku oikeasti olla noin hyvä valehtelija?

Olisi helpompi jatkaa eteenpäin, jos tietäisi totuuden.

ap[/QUOTE]

Ei siihen valehtelemiseen välttämättä niin hirveitä näyttelijänlahjoja tarvitse.. Ei se mies välttämättä katumuksesta itke vaan siitä, että jäi kiinni taas. Ja että nyt ero ihan tosissaan tapahtuu.

Todella, todella typerää mieheltä. Kun kerran olet jo anteeksi antanut pettämisen, olette saaneet suhteen toimimaan ja sitten aletaan uudestaan leikkimään tulella!! Ei ansaitse enää anteeksiantoa..

Ja kyllähän sinä tiedät totuuden: mies viestitteli sille toiselle naiselle salaa. Eihän sillä ole mitään merkitystä mikä motiivi siihen viestittelyyn muka oli? Joka tapauksessa valehteli, oli yhteydessä naiseen jonka kanssa petti sinua.. Ja varmasti olisi edennyt pidemmällekin ajan kanssa kuin vain viestitellyt. Oli siis taas valmis pettämään tai ainakin ottamaan riskin että eroatte. Ei siis minkäänlaista arvostusta sinua kohtaan tai siihen mitä olette toisillenne luvanneet.

[QUOTE="äiti";25769264]Mies saa mennä ja tehdä uuden naisensa kanssa mitä haluaa. Äiti on parhaat vuotensa sidottuna lapsiin eikä pysty kenties hommaamaan uutta parisuhdetta yms. se on epätasa-arvoista. Kun on lapset tehty niin ne hoidetaan yhdessä. Molemmilla on samat oikeudet ja velvollisuudet.[/QUOTE]

Minusta on täysin epäolennaista laskea tätä sen mukaan, mikä on vanhempien näkökulmasta tasa-arvoista, vaan pitäisi vihdoin herätä miettimään, mikä on lapsille parasta. Itse eronneena en ajattele, että lasten hoitamiseen liittyvät kysymykset ratkaistaisiin pohjalta "kummalla nyt on velvollisuus hoitaa lapsia" ja kummalla oikeus olla pitämättä lapsia...

Meillä tulee eron jälkeenkin olemaan yhteishuoltajuus ja minä olen lasten lähivanhempi. En usko, että tästä tulee kiistaa miehen kanssa. Omaisuuden ositus onkin sitten eri juttu, mutta aion kyllä pitää puoleni!

ap

Olisi kannattanut jättää jo silloin ensimmäisellä kerralla. Ihmiset eivät juuri aikuisiällä muutu, ellei jotain TODELLA dramaattista tapahdu. Jos on kerran pettänyt, on erittäin todennäköistä, että pettää toistekin. Mielestäni tuo on niin luonteesta kiinni.

No sehän itkee sitä kun on just laskenut paljon joutuu elareita maksamaan. Ei se sun ja lasten perään itke tai ole katuvainen. Älä nyt enää hölömö ole, ole nainen!!

Nyt kun eroat, niin pääset pahan olon yli vähitellen ja saat tasapainoisemman elämän ilman miestäsi. Jos jäät suhteeseen, niin mieti tätä pahaa oloa ja sitä faktaa, että mies tulee luultavasti sinulle sen aiheuttamaan tasaisin väliajoin.

Itse annoin joskus anteeksi vaikka mitä, kunnes jossain vaiheessa älysin, että olen paljon onnellisempi ilman säännöllisiä pettymyksiä. Yksin ei tarvitse pettyä kehenkään ja voi löytää miehen, johon ei tarvitsekaan pettyä enää :)