Mies pettänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neitonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neitonen"

Vieras
Mies petti mua ja myönsi kyllä asian loppujenlopuksi itse. Tästä kulunut joku puolisen vuotta ja ovat kavereita kyseisen naisen kanssa?

Miten te muut suhtautuisitte tälläseen? Oonko mä vaan sekopää kun asia vaivaa ja kalvaa vielkiin.

Olisin monottanut ulos jo asian tunnustettuaan.

Jos jostain maagisesta syystä en olisi sitä heti tehnyt, niin sitten viimeistään kun selviää että ovat edelleen "ystäviä" naisen kanssa jonka kanssa petti minua.

Moni ja minä itse lukien olen aina sanonut, että jos mies pettää en jää katsomaan touhua. No kuinkas kävikään? Olemme olleet yhdessä vasta vähän aikaa ja tää tosiaa tapahtu aika alussa, ovat olleet kavereita jo aikasemminkin(ehkä siksi nykyisinkin?) Ja tosiaan välien pistäminen poikki tähän naiseen hankalaa sillä olemme kaikki samaa kaveri/tuttava porukkaa ja näkemistä vaikea estää..:/ luulen että aikaa menee minullakin. Kostaa olisi niin tehnyt mieli monesti, mutta en halua alentua samaan :o

[QUOTE="vieras";28068551]Eroa odotellessa, pelle.[/QUOTE]

Mun mielestä kostaminen on ihan paikallaan vakavissa tapauksissa. Ja pettäminen on sellainen! Miksi vain toinen saisi käydä vieraissa, häh?!

Niin sullako ei ole mitään oikeuksia??

Siltä se vaikuttaa koska mies tehdä mitä tykkää ja sitten vielä saa pitää kakussaan palkintona sekä kerman että kirsikatkin...