L
Lissu
Vieras
Voi rilli! Prkle noita miehiä (tai siis ylipäänsä pettäjiä), eivät ymmärrä miten vakavilla asioilla leikkivät vaan siinä tunteiden huumassa. Olet vahva kun jaksat jatkaa suhdettanne, vaikka onhan se totta että liian paljon sitä hajoaisi yhden hairahduksen vuoksi. On kyllä varmasti todella vaikea jatkaa suhdetta sen jälkeen kun luottamus on petetty, etenkin tällaiselle muutenkin "pelkäävälle"... Itseasiassa veikkaan, että minunkin pelot kumpuavat siitä, että kauan kauan sitten, jo ennen lapsiamme jäi mieheni kiinni yhdestä jutusta missä eivät hänen sanansa ja totuus kohdanneetkaan. Pettämisen hän kieltää jyrkästi, enkä siis ikinä tule saamaan tietää mitä on todellisuudessa tapahtunut. Tämä vanha tapaus jäytää vieläkin mielessä ja koska ulkomaailmasta tulee tätä pettämistä koko ajan niin jotenkin on tosi vaikea olla unohtamatta ja rakentaa uutta luottamusta vaikka mies olisi sen varmasti jo ansainnut enkä muutenkaan saa ikinä tietää onko mitään edes koskaan käynyt. Ehkä se epävarmuus etten tiedä varmasti mitä on käynyt ei päästä jutusta eroon.. Voi toivon todella, että sinua ei teidän juttunne tule näin kovasti häiritsemään. Kyllähän se anteeksianto olisi helpointa vaikka siinä kyllä pettäjä pääsee todella vähällä verrattuna aiheuttamansa tuskan määrään.
Millan kommenttiin sanoisin vielä sen verran, että niinhän se tosiaan on että pettämiset tapahtuu niin himoissa ettei siinä paljon varmaan faktoja mietitä. Olen kuitenkin aika pitkälti sitä mieltä, että kyllä sitä ihminen ikään kuin lataa itsensä tiettyyn tilaan jo etukäteen kun lähtee juhlimaan tai siis ylipäänsä elää elämäänsä. En kiellä ettei minullekin olisi tullut kohdalle hykerryttävän komeita ja hyväntuoksuisia miehiä, mutta koska olen etukäteen itselleni tehnyt niin selväksi miksi olen uskollinen enkä käytännössä sitten vaikka olisin kuinka humalassa vain anna sellaisille tunteille tai mielihaluille valtaa jotka vetäisivät tekemään jotain tyhmää. Kyllähän ihminen pystyy välttämään tiettyjä tekoja ja sanoja vaikka olisi kuinka fiiliksissä jos vain tahtoa oikeasti löytyy, itsensä hallitsemisestahan siinä on kyse ja siinä taas pitäisi nimenomaan tulla kyseeseen se ennakkopohdinta tekojen kannattavuudesta. Aivan kuin se ettemme mene haukkumaan parasta ystäväämme koska ystävyys on meille niin arvokas ja tiedostamme jo etukäteen ettei se kannata.
Kirstiliisalle kiitos viestistä, piristi!
Rilli tsemppiä ja halauksia, haluatko kertoa tapauksesta lisää?
Millan kommenttiin sanoisin vielä sen verran, että niinhän se tosiaan on että pettämiset tapahtuu niin himoissa ettei siinä paljon varmaan faktoja mietitä. Olen kuitenkin aika pitkälti sitä mieltä, että kyllä sitä ihminen ikään kuin lataa itsensä tiettyyn tilaan jo etukäteen kun lähtee juhlimaan tai siis ylipäänsä elää elämäänsä. En kiellä ettei minullekin olisi tullut kohdalle hykerryttävän komeita ja hyväntuoksuisia miehiä, mutta koska olen etukäteen itselleni tehnyt niin selväksi miksi olen uskollinen enkä käytännössä sitten vaikka olisin kuinka humalassa vain anna sellaisille tunteille tai mielihaluille valtaa jotka vetäisivät tekemään jotain tyhmää. Kyllähän ihminen pystyy välttämään tiettyjä tekoja ja sanoja vaikka olisi kuinka fiiliksissä jos vain tahtoa oikeasti löytyy, itsensä hallitsemisestahan siinä on kyse ja siinä taas pitäisi nimenomaan tulla kyseeseen se ennakkopohdinta tekojen kannattavuudesta. Aivan kuin se ettemme mene haukkumaan parasta ystäväämme koska ystävyys on meille niin arvokas ja tiedostamme jo etukäteen ettei se kannata.
Kirstiliisalle kiitos viestistä, piristi!
Rilli tsemppiä ja halauksia, haluatko kertoa tapauksesta lisää?